Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Olsztyn: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka
Numer ogłoszenia: 286707 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Olsztynie , Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535, faks 089 5210501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie kreatywne i graficzno-informatyczne Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka na CD i na stronę www, na które obligatoryjnie składają się następujące elementy w poniżej opisanych technologiach i technikach wykonania lub technologiach i technikach równoważnych tj.: 1. opracowanie zdjęć panoramicznych wnętrz obiektów i miejsc, miejscowości, które noszą ślady bytności Kopernika do wykorzystania w galerii na stronie internetowej i przewodniku multimedialnym na CD. Zdjęcia wykonane w technice panoramicznej mają przedstawiać fotografowane miejsce w perspektywie 180 stopni. Opracowanie zdjęć 3D zawiera wykonanie 10-ciu panoram 3D miasta-krajobrazu-obiektów na trasie Szlaku kopernikowskiego - m.in. Olsztyn, Lidzbark Warmiński, Frombork, 2. mapy i znakowania Szlaku kopernikowskiego z wykorzystaniem innowacyjnych technologii: GPS i informatorów na telefon komórkowy - z możliwością do pobrania plików ze strony internetowej przy użyciu komputera lub przeglądarki w telefonie komórkowym, 3. nowoczesny projekt graficzny podstrony www szlaku Śladami Kopernika do zamieszczenia na portalu Zamawiającego (www.warmia-kopernik.pl) w połączeniu z serwerem mapowym GoogleMaps API wraz z CMS, 4. wykonanie we Flashu wersji projektu na płytkę CD, 5. opracowanie informatyczne 3 wersji językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), 6. wykonanie 100 nowych fotografii regionu, obróbka nowych jak również dostarczonych przez Zamawiającego fotografii, 7. opracowanie ok. 10 stron A4 tekstu opisującego trasę szlaku kopernikowskiego, redakcja i korekta treści, tłumaczenie przez przysięgłych tłumaczy na język angielski i niemiecki 8. zebranie danych GPS przebiegu ok. 302 km trasy kopernikowskiej oraz zebranie danych obiektów na trasach oraz umieszczenie ich na portalu i płytce CD, 9. opracowanie i wykonanie informatyczne aplikacji JAVA na telefony komórkowe przebiegu trasy, zamieszczenie aplikacji na CD i portalu wraz z wprowadzeniem wszystkich treści na stronę (w zakładkę) umożliwiające ich darmowe pobranie na telefon i GPS wraz z darmowym po stronie Zamawiającego oprogramowaniem, ewentualnymi licencjami i instrukcją na stronie. 10. opracowanie i wykonanie informatyczne trasy w plikach GPX na urządzenia do turystycznej nawigacji GPS, zamieszczenie aplikacji na CD i podstronie www, 11. opracowanie mapy interaktywnej we Flashu do prezentacji na CD w postaci starej ryciny, 12. implementacja flyera oraz prezentacji, materiałów telewizyjnych i słuchowiska w postaci miniatur radiowych oraz innych materiałów dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego, 13. technologia wykonania: MySQL + PHP + Ajax + HTML + Flash + Flash Video + Google Maps API 14. dostarczenie przewodnika multimedialnego w nakładzie 3000 egzemplarzy (CD plus okładka) pod wskazany adres, 15. opracowanie gry multimedialnej do wykorzystania na telefon komórkowy i komputer - wykonanie informatyczne i graficzne prostej gry multimedialnej (wg poniższego skróconego scenariusza) i zamieszczenie jej na stronie www, w prezentacji na CD oraz dostosowanie do wyświetlania na telefonie komórkowym. Scenariusz gry multimedialnej: Kopernik - obrońcą Olsztyna zakłada obronę murów zamku olsztyńskiego przez Kopernika. Na murze olsztyńskiego zamku widoczna jest postać Kopernika, który ubrany w charakterystyczne szaty i z charakterystycznym puklem włosów wylewa z dzierżonego w rękach wiadra na głowy wspinających się na mury po drabinach postaci w białych płaszczach z czarnym krzyżem gorącą smołę. Z każdym poziomem wzrasta trudność gry - przybywa postaci, wspinają się one coraz szybciej i trzeba reagować z coraz większym refleksem. Po zakończeniu każdego poziomu Kopernik wznosi wesoły okrzyk triumfu. Mimo prostej fabuły, charakterystycznej dla tego typu gier, odwołanie do historii jest tu bardzo czytelne i pozostawia w świadomości gracza fakt, że Kopernik bronił murów olsztyńskiego zamku przed Krzyżakami. Rozpoczęcie gry poprzedza mini-plansza informacyjna z tekstem o treści: tytuł: Kopernik - obrońca Olsztyna; kolejna plansza: jest rok 1521, zakon krzyżacki oblega Olsztyn; kolejna plansza: mieszkańcy zamku szykują się do odparcia ataku; na ich czele staje sam MIKOŁAJ KOPERNIK 16. internetowa wersja Multimedialnego Przewodnika musi zapewnić przejrzyste, łatwe i bezpłatne korzystanie ze wszystkich informacji zawartych na stronie ich łatwe i bezpłatne pobieranie oraz bezpłatne drukowanie dowolnego zakresu wszystkich informacji i grafik. 17. konfiguracja i wdrożenie systemu CMS. Wypełnienie treścią podstrony serwisu (teksty, grafika). Szczegółowe opracowanie CMS do obsługi i zarządzania treścią strony przewodnikowej - zawierające m.in. możliwość edytowania położenia zdjęć, opisu atrakcji turystycznych związanych ze szlakiem kopernikowskim, dodawania samodzielnego szczególnych miejsc itp., 18. podstawowe funkcjonalności systemu CMS to m.in.: obsługa poziomów dostępu dla użytkowników, tworzenie i edycja w ramach podstrony serwisu artykułów, newsów, zarządzanie i edycja galeriami zdjęć itd. Technologia PHP+mySQL+JSquery(JavaScript)+AJAX+xHTML. Prosta archiwizacja baz danych i całego serwisu w ramach podstrony, 19. Udostępnienie podstrony www w publicznej sieci internet osobom trzecim od dnia odbioru podstrony www przez Zamawiającego, pod adresem (domeną) wskazaną przez Zamawiającego, zapewniające jednakową czytelność strony www w przeglądarkach: