eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecDowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Samborzec: Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2013-2014
Numer ogłoszenia: 286620 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2013-2014. Uczniowie dowożeni będą do Zespołów Placówek Oświatowych w Samborcu i Chobrzanach, Szkoły Podstawowej w Złotej (gmina Samborzec) oraz do szkół na terenie Sandomierza: Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu. Część nr 1: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na odcinku do 5 km i z powrotem oraz na odcinku pow. 5 km do 10 km i z powrotem. Część nr 2: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na odcinku do 5 km i z powrotem oraz na odcinku pow. 5 km do 10 km i z powrotem. Część nr 3: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na odcinku do 5 km i z powrotem. Część nr 4: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu na odcinku do 60 km i z powrotem. Szczegółowy wykaz tras dla poszczególnych części oraz liczbę uczniów dojeżdżających, uprawnionych do otrzymania biletów miesięcznych, określa załącznik nr 8 do SIWZ. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 262 osoby, w tym 123 w ramach części nr 1 (ZPPO Samborzec), 113 w ramach części nr 2 (ZPO Chobrzany); 15 osób w ramach części nr 3 (Złota) oraz 11 osób w ramach części nr 4 (Sandomierz). Liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej jednak niż o 20% na trasie o danej długości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będący przedsiębiorcą posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ustawy o transporcie drogowym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pojazdami: - sprawnymi technicznie i posiadającymi ważne badania techniczne, - w związku z którymi zawarte są ubezpieczenia OC, - posiadających odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe, wystarczającą do przewozu wymaganej grupy uczniów, - wykonawca powinien dysponować taką liczbą środków transportu, aby wykonać zamówienie w wymaganych terminach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: - osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami we właściwej kategorii, - w przypadku realizacji usługi w ramach części nr 4, co najmniej jedną osobą, która będzie sprawować opiekę nad dziećmi podczas przewożenia uczniów oraz pomagać kierowcy we wnoszeniu do pojazdu osoby niepełnosprawnej ruchowo z wózka i wynoszeniu jej z pojazdu. Osoba sprawująca opiekę lub kierowca powinni posiadać dodatkowo przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 80 000,00 zł, na jedno lub wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na odcinku do 5 km i z powrotem oraz na odcinku pow. 5 km do 10 km i z powrotem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na odcinku do 5 km i z powrotem oraz na odcinku pow. 5 km do 10 km i z powrotem. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 123. Liczb uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej jednak niż o 20% na trasie o danej długości. Szczegółowy wykaz tras dla poszczególnych części oraz liczbę uczniów dojeżdżających, uprawnionych do otrzymywania biletów miesięcznych, określa załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na odcinku do 5 km i z powrotem oraz na odcinku pow. 5 km do 10 km i z powrotem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na odcinku do 5 km i z powrotem oraz na odcinku pow. 5 km do 10 km i z powrotem. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 113. Liczb uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej jednak niż o 20% na trasie o danej długości. Szczegółowy wykaz tras dla poszczególnych części oraz liczbę uczniów dojeżdżających, uprawnionych do otrzymywania biletów miesięcznych, określa załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na odcinku do 5 km i z powrotem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na odcinku do 5 km i z powrotem. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 15. Liczb uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej jednak niż o 20% na trasie o danej długości. Szczegółowy wykaz tras dla poszczególnych części oraz liczbę uczniów dojeżdżających, uprawnionych do otrzymywania biletów miesięcznych, określa załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu na odcinku do 60 km i z powrotem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu na odcinku do 60 km i z powrotem. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 11. Liczb uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej jednak niż o 20% na trasie o danej długości. Szczegółowy wykaz tras dla poszczególnych części oraz liczbę uczniów dojeżdżających, uprawnionych do otrzymywania biletów miesięcznych, określa załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.