Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Modliborzyce: budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Stojeszyn Pierwszy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Modliborzyce, do kontaktów: Maria Łukasik, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, fax 015 8717102, e-mail: gminamodliborzyce@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.modliborzyce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Stojeszyn Pierwszy 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Działka nr 335 - Stojeszyn Pierwszy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Stojeszyn Pierwszy, gmina Modliborzyce z urządzeniami i wyposażeniem sportowym na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 335. W zakres prac wchodzą następujące elementy: - boisko do piłki nożnej, - boisko do piłki ręcznej, - boisko do koszykówki, - boisko do siatkówki, - boisko do tenisa, - boisko do ćwiczeń gimnastycznych - zielona sala, - bieżnia prosta, - parking na samochody osobowe, - zestawy rekreacyjno-zabawowe, - schody terenowe, - urządzenia i wyposażenie boisk, ławki widowni, kosze na śmieci, zieleń izolacyjna,ogrodzenie wysokie i niskie boisk. Roboty, o których mowa wyżej, należy wykonać z materiałów wykonawcy zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dostaw i usług, które są załącznikami do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a. formularz ofertowy, b. kosztorys ofertowy, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, e. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki, f. wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania wraz z kserokopią uprawnień i zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, g. informacje o realizacji robót o podobnym rodzaju do objętych przetargiem z ostatnich 3 lat (przynajmniej dwie) wraz z referencjami, h. oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i. polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j. od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu (w oryginale). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres i ilość robót zgodnie z przedmiarem robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2007.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: posiadają wymagane przepisami praw uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny złożonych przez wykonawców dokumentów systemem spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy, b. kosztorys ofertowy, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, e. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki, f. wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania wraz z kserokopią uprawnień i zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, g. informacje o realizacji robót o podobnym rodzaju do objętych przetargiem z ostatnich 3 lat (przynajmniej dwie) wraz z referencjami, h. oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., i. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j. od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu (w oryginale).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl. Opłata: 20; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędy Gminy lub za zaliczeniem pocztowym (30 zł i koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:00, budynek Urzędu Gminy w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego - pokój nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Odbudowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. Działanie 2.3 (projekt). 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Przebudowa drogi gminnej nr 108736L Wierzchowiska- Majdan Obleszcze od km 1+840,00 do km 2+830,00
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym.
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.