eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Toruń: Dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
Numer ogłoszenia: 286606 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa wielofunkcyjnego łóżka elektrycznego - 1 szt. i szafek przyłóżkowych - 4 szt.
I. Wielofunkcyjne łóżko elektryczne
1.Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV 2.Wymiary zewnętrzne łóżka wraz z barierkami składanymi.
Długość całkowita: 2100 mm, (+/- 30 mm)
Szerokość całkowita: 1030 mm, (+/- 30 mm)
3.W narożnikach leża 4 krążki odbojowe, a po bokach listwy odbojowe zamocowane wzdłuż ramy leża, chroniące łóżko przed uderzeniami oraz otarciami
4.Szczyty łóżka chromowane, łatwo odejmowane z wypełnieniem z tworzywa
5.Leże łóżka 4 segmentowe w tym 3 segmenty uchylne, sterowane pilotem
6.Rama leża wypełniona metalową, lakierowaną siatką, mocowaną do uchylnych segmentów
7.W narożnikach leża tuleje do mocowania wieszaka kroplówki oraz wysięgnika z uchwytem do ręki
8.Pod ramą wysuwana półka do odkładania pościeli niewystająca poza obrys ramy
9.Elektryczna regulacja wysokości leża w zakresie od: 350 - 850 mm, (+/- 50 mm)
10.Pozostałe elektryczne regulacje :
kąt segmentu oparcia pleców: 0 - 75o, (+/-5o)
kąt segmentu uda: 0 - 45o, (+/-5o)
Regulacje wspomagane sprężynami gazowymi:
pozycja Trendelenburga: 20o, (+/-5o)
pozycja anty-Trendelenburga: 15o, (+/-5o)
11.Regulacja segmentu podudzia ręczna, mechanizmem zapadkowym, z możliwością wypoziomowania w stosunku do dowolnego kąta sekcji uda
12.Pilot przewodowy z możliwością blokady poszczególnych funkcji przez personel medyczny
13.Cała podstawa łóżka osłonięta antystatyczną, tworzywową osłoną, wykonaną z trwałego tworzywa ABS, odpornego na środki dezynfekcyjne oraz promieniowanie UV
14.Segment oparcia pleców z funkcją autoregresji, zapobiegający zakleszczaniu oraz zsuwaniu się pacjenta w kierunku szczytu nóg
15.Elektryczne zasilanie 220-240V/50Hz
16.Podstawa łóżka jezdna wyposażona w antystatyczne koła z osłoną tworzywową, z centralną blokadą kół oraz funkcją jazdy na wprost
17.Elementy wyposażenia łóżka:
- barierki boczne lakierowane proszkowo składane wzdłuż ramy leża z możliwością szybkiego montażu oraz demontażu,
- podwójna rama wyciągowa chromowana- mocowana do otworów w ramie leża,
- kosz na pojemnik urologiczny,
- materac w pokrowcu zmywalnym, paroprzepuszczalnym o wymiarach 200 x 90 cm (+/- 30 mm),
- wieszak kroplówki
II. Szafki przyłóżkowe
1. Konstrukcja szafek wykonana z blachy ocynkowanej. Metalowe drzwiczki oraz czoło szuflady pokryte lakierem proszkowym w szerokiej gamie kolorów.
2. Wymiary szafki:
-Wymiary blatu głównego: 410 x 420 mm, (+/- 30mm)
-Wysokość: 820 mm, (+/-30 mm)
-Szerokość: 410 mm, (+/-30 mm)
-Głębokość: 400 mm, (+/-30 mm)
3. Blat szafki wykonane z płyty meblowej w kolorze frontów szuflady oraz drzwiczek.
4.Wysuwana szuflada na prowadnicach rolkowych z wyjmowanym pojemnikiem z tworzywa.
5. 4 koła jezdne podwójne w tym min. 2 z blokadą, z elastycznym, niebrudzącym podłóg bieżnikiem
III. Warunki gwarancji
1.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
2.Gwarancja min. 24 miesiące
3.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat
4.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
5.Czas reakcji serwisu: 24 godz. od zgłoszenia awarii przez użytkownika.
6.Możliwość wyboru kolorów wypełnień szczytów

Zadanie Nr 2 - dostawa łóżek szpitalnych wraz z szafkami - 6 kpl.
