To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 28664 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Słupsk: Rozbudowa siedziby Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionanego Programu Oeracyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "EDUKACJA DLA PRZYRODY", Oś Priorytetowa 11: Środowisko, Działanie: 11.4 Ochrona Różnorodności Biologicznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376489-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6728-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych, krajowy numer identyfikacyjny
22103768000000, ul.
ul. Poniatowskiego
,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 98 29, faks
59 842 98 29, e-mail
b.sikora@pomorskieparki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskieparki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa siedziby Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego - II etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa siedziby Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego - II etap" wraz z zagospodarowaniem i towarzyszącą infrastrukturą techniczną zewnętrzną oraz wewnętrzną budynku (pozwolenie na budowę - Decyzja Prezydenta Miasta Gdańska WUAiOZ-I-6740.734-2.14.2-ZF.108491 z dnia 26.05.2014 r.) na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. Adres inwestycji: Gdańsk, ul. Polanki 51 (dz. nr 407, 408 i 406/1, obręb 12). Budynek stanowiący II etap rozbudowy będzie łączył się z istniejącym budynkiem poprzez klatkę schodową istniejącego budynku o funkcji biurowo-administracyjnej. Nowy budynek będzie pełnił funkcję biurowo-edukacyjną. Dane techniczne budynku do realizacji: a) powierzchnia użytkowa - 415 m2, b) kubatura - 1932,30 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a) przygotowanie terenu pod budowę, b) roboty ogólnobudowlane (budowa kubatury obiektu - przyziemie ze zjazdem do garażu, parter z częścią dziedzińca wraz z pracami wykończeniowymi), c) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, uzyskanie decyzji zezwalającej leży po stronie Zamawiającego, d) wykonanie instalacji w budynku między innymi: sanitarnych, cieplnych, elektroenergetycznych, teletechnicznych, e) wykonanie zagospodarowania terenu między innymi: nawierzchnie (chodniki, dojazd do garażu, miejsca postojowe), zieleń (ogród na dachu, trawniki i nasadzenia), elementy małej architektury, f) wykonanie odprowadzenia wód opadowych do istniejącego przyłącza sieci kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział III SIWZ oraz załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45330000-9,
45400000-1,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45314320-0,
45314200-3,
45315300-1,
45317300-5,
45112100-6,
77211400-6,
45111291-4,
45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2317409.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2718746.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.