IE 4/5/5.5/6, Firefox 1.5, Opera 8.0, Safari 2.0, Netscape, Mozilla i nowszych wersjach przeglądarek wspierających dotychczasowy standard języka HTML 20. dostarczenie instrukcji obsługi CMS, 21. dostarczenie instrukcji konfiguracji CMS, 22. przeszkolenie w obsłudze CMS 2 wskazanych przez Zamawiającego - szkolenie zostanie przeprowadzone w Olsztynie, z wykorzystaniem infrastruktury znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego po odbiorze systemu CMS przez Zamawiającego, 23. udostępnienie CMS dwóm wskazanym przez Zamawiającego osobom, 24. świadczenie usług serwisu CMS: a. udzielanie porad telefonicznych osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi CMS (porady udzielane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00) w okresie dwóch miesięcy od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego, b. usuwanie usterek i błędów ujawnionych w toku eksploatacji systemu CMS - nieprawidłowości w działaniu jednej lub wielu funkcji CMS, w od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego do 31 grudnia 2013 r., w terminie nie późniejszym niż następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia błędu. 25. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do podstrony oraz tłumaczeń zrealizowanych na potrzeby podstrony, a także użytych do jego wykonania materiałów, na polach eksploatacji określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ 26. Udzielenie licencji dla systemu CMS, nieograniczonej czasowo i terytorialnie, na warunkach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. 27. przygotowana podstrona powinna spełniać następujące parametry: technologia XHTLM 1.0, PHP, CGI, SQL, JAVASCRIPT, preferowane rozwiązania oparte na OPENSOURCE oraz flash 8.0 lub wyższe z odpowiednią detekcją wersji flash, 28. dostawa przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS (Content Management System = System Zarządzania Treścią), tj. zestawu aplikacji internetowych, wyposażonego w polski interfejs, pozwalającego na: - samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, wymianę szablonów graficznych w trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), - bieżącą aktualizację i rozbudowę podstrony przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., - stały techniczny rozwój systemu CMS poprzez dodatkowe moduły administracyjne (aplikacje internetowe), - modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, np. w postaci stron www zawierających formularze, - zmianę koncepcji graficznej podstrony poprzez wprowadzanie do systemu szablonów graficznych, przy czym CMS nie powinien narzucać żadnych ograniczeń kompozycyjnych, - tworzenie szablonów podstrony w zakresie strukturalnym, tj. rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie oraz w zakresie graficznym, tj. odpowiednie uporządkowanie obiektów graficznych na podstronie (obsługa tworzenia szablonu może zakładać pewien poziom wiedzy informatycznej Administratora Systemu), - tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka HTML (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie HTML), - wysyłanie newslettera/biuletynu, zarówno w formacie html jak i pdf do wydruku, - wyszukiwanie treści na podstronie www, - generowania dokumentów/stron w wersji do druku, - obsługę z wielu przeglądarek internetowych, - dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej, - możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, - blokowanie możliwości edycji danej strony w czasie, kiedy inna osobą już ją edytuje, - tworzenie statystyk - zarówno dla całej podstrony www, jak i poszczególnych jej działów (przynajmniej: ilość wejść na stronie, ilość indywidualnych użytkowników, rodzaj używanej przeglądarki, lokalizacja użytkowników na podstawie adresu IP, inne) - zewnętrzne (tzn. dotyczące aktywności zewnętrznych użytkowników), jak i wewnętrzne (dotyczące aktywności administratorów i redaktorów oraz innych osób z zespołu redaktorskiego (każda strona powinna mieć swoją historię edycji), - automatyczne udostępnianie podstrony www w wersji angielskiej jeśli internauta wchodzi na stronę spoza terenu Polski - na podstawie numerów IP - tworzenie i zarządzanie repozytorium plików - dostęp do plików umieszczanych na stronie www, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, - katalogowanie i sortowanie, - niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony www, - niezawodny, automatyczny system archiwizowania strony www wraz z opublikowanymi informacjami i udostępnionymi za jej pośrednictwem plikami oraz tworzenia kopii na nośnikach zewnętrznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.25.00 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 72.21.23.16 - Usługi opracowywania oprogramowania prezentacyjnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w zakresie wskazanego warunku Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na: a) opracowaniu i skutecznym uruchomieniu co najmniej 1 gry na telefon komórkowy lub komputer w oparciu o aplikację np. JAVA lub aplikację równoważną. b) opracowaniu i wykonaniu co najmniej 1 portalu/serwisu internetowego opartego na CMS lub równoważnym internetowym systemie informatycznym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przyczyna - Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac. 2. Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olsztynie
Plac Bema 5
10-516 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olsztynie Plac Bema 5 10-516 Olsztyn Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane do projektu Kopernik Warmiakiem - promocja województwa warmińsko -mazurskiego oraz oferty turystycznej w oparciu o wizerunek Mikołaja Kopernika w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.