Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Mińsk Mazowiecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 6+780,04, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów
Numer ogłoszenia: 28657 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 6+780,04, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 5+256,74, długości 3.525,72 mb, gmina Mińsk Mazowiecki - etap II. Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W km 3+096,23 zaprojektowano łuk kołowy wraz z symetrycznymi krzywymi przejściowymi o długości 60 m. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę siedmiu zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowanych 6 przepustów. UWAGA! W 2010 roku na odcinku do km 2+417 do km 3+112 został wykonany chodnik o długości 695 mb. W związku z powyższym kosztorys ofertowy został pomniejszony w stosunku do zamieszczonego przedmiaru o ilości już wykonanych i odebranych robót. W 2010 roku został również częściowo wykonany i odebrany przepust P-4 w km 2+884,70. Pozostały zakres robót koniecznych do wykonania na ww przepuście został zawarty w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót dla przepustu P-4. Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów, od km 5+256,74 do km 6+780,04, długości 1.523,30 mb, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów - etap III. Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę czterech zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowany 1 przepust..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac, w celu ochrony istniejącej nawierzchni i bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na przedmiotowej drodze oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki na zrealizowanie dodatkowego zakresu robót
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); Zadanie 2: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, a kserokopia dołączona do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - polecenie przelewu musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. Dokument taki winien uwzględniać zapisy art. 46, ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie 1: co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia minimum 1,5 miliona złotych; Zadanie 2: co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia minimum 1 miliona złotych; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych oraz na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. listy referencyjne).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: układarka mas bitumicznych o szerokości płyty min. 3m; żuraw budowlany do 10t; sprzęt spawalniczy; walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; koparko-ładowarka; równiarka; walec gładki stalowy statyczny; walec ogumiony; skrapiarka; szczotka mechaniczna; frezarka; układarka kruszywa; młot pneumatyczny; głowica wibracyjna; układarka mas termoplastycznych (oznakowanie poziome); samochody wywrotki lub skrzyniowe o nacisku na oś do 8 ton; laboratorium drogowe. Zadanie 2: układarka mas bitumicznych o szerokości płyty min. 3m; żuraw budowlany do 10t; sprzęt spawalniczy; walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; koparko-ładowarka; równiarka; walec gładki stalowy statyczny; walec ogumiony; skrapiarka; szczotka mechaniczna; frezarka; układarka kruszywa; młot pneumatyczny; głowica wibracyjna; układarka mas termoplastycznych (oznakowanie poziome); samochody wywrotki lub skrzyniowe o nacisku na oś do 8 ton; laboratorium drogowe. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami: Zadanie 1: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi publiczne) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 2: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi publiczne) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - osoby te muszą przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: Zadanie 1: minimum 4 milionów złotych; Zadanie 2: minimum 1 miliona złotych; b) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów zawierających informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru konta, d) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, pokój: Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, pokój: Sekretariat, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 5+256,74, długości 3.525,72 mb, gmina Mińsk Mazowiecki - etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W km 3+096,23 zaprojektowano łuk kołowy wraz z symetrycznymi krzywymi przejściowymi o długości 60 m. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę siedmiu zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowanych 6 przepustów. UWAGA! W 2010 roku na odcinku do km 2+417 do km 3+112 został wykonany chodnik o długości 695 mb. W związku z powyższym kosztorys ofertowy został pomniejszony w stosunku do zamieszczonego przedmiaru o ilości już wykonanych i odebranych robót. W 2010 roku został również częściowo wykonany i odebrany przepust P-4 w km 2+884,70. Pozostały zakres robót koniecznych do wykonania na ww przepuście został zawarty w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót dla przepustu P-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów, od km 5+256,74 do km 6+780,04, długości 1.523,30 mb, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów - etap III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę czterech zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowany 1 przepust..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.31.41-9, 45.23.10.00-5, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego" ₂
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.