eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWY OPATRUNKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Kraków: DOSTAWY OPATRUNKÓW
Numer ogłoszenia: 286458 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY OPATRUNKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy opatrunków w podziale na 29 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Karty techniczne wyrobu charakteryzujące dane opisane w pakiecie nr 2 (gramatura dla poz. 1-4 oraz spełnienie normy dla pozycji 5,6)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 1. 2) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 2. 4) Oświadczenie o korzystaniu z zasobów podmiotu trzeciego, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 2A - o ile dotyczy. 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 3. 6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 4. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 12 stosuje się odpowiednio. 10) Karty techniczne wyrobu charakteryzujące dane opisane w pakiecie nr 2 (gramatura dla poz. 1-4 oraz spełnienie normy dla pozycji 5,6). 11) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na pakiety nr: 2, 3,4, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 28,29 próbki zaoferowanych produktów (w jednym, z podanych rozmiarów), w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Próbki zostaną zużyte w toku oceny ofert i nie podlegają zwrotowi. Niedołączenie próbek skutkuje odrzuceniem oferty bez wzywania o jej uzupełnienie. Pakiet nr 2: poz. 1,2,3,4 - po 10 szt. poz. 5 - 10 szt. poz. 6 -50 szt. Pakiet nr 3: poz. 1,2,3,4,5 - po 1 szt. (ok 9-10m) poz. 6,7 - po 50 szt. Pakiet nr 4: poz. 1,2,3,- po 1 szt. Pakiet nr 17: poz. 1,2,3,4- po 20 szt. Pakiet nr 18: poz. 1,2,3 - po 2 op. poz. 4,5 - po 5 szt. poz. 6,7,8- po 5 szt. poz. 9 ,10- po1 szt. ( ok 20-25 m) Pakiet nr 20: poz. 1,2,3 - po 10 szt. poz. 4 -1 szt. poz. 5,6 po 10 szt. Pakiet nr 21: poz. 1,2,3,4,5 - po 5 op. Pakiet nr 22: poz. 1,2,3 - po 5 op. Pakiet nr 23: - po 5 op. Pakiet nr 24: poz. 1,2,3,4 - po 5 op. Pakiet nr 28: - 10 szt. Pakiet nr 29: poz. 1,2,3,4 -po 30 szt. 12) Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: a) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, b) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, c) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siędziby, adresu, nazwy), d) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmio-towe, e) zmian w zakresię sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówie-nia f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, h) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego, i) obniżenia cen. j) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany ter-minu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek komendy nr 32) 5WSzKzP SP ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy nr 32) 5WSzKzP SP ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Pieluchomajtki i podkłady chłonne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkład chłonny 60cm x 90cm z równomiernym rozłożeniem pulpy celulozowej, gruby, chłonność min. 1750 g szt. 26000 2 Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające ściągacze taliowe, 2 pary elastycznych przylepcorzepów, absorbent z neutralizacja zapachów rozmiar S- chłonność min. 1600g, rozmiar M-chłonność min. 2300g, rozmiar L i XL -chłonność min. 2600g; x 30 szt., rozmiar do wyboru przy zamówieniu op. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Czepki i maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czepek chirurga furażerka boki wykonane z dwóch warstw; chłonnej włókniny wiskozowej o gramaturze 25g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie szt. 15000 2 Czepek - furażerka, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia, w części tylnej ściągacz, z włókniny wiskozowej o gramaturze min. 25g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie szt. 2000 3 Czepek pielęgniarski okrągły w kształcie beretu ściągany gumką - damski, z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 14g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie szt. 12000 4 Czepek - furażerka, wiązany z tyłu na troki, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia, z włókniny wiskozowej o gramaturze min. 25g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie szt. 1000 5 Maska chirurgiczna spełniająca normę EN 14683 trójwarstwowa wiązana na troki z osłoną na oczy szt. 200 6 Maska chirurgiczna trójwarstwowa wiązana na troki, spełniająca normę EN 14683 typ II, wyposażona w dodatkowy sztywnik, umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy szt. 42000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Plastry opatrunkowe I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przylepiec na włókninie szerokość 1,25cm mb 6000 2 Przylepiec na włókninie szerokość 2,5cm mb 9000 3 Przylepiec na tkaninie szerokość 5cm mb 2000 4 Przylepiec na sztucznym jedwabiu szerokość 2,5cm mb 13000 5 Przylepiec z opatrunkiem na włókninie