Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Rawicz: Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 28656 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2012 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej w niżej wymienionych ilościach i asortymencie: 1) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 32 x 100 stal - około 5 szt. 2) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 50 x 100 stal - około 10 szt. 3) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 80 x 200 żeliwo - około 13 szt. 4) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 100 x 250 AC - około 3 szt. 5) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 100 x 250 stal - około 3 szt. 6) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 150 x 200 stal - około 5 szt. 7) Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 200 x 250 żeliwo - około 5 szt. 8) Zawór kulowy do wody zimnej fi 15 PN 16 - około 20 szt. 9) Zawór kulowy do wody zimnej fi 20 PN 16 - około 40 szt. 10) Zawór kulowy do wody zimnej fi 25 PN 16 - około 80 szt. 11) Zawór kulowy do wody zimnej fi 32 PN 16 - około 15 szt. 12) Zawór kulowy do wody zimnej fi 50 PN 16 - około 15 szt. 13) Zawór grzybkowy fi 25 PN - około 20 szt. 14) Zawór zwrotny fi 80 PN - około 5 szt. 15) Hydrant p/pożarowy podziemny fi 80 x 1000 - około 8 szt. 16) Obudowa nawiertaki fi 80-100 - około 10 szt. 17) Obudowa zasuwy fi 50 - około 20 szt. 18) Obudowa zasuwy fi 80-100 - około 15szt. 19) Skrzynka żeliwna hydrantowa - około 8 szt. 20) Skrzynka żeliwna do wody duża - około 15 szt. 21) Skrzynka żeliwna do wody średnia - około 65 szt. 22) Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 50 fig. 002 elastomer - około 5 szt. 23) Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 80 fig. 002 elastomer - około 10 szt. 24) Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 100 fig. 002 elastomer - około 10 szt. 25) Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 80 (AC, PCV, STAL)- około 8 szt. 26) Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 100 (AC, PCV, STAL)-około 5 szt. 27) Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 150 (AC, PCV, STAL)-około 5 szt. 28) Zwężka żeliwna kołnierzowa FFR fi 80 x 50 - około 5 szt. 29) Kolano żeliwne kołnierzowe fi 80 - około 5 szt. 30) Kolano żeliwne kołnierzowe fi 100 - około 8 szt. 31) Kolano żeliwne kołnierzowe stopowe fi 80 - około 5 szt. 32) Nawiertka na żeliwo fi 80 x 40 - około 8 szt. 33) Nawiertka na PCV fi 110 samonawiertna - około 5 szt. 34) Nawiertka na PCV fi 160 samonawiertna - około 5 szt. 35) Rura PCV fi 90 PN 10 z uszczelką - około 340 mb. 36) Rura PCV fi 110 PN 10 z uszczelką - około 680 mb. 37) Wąż wodny PE fi 32 PN 10 - około 300 mb. 38) Wąż wodny PE fi 40 PN 10 - około 100 mb. 39) Wąż wodny PE fi 50 PN 10 - około 100 mb. 40) Wąż wodny PE fi 63 PN 10 - około 100 mb. 41) Nasuwka PCV fi 160 PN 10 z uszczelkami - około 25 szt. 42) Nasuwka PCV fi 90 PN 10 z uszczelkami - około 3 szt. 43) Złącze proste PE fi 25 x 20 - około 10szt. 44) Złącze proste PExPE fi 32 - około 15 szt. 45) Złącze proste PExPE fi 32 GZ - około 80 szt. 46) Złącze proste PE fi 32 x 20 - około 20 szt. 47) Złącze proste PE fi 32 x 25 GW - około 10 szt. 48) Złącze proste PE fi 40 x 32 GZ - około 20 szt. 49) Kolano PE fi 25 - około 5 szt. 50) Kolano PE fi 32 x 25 GZ - około 10 szt. 51) Kolano PE x PE fi 32 - około 30 szt. 52) Kolano PE fi 40 GZ - około 5 szt. 53) Kolano PE fi 40 GW - około 5 szt. 54) Kolano PE fi 63 x 50 GZ - około 5 szt. 55) Kolano PE fi 63 x 50 GW - około 5 szt. 56) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 300 - około 3 szt. 57) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 500 - około 3 szt. 58) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 1000 - około 3 szt. 59) Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 