Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Nowa Wieś Wielka: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
Numer ogłoszenia: 286485 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Wielka , ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3206868, faks 52 3206850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowawieswielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka. Zamówienie polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznący deszcz, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); 2) utrzymywania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) zakup, przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej i załadunek materiałów do likwidacji śliskości; 4) pełnienia dyżurów. O konieczności przystąpienia do posypywania dróg wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego będzie każdorazowo informował Wykonawcę telefonicznie pod numer Wykonawcy wskazany w ofercie. Informacja będzie zawierała wykaz dróg, na których ma być wykonana usługa oraz sposób wykonania usługi, tj. posypywanie ciągłe, czyli na całej długości drogi lub posypywanie ograniczone (posypywanie skrzyżowań, przystanków autobusowych, niebezpiecznych zakrętów i wzniesień), a także czy przed posypywaniem Zamawiający nie uruchomi odśnieżania. Bez dyspozycji Zamawiającego wybrany w niniejszym przetargu Wykonawca nie ma prawa posypywać żadnej drogi. Mieszankę soli z piaskiem (w proporcji 1:3) przygotuje na własny koszt Wykonawca w ilości niezbędnej do zwalczania śliskości. Załadunek materiału do likwidacji śliskości zapewni wybrany w niniejszym przetargu Wykonawca. Koszty załadunku powinny być wkalkulowane w cenę posypywania. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto załadunek i wywóz nadmiaru śniegu z ulic w Nowej Wsi Wielkiej i Brzozie. Wywóz śniegu nastąpi w przypadku zalegania nadmiaru śniegu na ulicach, drogach, chodnikach, placach, parkingach i zatokach, na telefoniczne polecenie osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. Załadunek śniegu będzie się odbywał za pomocą ładowarki i wywożony na teren wskazany przez Zamawiającego. Prace będą wykonywane zgodnie ze zleceniem Zamawiającego (nie wyłączając godzin nocnych). W przypadku pozostania śniegu na chodniku, parkingu lub jezdni, w ilości niemożliwej do załadowania przez ładowarkę lub koparko-ładowarkę, należy załadować go ręcznie. Zamawiający będzie wskazywał miejsce do załadunku i wywozu śniegu. Maksymalna odległość na jaką będzie wywożony śnieg wynosi 2 km.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie zwiększenia środków finansowych, przeznaczonych na realizację zadania bez zmiany jednostkowych stawek umownych, jeżeli warunki atmosferyczne będą powodowały konieczność zaangażowania większej ilości środków finansowych, a kwota przeznaczona na realizację zamówienia zostanie wykorzystana
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w czasie wykonywania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) następującymi jednostkami sprzętowymi: 1) w części nr 1-3 zamówienia: piaskarka 1 szt., pług odśnieżający 1 szt., w każdej części zamówienia osobno; 2) w części nr 4 zamówienia: ładowarka kołowa o pojemności łyżki min. 3 m3. Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia nie może wykazywać tego samego sprzętu w różnych częściach. Istnieje możliwość, aby na jednym sprzęcie zamontowany był zarówno pług do odśnieżania jak i posypywarka do likwidowania śliskości na drodze
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 17 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów w Nowej Wsi Wielkiej, Dziemionnie, Januszkowie, Jakubowie, Kolankowie, Prądocinie i Dobromierzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów w Nowej Wsi Wielkiej, Dziemionnie, Januszkowie, Jakubowie, Kolankowie, Prądocinie i Dobromierzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów na terenie Brzozy, Olimpina, Kobylarni, Nowego Smolna, Chmielnik i Piecek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów na terenie Brzozy, Olimpina, Kobylarni, Nowego Smolna, Chmielnik i Piecek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów w Nowej Wiosce, Tarkowie Dolnym, Leszycach, Dębince i Dąbrowie Wielkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych, ulic, chodników i placów w Nowej Wiosce, Tarkowie Dolnym, Leszycach, Dębince i Dąbrowie Wielkiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załadunek i wywóz nadmiaru śniegu z ulic w Nowej Wsi Wielkiej i Brzozie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek i wywóz nadmiaru śniegu z ulic w Nowej Wsi Wielkiej i Brzozie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ WIELKA
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
więcej: przetargi NOWA WIEŚ WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.