szerokość 8cm mb 1200 6 Jałowy plaster do mocowania kaniul na włókninie szt. 55000 7 Jałowy plaster przezroczysty do mocowania kaniul wzmocniony włókniną szt. 15000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Plastry opatrunkowe II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przylepiec chirurgiczny na włókninie 10cm x 10m szt. 250 2 Przylepiec chirurgiczny na włókninie 15cm x 10m szt. 250 3 Przylepiec chirurgiczny na włókninie 20 cm x 10m szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Opatrunki specjalistyczne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny przeźroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej 6cm x 7cm szt. 1000 2 Sterylny przeźroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej 12cm x 25cm szt. 1000 3 Sterylny opatrunek alginianowy 10 cm x 10 cm szt. 200 Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta 4 Sterylny opatrunek antybakteryjny na bazie srebra 10 cm x 10 cm szt. 600 5 Sterylny opatrunek antybakteryjny na bazie srebra 10 cm x 20 cm szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Opatrunki specjalistyczne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczenia- usuwania martwicy 24 h 7,5cm x 7,5cm szt. 150 2 Sterylny opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczenia- usuwania martwicy 24 h 10 cm x 10 cm szt. 100 Dopuszcza się 20% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Opatrunki specjalistyczne III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydrożel do usuwania martwicy 15g szt. 40 Dopuszcza się możliwość przeliczenia na opakowania 20g i 25g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Opatrunki specjalistyczne IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy 5 cm x 5 cm szt. 300 2 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy 10 cmx 10 cm szt. 2000 3 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy 15 cm x 15 cm szt. 300 Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Opatrunki specjalistyczne V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny opatrunek z chlorheksydyną np.typu Bactigras 15 cm x 1 m szt. 30 2 Sterylny opatrunek z chlorheksydyną np.typu Bactigras 15 cm x 20 cm szt. 500 3 Sterylny opatrunek z chlorheksydyną np.typu Bactigras 10 cm x 10 cm szt. 1200 Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Opatrunki specjalistyczne VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny opatrunek z pianki poliuretanowej z wkładką chłonną nieprzylepny 15cm x 20cm lub 12cm x 25cm szt. 100 Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 Opatrunki specjalistyczne VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny opatrunek alginianowy z jonami srebra, nieprzylepny 10cm x 20 cm szt. 50 Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Opatrunki specjalistyczne VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny opatrunek hydrożelowy typu aquagel 20 cm x 40 cm szt. 10 2 Sterylny opatrunek hydrożelowy typu aquagel na twarz 25 cm x 25 cm szt. 2 3 Sterylny opatrunek hydrożelowy typu aquagel na twarz 30 cm x 40 cm szt. 2 Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Opatrunek foliowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek foliowy, poliuretanowy z ramką, samoprzylepny, jałowy, przezroczysty, optymalny czas utrzymania opatrunku 3-4 dni w rozmiarze 10cm x 12cm, umożliwiający mocowanie i zabezpieczenie cewników do żył centralnych szt. 1300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Podkład podgumowany i buty foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ochraniacze na obuwie, z folii polietylenowej antypoślizgowej, góra ochraniacza ściągnięta gumką x 100 szt. op. 40 2 Podkład podgumowany na tkaninie (nie flizelinowy nie włókninowy) 120-160 x 60-80cm szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 Setony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Seton gazowy sterylny 2cm x 2m 4 warstwowy x 1 szt. szt. 2000 2 Seton gazowy sterylny 10cm x 80cm-100cm 4 warstwowy. z nitką Rtg x 1 szt. szt. 1200 Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 Tupfery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Tupfer gazowy fasola 15x15 cm, z gazy 17 nitek, z nitka RTG, sterylny, opakowanie x 20 szt. op. 1500 2 Tupfer gazowy kula 20 x 20 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x 5 szt. op. 1200 3 Tupfer gazowy kula 20 x 20 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x 10 szt. op. 1200 4 Tupfer gazowy rożek 18 x 18 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x 5 szt. op. 300 5 Tupfer gazowy rożek 18 x 18 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x 10 szt. op. 200 Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 Opatrunki sterylne samoprzylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 25 x 10cm szt. 2000 2 Sterylny samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 20 x 10cm szt. 2000 3 Sterylny samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 15 x 6- 10cm szt. 3500 4 Sterylny samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 