1.Szerokość całkowita 950 mm (+/- 50 mm)
2. Długość całkowita: 2100 mm(+/- 50 mm)
3.Wysokość leża od podłogi 500 mm (+/- 50 mm)
4.Konstrukcja łóżka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym
5.Leże podzielone na dwie sekcje - regulowany segment pleców
6.Segmenty leża wypełnione płytą laminatową lub siatką metalową pokrytą lakierem proszkowym
7.Płynna ręczna regulacja oparcia pleców za pomocą sprężyny gazowej w zakresie 70 °(+/-5°)
8.Szczyty tworzywowe łatwo demontowane z możliwością wyboru koloru - min. beżowy i niebieski
9.Możliwość wydłużenia leża o min. 100 mm zarówno od strony głowy pacjenta, jak i od strony nóg
10.Funkcja jazdy na wprost (blokada kierunkowa) i łatwego manewrowania
11.Łóżko zaopatrzone w krążki odbojowe lub listwy odbojowe
12.Elementy wyposażenia łóżka:
- Materac w pokrowcu zmywalnym, paroprzepuszczalnym
- Poręcze boczne
- Wieszak kroplówki
- Wysięgnik z uchwytem ręki
- Stabilny taboret na czterech nogach dostosowany do warunków szpitalnych.
- Lekka szafka przyłóżkowa mobilna, wykonana z lekkiego tworzywa sztucznego; szafka o wymiarach 500x500x800 (+/- 60 mm), czoła szuflad i drzwiczek wyposażone w zaokrąglone uchwyty nie wystające poza obrys szafki.
13.Powierzchnie łóżka odporne na środki dezynfekcyjne
14.Gwarancja min. 24 miesiące
15.Czas reakcji serwisu - max 24 godziny od zgłoszenia awarii przez użytkownika
16.Gwarancja zapewniania zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
17.Instalacja sprzętu oraz szkolenie personelu u Zamawiającego w cenie oferty

*Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie 21 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy.

**Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty dokonać w terminie 5 dni licząc od dnia dostawy montażu dostarczonego przedmiotu zamówienia i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi.

***Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu instrukcji obsługi i karty gwarancyjnej w języku polskim w dniu dostawy przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć w ofercie: a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw łóżek szpitalnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
      - dla zadania nr 1 - 7.000,00 zł
      - dla zadania nr 2 - 17.000,00 zł
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, czy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć w ofercie: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1- 8.000,00 zł
      - dla zadania nr 2- 20.000,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679);
    b/ certyfikat ISO dla producenta oferowanego przedmiotu zamówienia;
    c/prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
**Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
*** Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale
****Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa wielofunkcyjnego łóżka elektrycznego - 1 szt. i szafek przyłóżkowych - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wielofunkcyjne łóżko elektryczne
    1.Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV 2.Wymiary zewnętrzne łóżka wraz z barierkami składanymi.
    Długość całkowita: 2100 mm, (+/- 30 mm)
    Szerokość całkowita: 1030 mm, (+/- 30 mm)
    3.W narożnikach leża 4 krążki odbojowe, a po bokach listwy odbojowe zamocowane wzdłuż ramy leża, chroniące łóżko przed uderzeniami oraz otarciami
    4.Szczyty łóżka chromowane, łatwo odejmowane z wypełnieniem z tworzywa
    5.Leże łóżka 4 segmentowe w tym 3 segmenty uchylne, sterowane pilotem
    6.Rama leża wypełniona metalową, lakierowaną siatką, mocowaną do uchylnych segmentów
    7.W narożnikach leża tuleje do mocowania wieszaka kroplówki oraz wysięgnika z uchwytem do ręki
    8.Pod ramą wysuwana półka do odkładania pościeli niewystająca poza obrys ramy
    9.Elektryczna regulacja wysokości leża w zakresie od: 350 - 850 mm, (+/- 50 mm)
    10.Pozostałe elektryczne regulacje :
    kąt segmentu oparcia pleców: 0 - 75o, (+/-5o)
    kąt segmentu uda: 0 - 45o, (+/-5o)
    Regulacje wspomagane sprężynami gazowymi:
