eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaModernizacja (remont) dróg gminnych - ul. Prosta i Łukowa etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 28656 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Wisła: Modernizacja (remont) dróg gminnych - ul. Prosta i Łukowa etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3631


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisła, krajowy numer identyfikacyjny 7218236700000, ul. Plac Bogumiła Hoffa  3, 43460   Wisła, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95, e-mail przetargi@um.wisla.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja (remont) dróg gminnych - ul. Prosta i Łukowa etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGŚ.271.1.2017.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Zakres prac: 3.1. Roboty rozbiórkowe i ziemne: 3.1.1. frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej 3.1.2. rozebranie krawężników betonowych, 3.1.3. rozebranie obrzeży betonowych , 3.1.4. rozebranie chodników z masy asfaltowej i kostki brukowej, 3.1.5. rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego, 3.1.6. wywiezienie gruzu z rozbiórki ; krawężników , obrzeży , masy asfaltowej oraz podbudowy z tłucznia kamiennego 3.2. Przebudowa nawierzchni drogi: 3.2.1. wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe 3.2.2. montaż krawężników drogowych betonowych 3.2.3. oczyścić mechanicznie całą powierzchnię z frezowaną, 3.2.4. skropić oczyszczoną powierzchnię asfaltową emulsją asfaltową na gorąco, 3.2.5. ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego, 3.2.6. skropić warstwę wiążącą emulsją asfaltową na gorąco 3.2.7. ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego. 3.3. Przebudowa nawierzchni chodnika: 3.3.1. wykonać podbudowę pod nawierzchnię chodnika z kruszywa łamanego 3.3.2. ułożyć obrzeża betonowe na zjazdach, 3.3.3. ułożyć nawierzchnię na chodniku z kostki brukowej betonowej, 3.3.4. przełożyć kostkę na istniejących wjazdach ( kostka z odzysku) 3.4. Odwodnienie nawierzchni drogi: 3.4.1. wykonać wykop pod przykanaliki i studzienki ściekowe uliczne, 3.4.2. wykonać studzienkę ściekową uliczną z rury betonowej, 3.4.3. ułożyć kanał deszczowy z rur PCW, 3.4.4. obsypać rurociąg piaskiem kopanym, 3.4.5. zasypać rurociąg tłuczniem kamiennym do wysokości istniejącej nawierzchni, 3.4.6. wymienić istniejące kraty uliczne typu starego na nowe kraty uliczne typu ciężkiego 3.4.7. wymienić popękane włazy kanałowe żeliwne typ ciężki na nowe włazy, 3.4.8. wykonać studnię chłonną z kręgów betonowych, 3.4.9. wyregulować wszystkie kraty ściekowe , włazy kanałowe oraz obudowy zaworów i zasuw do wysokości nowej nawierzchni na jezdni i chodniku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT354642.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Eurovia Polska S.A.,  ,  Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5,  55-040,  Kobierzyce,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248245.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216631.99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256132.06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.