Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Gdynia: sukcesywne dostawy rękawic jednorazowego użytku do Szpitala Miejskiego
im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 28659 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy rękawic jednorazowego użytku do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy rękawic jednorazowego użytku do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni; 2 840 000 sztuk, 390 000 par
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - wadium: GRUPA 1 - 7 200 zł, GRUPA 2 - 840 zł, GRUPA 3 - 200 zł, GRUPA 4 - 4 000 zł, GRUPA 5 - 460 zł. - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 180 000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 11 500 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych). ( informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zobowiązani są legitymować się należytym wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw/dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (rękawice jednorazowego użytku), o wartości netto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 180 000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 11 500 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość wykonanych/ wykonywanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa : 1. w pkt. A lit.a),c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. w pkt. A lit.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Dokumenty , o których mowa w pkcie I ppkt.1 lit.a) , b) oraz w pkcie I ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument , o którym mowa w pkcie I ppkt 1 lit.c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pktach A i I zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy pkt. II stosuje się odpowiednio. B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 180 000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 11 500 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych). ( informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. b) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) wykazu wykonanych/wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostaw/dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (rękawice jednorazowego użytku), o wartości netto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 180 000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 11 500 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych). b) dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy/dostawa wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11; dokument odpłatny 23,79 zł (z VAT).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.05.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a/ adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl b/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się w formie elektronicznej. c/ Ponadto Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego, - wzorów przedmiotu postępowania, którego dotyczy oferta złożone przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu, - protokołu z przekazania testerów. - oświadczenia, że oferowany asortyment posiadają niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE, d/ Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12/02/2008 pod numerem 2008/S 29-038871
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rękawice chirurgiczne sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne sterylne - 360 000 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawice sterylne dla uczuleniowców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice sterylne dla uczuleniowców - 28 000 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rękawiczki chirurgiczne sterylne bezlateksowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki chirurgiczne sterylne bezlateksowe - 2 000 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rękawice lateksowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice lateksowe - 2 500 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rękawice winylowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice winylowe - 340 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych (w tym diagnostycznych z uchwytami ściennymi) w 9 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.