5 x 7-7,2 cm szt. 2500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 Opatrunki niesterylne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy gazowe 5 x 5 cm, 8 warstw, gaza 17 nitek, zawijane brzegi - a 100szt. op. 4500 2 Kompresy gazowe 10 x 10 cm, 8warstw, gaza17 nitek, zawijane brzegi - a 100szt. op. 4000 3 Kompresy gazowe 7,5 x7,5 cm, 8warstw, gaza17 nitek, zawijane brzegi- a 100szt. op. 4000 4 Opaska dziana 10cm x 4m pakowana pojedynczo w szczelnym opakowaniu szt. 14000 5 Opaska dziana 15cm x 4m pakowana pojedynczo w szczelnym opakowaniu szt. 13000 6 Opaska elastyczna tkana z zapinką 10 cm x 4 m pakowana pojedynczo szt. 3000 7 Opaska elastyczna tkana z zapinką 12 cm x 4 m pakowana pojedynczo szt. 2500 8 Opaska elastyczna tkana z zapinką 15 cm x 4 m pakowana pojedynczo szt. 9000 9 Siatka elastyczna do podtrzymywania opatrunków na głowę mb 1000 10 Siatka elastyczna do podtrzymywania opatrunków na udo mb 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 Opatrunki niesterylne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chusta trójkątna bawełniana szt. 2200 2 Gaza bielona bez użycia chloru 17 nitek szer.90 cm mb 10000 3 Lignina bielona arkusze kg 3500 4 Lignina rolki a 150 g szt. 3000 5 Wata bawełniano-wiskozowa, zawartość bawełny min. 70%, opakowanie a 0,5kg op. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 Opatrunki gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaska gipsowa 3-3,5 minutowa 10cm x 3 m szt. 2000 2 Opaska gipsowa 5-6-cio minutowa 12cm x 3 m szt. 2500 3 Opaska gipsowa 5-6-cio minutowa 14-15cm x 3 m szt. 5000 4 Opaska gipsowa szybkowiążąca 3-5-cio minutowa typ longeta 4 warstwowa, 20cm x 20m 14-15cm x 3m op. 10 5 Opaska wyściełająca z waty syntetycznej 10cm x 3m szt. 2500 6 Opaska wyściełająca z waty syntetycznej 15cm x 3m szt. 4000 Seria i data ważności na pojedynczym(podwójnym maksymalnie) opakowaniu dla poz 1-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 Pakiet sterylnych opatrunków I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi, pakiet sterylny 5 x 5cm a 3 szt. op. 50000 2 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 7,5 x 7,5cm a 3 szt. op. 30000 3 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 7,5 x 7,5cm a 10 szt. op. 10000 4 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 10 szt. op. 34000 5 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10 cm a 20 szt. op. 3000 Opakowanie typu blister.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 Pakiet sterylnych opatrunków II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 10 szt. op. 1200 2 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 20 szt. op. 1200 3 Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 40 szt. op. 1200 Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 Pakiet sterylnych opatrunków III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy z gazy 17-nitek, 12 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 40szt. op. 1500 Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 Pakiet sterylnych serwet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 45 x 45 cm 4 warstwowe, 17 nitek, z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 3 szt. op. 800 2 45 x 45 cm 4 warstwowe., 17 nitek, z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 5 szt. op. 400 3 45 x 70 cm 4 warstwowe., 17 nitek, z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 2 szt. op. 2000 4 45 x 70 cm 4 warstwowe., 17 nitek, z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 5 szt. op. 2000 Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 Podkłady ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkłady ginekologiczne 34 cm x 9 cm sterylne szt. 1000 2 Podkłady ginekologiczne 34 cm x 9 cm niejałowe szt. 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 Gaza sterylna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza sterylna kopertowana 17-nitkowa, 8 warstwowa, 1 m2 szt. 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27 Serwety niesterylne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety 45x45 cm, 4 warstwy, 17-20 nitek, z tasiemką, z elementem RTG, po wstępnym praniu szt. 7000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28 Serwety niesterylne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety 45x70 cm, 4 warstwy, 17-20 nitek, z tasiemką, nitka RTG na całej długości, po wstępnym praniu szt. 7000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 Tampony neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Tampony neurochirurgiczne 7mm x 7mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne szt. 400 2 Tampony neurochirurgiczne 13mm x 13mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne szt. 8000 3 Tampony neurochirurgiczne 25mm x 25mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne szt. 8000 4 Tampony neurochirurgiczne 51mm x 152mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne szt. 4000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.