150 L 500 - około 3 szt. 60) Kołnierz stalowy fi 80 - około 10 szt. 61) Kołnierz stalowy fi 100 - około 10 szt. 62) Króciec FW fi 100 - około 10 szt. 63) Złączka Gebo fi 25 - około 5 szt. 64) Złączka Gebo fi 32 - około 10 szt. 65) Złączka Gebo fi 50 - około 5 szt 66) Redukcja ocynk fi 20 x 15 - około 10 szt. 67) Redukcja ocynk fi 25 x 20 - około 80 szt. 68) Redukcja ocynk fi 32 x 25 - około 20 szt. 69) Redukcja ocynk fi 40 x 25 - około 15 szt. 70) Redukcja ocynk fi 50 x 25 - około 30 szt. 71) Redukcja ocynk fi 50 x 32 - około 20 szt. 72) Redukcja ocynk fi 50 x 40 - około 10 szt. 73) Śrubunek ocynk fi 25 - około 10 szt. 74) Nypel ocynk fi 15 - około 10 szt. 75) Nypel ocynk fi 20 - około 35 szt. 76) Nypel ocynk fi 25 - około 65 szt. 77) Nypel ocynk fi 50 - około 20 szt. 78) Mufa ocynk fi 20 - około 10 szt. 79) Mufa ocynk fi 25 - około 25 szt. 80) Mufa ocynk fi 40 - około 10 szt. 81) Kolano ocynk fi 20 - około 10 szt. 82) Kolano ocynk fi 25 - około 20 szt. 83) Kolano ocynk fi 50 - około 5 szt. 84) Kolano ocynk WZ fi 20 - około 20 szt. 85) Kolano ocynk WZ fi 25 - około 20 szt. 86) Korek ocynk fi 15 - około 20 szt. 87) Korek ocynk fi 20 - około 15 szt. 88) Korek ocynk fi 32 - około 10 szt. 89) Uszczelka płaska fi 50 - około 40 szt. 90) Uszczelka płaska fi 80 - około 70 szt. 91) Uszczelka płaska fi 100 - około 60 szt. 92) Uszczelka płaska fi 150 - około 60 szt. 93) Uszczelka ciśnieniowa fi 100 - około 60 szt. 2. Cena oferty winna zawierać koszty transportu armatury loco ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20. 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu materiałowego pod względem jakościowym i ilościowym w miarę potrzeb ZWiK w Rawiczu. 4. Dostawy armatury ZAMAWIAJĄCY określi w ilościach sukcesywnie w 2012 roku po uprzednim złożeniu zamówienia. 5. Realizacja dostaw armatury wodociągowo-kanalizacyjnej następować będzie w terminie 7 dni, licząc od daty przyjęcia pisemnego zamówienia. 6. Armatura powinna posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.04 - 19.51.00.04 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy armatury wodociągowo-kanazliazyjnej w asortymencie podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości dostaw nie mniejszej niż 80.000 złotych ( netto ) w skali roku. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ ), wraz z załączonym do oferty wykazem zrealizowanych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione w wykazie zostały prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie dostaw. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 3) oświadczenie o przedłożeniu, w przypadku realizacji dostaw, deklaracji zgodności z Polską Normą oraz innych dokumentów do dostarczanej armatury wodociągowo-kanalizacyjnej wg obowiązujących przepisów ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 5 ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, 3) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 5) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 6) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. 7) umowa została zawarta do dnia 31.12.2012 roku i może być rozwiązana przed upływem tego terminu przez Zamawiającego z zachowaniem jednomiesięcznego wypowiedzenia w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką decyzję. 8) wszelkie spory mogące wynikać z realizacji umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego sądu powszechnego wg siedziby Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl zakładka przetargi ZWiK
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska nr 20 pokój nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska nr 20 sekretariat pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa artykułów hydraulicznych dla potrzeb SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.