    pozycja Trendelenburga: 20o, (+/-5o)
    pozycja anty-Trendelenburga: 15o, (+/-5o)
    11.Regulacja segmentu podudzia ręczna, mechanizmem zapadkowym, z możliwością wypoziomowania w stosunku do dowolnego kąta sekcji uda
    12.Pilot przewodowy z możliwością blokady poszczególnych funkcji przez personel medyczny
    13.Cała podstawa łóżka osłonięta antystatyczną, tworzywową osłoną, wykonaną z trwałego tworzywa ABS, odpornego na środki dezynfekcyjne oraz promieniowanie UV
    14.Segment oparcia pleców z funkcją autoregresji, zapobiegający zakleszczaniu oraz zsuwaniu się pacjenta w kierunku szczytu nóg
    15.Elektryczne zasilanie 220-240V/50Hz
    16.Podstawa łóżka jezdna wyposażona w antystatyczne koła z osłoną tworzywową, z centralną blokadą kół oraz funkcją jazdy na wprost
    17.Elementy wyposażenia łóżka:
    - barierki boczne lakierowane proszkowo składane wzdłuż ramy leża z możliwością szybkiego montażu oraz demontażu,
    - podwójna rama wyciągowa chromowana- mocowana do otworów w ramie leża,
    - kosz na pojemnik urologiczny,
    - materac w pokrowcu zmywalnym, paroprzepuszczalnym o wymiarach 200 x 90 cm (+/- 30 mm),
    - wieszak kroplówki
    II. Szafki przyłóżkowe
    1. Konstrukcja szafek wykonana z blachy ocynkowanej. Metalowe drzwiczki oraz czoło szuflady pokryte lakierem proszkowym w szerokiej gamie kolorów.
    2. Wymiary szafki:
    -Wymiary blatu głównego: 410 x 420 mm, (+/- 30mm)
    -Wysokość: 820 mm, (+/-30 mm)
    -Szerokość: 410 mm, (+/-30 mm)
    -Głębokość: 400 mm, (+/-30 mm)
    3. Blat szafki wykonane z płyty meblowej w kolorze frontów szuflady oraz drzwiczek.
    4.Wysuwana szuflada na prowadnicach rolkowych z wyjmowanym pojemnikiem z tworzywa.
    5. 4 koła jezdne podwójne w tym min. 2 z blokadą, z elastycznym, niebrudzącym podłóg bieżnikiem
    III. Warunki gwarancji
    1.Instalacja oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w cenie oferty.
    2.Gwarancja min. 24 miesiące
    3.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat
    4.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
    5.Czas reakcji serwisu: 24 godz. od zgłoszenia awarii przez użytkownika.
    6.Możliwość wyboru kolorów wypełnień szczytów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa łóżek szpitalnych wraz z szafkami - 6 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szerokość całkowita 950 mm (+/- 50 mm)
    2. Długość całkowita: 2100 mm(+/- 50 mm)
    3.Wysokość leża od podłogi 500 mm (+/- 50 mm)
    4.Konstrukcja łóżka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym
    5.Leże podzielone na dwie sekcje - regulowany segment pleców
    6.Segmenty leża wypełnione płytą laminatową lub siatką metalową pokrytą lakierem proszkowym
    7.Płynna ręczna regulacja oparcia pleców za pomocą sprężyny gazowej w zakresie 70 °(+/-5°)
    8.Szczyty tworzywowe łatwo demontowane z możliwością wyboru koloru - min. beżowy i niebieski
    9.Możliwość wydłużenia leża o min. 100 mm zarówno od strony głowy pacjenta, jak i od strony nóg
    10.Funkcja jazdy na wprost (blokada kierunkowa) i łatwego manewrowania
    11.Łóżko zaopatrzone w krążki odbojowe lub listwy odbojowe
    12.Elementy wyposażenia łóżka:
    - Materac w pokrowcu zmywalnym, paroprzepuszczalnym
    - Poręcze boczne
    - Wieszak kroplówki
    - Wysięgnik z uchwytem ręki
    - Stabilny taboret na czterech nogach dostosowany do warunków szpitalnych.
    - Lekka szafka przyłóżkowa mobilna, wykonana z lekkiego tworzywa sztucznego; szafka o wymiarach 500x500x800 (+/- 60 mm), czoła szuflad i drzwiczek wyposażone w zaokrąglone uchwyty nie wystające poza obrys szafki.
    13.Powierzchnie łóżka odporne na środki dezynfekcyjne
    14.Gwarancja min. 24 miesiące
    15.Czas reakcji serwisu - max 24 godziny od zgłoszenia awarii przez użytkownika
    16.Gwarancja zapewniania zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat
    17.Instalacja sprzętu oraz szkolenie personelu u Zamawiającego w cenie oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.