eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiPrzebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 6+780,04, gminyMińsk Mazowiecki, Jakubów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Mińsk Mazowiecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 6+780,04, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów
Numer ogłoszenia: 28657 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 6+780,04, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 5+256,74, długości 3.525,72 mb, gmina Mińsk Mazowiecki - etap II. Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W km 3+096,23 zaprojektowano łuk kołowy wraz z symetrycznymi krzywymi przejściowymi o długości 60 m. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę siedmiu zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowanych 6 przepustów. UWAGA! W 2010 roku na odcinku do km 2+417 do km 3+112 został wykonany chodnik o długości 695 mb. W związku z powyższym kosztorys ofertowy został pomniejszony w stosunku do zamieszczonego przedmiaru o ilości już wykonanych i odebranych robót. W 2010 roku został również częściowo wykonany i odebrany przepust P-4 w km 2+884,70. Pozostały zakres robót koniecznych do wykonania na ww przepuście został zawarty w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót dla przepustu P-4. Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów, od km 5+256,74 do km 6+780,04, długości 1.523,30 mb, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów - etap III. Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę czterech zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowany 1 przepust..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac, w celu ochrony istniejącej nawierzchni i bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na przedmiotowej drodze oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki na zrealizowanie dodatkowego zakresu robót

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); Zadanie 2: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, a kserokopia dołączona do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - polecenie przelewu musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. Dokument taki winien uwzględniać zapisy art. 46, ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie 1: co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia minimum 1,5 miliona złotych; Zadanie 2: co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia minimum 1 miliona złotych; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych oraz na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. listy referencyjne).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: układarka mas bitumicznych o szerokości płyty min. 3m; żuraw budowlany do 10t; sprzęt spawalniczy; walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; koparko-ładowarka; równiarka; walec gładki stalowy statyczny; walec ogumiony; skrapiarka; szczotka mechaniczna; frezarka; układarka kruszywa; młot pneumatyczny; głowica wibracyjna; układarka mas termoplastycznych (oznakowanie poziome); samochody wywrotki lub skrzyniowe o nacisku na oś do 8 ton; laboratorium drogowe. Zadanie 2: układarka mas bitumicznych o szerokości płyty min. 3m; żuraw budowlany do 10t; sprzęt spawalniczy; walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; koparko-ładowarka; równiarka; walec gładki stalowy statyczny; walec ogumiony; skrapiarka; szczotka mechaniczna; frezarka; układarka kruszywa; młot pneumatyczny; głowica wibracyjna; układarka mas termoplastycznych (oznakowanie poziome); samochody wywrotki lub skrzyniowe o nacisku na oś do 8 ton; laboratorium drogowe. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami: Zadanie 1: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi publiczne) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zadanie 2: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi publiczne) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - osoby te muszą przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: Zadanie 1: minimum 4 milionów złotych; Zadanie 2: minimum 1 miliona złotych; b) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów zawierających informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru konta, d) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, pokój: Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, pokój: Sekretariat, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów od km 1+731,02 do km 5+256,74, długości 3.525,72 mb, gmina Mińsk Mazowiecki - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W km 3+096,23 zaprojektowano łuk kołowy wraz z symetrycznymi krzywymi przejściowymi o długości 60 m. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę siedmiu zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowanych 6 przepustów. UWAGA! W 2010 roku na odcinku do km 2+417 do km 3+112 został wykonany chodnik o długości 695 mb. W związku z powyższym kosztorys ofertowy został pomniejszony w stosunku do zamieszczonego przedmiaru o ilości już wykonanych i odebranych robót. W 2010 roku został również częściowo wykonany i odebrany przepust P-4 w km 2+884,70. Pozostały zakres robót koniecznych do wykonania na ww przepuście został zawarty w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót dla przepustu P-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2227W Mińsk Mazowiecki-Niedziałka-Jakubów, od km 5+256,74 do km 6+780,04, długości 1.523,30 mb, gminy: Mińsk Mazowiecki, Jakubów - etap III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi przewiduje upłynnienie ruchu poprzez korektę niwelety. Oś jezdni zostanie wykonana w niezmiennej geometrii przy wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy, na której zostanie wykonane wzmocnienie. Pobocza zostaną umocnione i poszerzone do 1,25 m. Zadanie przewiduje ponadto wykonanie: odwodnienia drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. W ramach zadania wykonane zostanie poszerzenie oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń 80 kN/oś pojazdu samochodowego. Istniejący odcinek drogi poszerzony zostanie od zmiennej szerokości 5-5,5 m do 6m. W miejscu połączenia nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią zostanie ułożona, pod warstwą wiążącą, siatka o szerokości 1 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona 6 cm warstwą wiążącą z betonu asfaltowego oraz 4 cm warstwą ścieralną z mastyksu grysowego. Nowa nawierzchnia zostanie wykonana wg niżej wskazanego przekroju konstrukcyjnego: 15 cm podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25 mm, 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm oraz 4 cm warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego. Po wykonaniu przebudowy nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona do kategorii ruchu KR3 o projektowanej prędkości Vp=50 km/h. Przebudowana droga osiągnie klasę G, tj. drogi głównej. Na przebudowywanym odcinku zaplanowano budowę czterech zatok autobusowych. W ramach zadania przewidziano również wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 m jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zostanie przebudowany 1 przepust..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.31.41-9, 45.23.10.00-5, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.