Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Izbica Kujawska: Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Koło w 2013r.
Numer ogłoszenia: 286428 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Koło , Gaj Stolarski 2, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2865084, faks 54 2865084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolo.poznan.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Koło w 2013r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji w ramach bieżącego utrzymania dróg, poprzez wymianę i uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym i kruszywem naturalnym, wzmocnienie podłoża poprzez układanie wałków sosnowych w poprzek drogi, odwodnienie drogi i utrzymanie profilu dróg leśnych. Konserwacja w ramach bieżącego utrzymania dróg wykonana zostanie w Leśnictwie Lipie Góry, gm. Babiak, powiat kolski (oddz. 137, 138 i 150), w Leśnictwie Bugaj, gm. , powiat kolski, (oddz. 118 i 146) oraz w Leśnictwie Kościelec, gm. Kościelec, powiat kolski (oddz. 403, 419, 420, 425, 431, 441). W Leśnictwie Lipie Góry Wykonawca wzmocni podłoże poprzez uzupełnienie wałków sosnowych ( materiał od Zamawiającego) układanych wzdłuż drogi, utworzy 20cm dolnej warstwy nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego (żwir, pospółka) (materiał własny Wykonawcy) o frakcji 0/63mm na podbudowie j.w. oraz utworzy 10cm górnej warstwy nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego (żwir, pospółka) (materiał własny Wykonawcy) o frakcji 0/31,5mm oraz dokona odtworzenia rowów przydrożnych i zbiorników odparowujących- zgodnie z tabelą przedmiaru robót. W Leśnictwie Bugaj Wykonawca wzmocni podłoże poprzez uzupełnienie wałków sosnowych ( materiał od Zamawiającego) układanych wzdłuż drogi, utworzy 20cm dolnej warstwy nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego (żwir, pospółka) (materiał własny Wykonawcy) o frakcji 0/63mm na podbudowie j.w. oraz utworzy 10cm górnej warstwy nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego (żwir, pospółka) (materiał własny Wykonawcy) o frakcji 0/31,5mm oraz dokona odtworzenia 2 zbiorników odparowujących -zgodnie z tabelą przedmiaru robót. W Leśnictwie Kościelec Wykonawca wzmocni podłoże poprzez uzupełnienie wałków sosnowych ( materiał od Zamawiającego) układanych wzdłuż drogi, wykona (uzupełni) warstwę podbudowy z kruszywa łamanego (z odzysku- materiał własny Wykonawcy) stabilizowanego mechanicznie o frakcji 31,5/63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm, utworzy 20cm dolnej warstwy nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego (żwir, pospółka) (materiał własny Wykonawcy) o frakcji 0/63mm na podbudowie j.w. oraz utworzy10cm górnej warstwy nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego (żwir, pospółka) (materiał własny Wykonawcy) o frakcji 0/31,5mm oraz dokona odtworzenia rowów przydrożnych i zbiorników odparowujących -zgodnie z tabelą przedmiaru robót. Szczegółowy zakres prac określają: Tabele Przedmiary robót. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie przy użyciu materiałów własnych- kruszywo łamane, pospółka, żwir oraz z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego (Nadleśnictwo Koło) - wałki sosnowe..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tzn. utrzymania dróg leśnych, na terenie Nadleśnictwa Koło.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6000,00zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na konserwacji nawierzchni dróg gruntowych, na kwotę co najmniej 50 000,00zł (PLN) netto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP; 2. formularz oferty; 3. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy na usługi. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w walucie polskiej PLN. Rozliczenie może nastąpić na podstawie jednej faktury za całość zamówienia. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli konieczność zmiany tego terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w szczególności z następujących powodów: - zmiany w przepisach prawa, - na skutek działania klęski _żywiołowej, powodzi, podtopienia, wiatrołomów, - przy minimalnej dobowej temperaturze poniżej -20C utrzymującej się powyżej 5 dni, - przy zalegającej pokrywie śnieżnej powyżej 5 cm, - ze względu na trwający od 1 kwietnia do 30 czerwca okres lęgowy ptaków, w którym nie mogą być prowadzone roboty budowlane, mających bezpośredni wpływ na możliwość prowadzenia robót budowlanych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin wykonania przedmiotu umowy ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do należytej realizacji przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Nie uważa się za okoliczność uprawniającą do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, warunków atmosferycznych poza wyżej wymienionymi, które przy składaniu ofert powinny być normalnie brane pod uwagę; b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami (roboty zaniechane) wykonania przedmiotu umowy; c) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacja projektowa w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia w stosunku do ceny oferty. W przypadku, o którym mowa w lit. b i lit. c możliwość zaniechania robót, konieczność wykonania robót zamiennych musi zostać protokolarnie stwierdzona przez inspektora nadzoru inwestorskiego i musi zostać zatwierdzona przez projektanta oraz Zamawiającego. Wykonawca bez zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu nie może wykonać robót zamiennych, jak równie_ zaniechać jakichkolwiek robót. W tej sytuacji wynagrodzenie zostanie przyjęte na podstawie kosztorysu wykonanego w oparciu o następujące założenia: - ceny jednostkowe robót będą przyjęte z kosztorysu ofertowego, - ilość robót w oparciu o obmiar wykonanych robót w jednostkach przyjętych w kosztorysie ofertowym z książki obmiarów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_kolo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_kolo/zamowienia_publiczne;
http://www.kolo.poznan.lasy.gov.pl/;
Nadleśnictwo Koło
Gaj Stolarski 2
87-865 Izbica Kujawska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Koło Gaj Stolarski 2 87-865 Izbica Kujawska pokój nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI IZBICA KUJAWSKA
- Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowywania i dowożenia posiłków i opakowań dla podopiecznych Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu "Kujawsko - Pomorska sieć DDP
- Remont i rozbudowa Kompleksu Sportowego wybudowanego w ramach programu " Moje Boisko - Orlik 2012" w formule zaprojektuj i wykonaj
więcej: przetargi IZBICA KUJAWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Budowa drogi wewnętrznej ul. K. K. Baczyńskiego w Orzeszu-Zazdrości
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja drogi gminnej w Smerzynie
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.