eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRemont węzła cieplnego i pomieszczeń przyległych w budynku Sądu Rejonowego przy ul. B-pa Świrskiego 17 w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Siedlce: Remont węzła cieplnego i pomieszczeń przyległych w budynku Sądu Rejonowego przy ul. B-pa Świrskiego 17 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 28668 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach , ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, faks 025 6326198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzła cieplnego i pomieszczeń przyległych w budynku Sądu Rejonowego przy ul. B-pa Świrskiego 17 w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z remontem węzła cieplnego i pomieszczeń przyległych, w budynku Sądu Rejonowego przy ul. B-pa Świrskiego 17 w Siedlcach, których charakter i zakres został określony przygotowaną i zatwierdzoną do realizacji dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 2)W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione opracowania: 1.Projekt budowlany dla potrzeb przeprowadzenia remontu pomieszczenia węzła cieplnego i pomieszczeń przyległych w budynku Sądu Rejonowego przy ul. B-pa Świrskiego 17 w Siedlcach z przedmiarem robót. 2.Projekt budowlany węzła c. o. w budynku B Sądu Rejonowego przy ul. B-pa. Świrskiego 17 w Siedlcach z przedmiarem robót. 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontowych węzła cieplnego i przyległych pomieszczeń w budynku B Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. B-pa. Świrskiego 17. 4.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu instalacji i wymiany urządzeń w węźle cieplnym w budynku BSądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Świrskiego 17. 3)Poza zakresem robót budowlanych, określonych w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z wykonaniem tego zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikające z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 4)Remont prowadzony będzie w obiekcie czynnym. W czasie trwania remontu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wody i energii elektrycznej oraz do prowadzenia prac w sposób nie zakłócający bieżącej pracy Sądu. 5)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów i urządzeń równoważnych tj. takich, których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe są takie same lub lepsze niż wymienione w dokumentacji projektowej. 6)Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Przedmiar robót, stanowiący część dokumentacji projektowej, ma charakter informacyjny i nie jest wiążący dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w SIWZ wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanej dokumentacji projektowej, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne, na własną odpowiedzialność i ryzyko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 40.33.00.00 - 40.33.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde oraz dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia: -budowlane do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz legitymującą się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -budowlane do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz legitymującą się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -budowlane do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz legitymującą się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że powyższe warunki zostały spełnione przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robot budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4)Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie oraz stwierdzające ich przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Siedlcach ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce pok 7 lub pocztą po przesłaniu wniosku o SIWZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach ul. Sądowa 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.