eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOpracowanie Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Olsztyn: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka
Numer ogłoszenia: 286707 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Olsztynie , Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535, faks 089 5210501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. powiat-olsztynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie kreatywne i graficzno-informatyczne Multimedialnego Przewodnika - Śladami Kopernika Warmiaka na CD i na stronę www, na które obligatoryjnie składają się następujące elementy w poniżej opisanych technologiach i technikach wykonania lub technologiach i technikach równoważnych tj.: 1. opracowanie zdjęć panoramicznych wnętrz obiektów i miejsc, miejscowości, które noszą ślady bytności Kopernika do wykorzystania w galerii na stronie internetowej i przewodniku multimedialnym na CD. Zdjęcia wykonane w technice panoramicznej mają przedstawiać fotografowane miejsce w perspektywie 180 stopni. Opracowanie zdjęć 3D zawiera wykonanie 10-ciu panoram 3D miasta-krajobrazu-obiektów na trasie Szlaku kopernikowskiego - m.in. Olsztyn, Lidzbark Warmiński, Frombork, 2. mapy i znakowania Szlaku kopernikowskiego z wykorzystaniem innowacyjnych technologii: GPS i informatorów na telefon komórkowy - z możliwością do pobrania plików ze strony internetowej przy użyciu komputera lub przeglądarki w telefonie komórkowym, 3. nowoczesny projekt graficzny podstrony www szlaku Śladami Kopernika do zamieszczenia na portalu Zamawiającego (www.warmia-kopernik.pl) w połączeniu z serwerem mapowym GoogleMaps API wraz z CMS, 4. wykonanie we Flashu wersji projektu na płytkę CD, 5. opracowanie informatyczne 3 wersji językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), 6. wykonanie 100 nowych fotografii regionu, obróbka nowych jak również dostarczonych przez Zamawiającego fotografii, 7. opracowanie ok. 10 stron A4 tekstu opisującego trasę szlaku kopernikowskiego, redakcja i korekta treści, tłumaczenie przez przysięgłych tłumaczy na język angielski i niemiecki 8. zebranie danych GPS przebiegu ok. 302 km trasy kopernikowskiej oraz zebranie danych obiektów na trasach oraz umieszczenie ich na portalu i płytce CD, 9. opracowanie i wykonanie informatyczne aplikacji JAVA na telefony komórkowe przebiegu trasy, zamieszczenie aplikacji na CD i portalu wraz z wprowadzeniem wszystkich treści na stronę (w zakładkę) umożliwiające ich darmowe pobranie na telefon i GPS wraz z darmowym po stronie Zamawiającego oprogramowaniem, ewentualnymi licencjami i instrukcją na stronie. 10. opracowanie i wykonanie informatyczne trasy w plikach GPX na urządzenia do turystycznej nawigacji GPS, zamieszczenie aplikacji na CD i podstronie www, 11. opracowanie mapy interaktywnej we Flashu do prezentacji na CD w postaci starej ryciny, 12. implementacja flyera oraz prezentacji, materiałów telewizyjnych i słuchowiska w postaci miniatur radiowych oraz innych materiałów dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego, 13. technologia wykonania: MySQL + PHP + Ajax + HTML + Flash + Flash Video + Google Maps API 14. dostarczenie przewodnika multimedialnego w nakładzie 3000 egzemplarzy (CD plus okładka) pod wskazany adres, 15. opracowanie gry multimedialnej do wykorzystania na telefon komórkowy i komputer - wykonanie informatyczne i graficzne prostej gry multimedialnej (wg poniższego skróconego scenariusza) i zamieszczenie jej na stronie www, w prezentacji na CD oraz dostosowanie do wyświetlania na telefonie komórkowym. Scenariusz gry multimedialnej: Kopernik - obrońcą Olsztyna zakłada obronę murów zamku olsztyńskiego przez Kopernika. Na murze olsztyńskiego zamku widoczna jest postać Kopernika, który ubrany w charakterystyczne szaty i z charakterystycznym puklem włosów wylewa z dzierżonego w rękach wiadra na głowy wspinających się na mury po drabinach postaci w białych płaszczach z czarnym krzyżem gorącą smołę. Z każdym poziomem wzrasta trudność gry - przybywa postaci, wspinają się one coraz szybciej i trzeba reagować z coraz większym refleksem. Po zakończeniu każdego poziomu Kopernik wznosi wesoły okrzyk triumfu. Mimo prostej fabuły, charakterystycznej dla tego typu gier, odwołanie do historii jest tu bardzo czytelne i pozostawia w świadomości gracza fakt, że Kopernik bronił murów olsztyńskiego zamku przed Krzyżakami. Rozpoczęcie gry poprzedza mini-plansza informacyjna z tekstem o treści: tytuł: Kopernik - obrońca Olsztyna; kolejna plansza: jest rok 1521, zakon krzyżacki oblega Olsztyn; kolejna plansza: mieszkańcy zamku szykują się do odparcia ataku; na ich czele staje sam MIKOŁAJ KOPERNIK 16. internetowa wersja Multimedialnego Przewodnika musi zapewnić przejrzyste, łatwe i bezpłatne korzystanie ze wszystkich informacji zawartych na stronie ich łatwe i bezpłatne pobieranie oraz bezpłatne drukowanie dowolnego zakresu wszystkich informacji i grafik. 17. konfiguracja i wdrożenie systemu CMS. Wypełnienie treścią podstrony serwisu (teksty, grafika). Szczegółowe opracowanie CMS do obsługi i zarządzania treścią strony przewodnikowej - zawierające m.in. możliwość edytowania położenia zdjęć, opisu atrakcji turystycznych związanych ze szlakiem kopernikowskim, dodawania samodzielnego szczególnych miejsc itp., 18. podstawowe funkcjonalności systemu CMS to m.in.: obsługa poziomów dostępu dla użytkowników, tworzenie i edycja w ramach podstrony serwisu artykułów, newsów, zarządzanie i edycja galeriami zdjęć itd. Technologia PHP+mySQL+JSquery(JavaScript)+AJAX+xHTML. Prosta archiwizacja baz danych i całego serwisu w ramach podstrony, 19. Udostępnienie podstrony www w publicznej sieci internet osobom trzecim od dnia odbioru podstrony www przez Zamawiającego, pod adresem (domeną) wskazaną przez Zamawiającego, zapewniające jednakową czytelność strony www w przeglądarkach: IE 4/5/5.5/6, Firefox 1.5, Opera 8.0, Safari 2.0, Netscape, Mozilla i nowszych wersjach przeglądarek wspierających dotychczasowy standard języka HTML 20. dostarczenie instrukcji obsługi CMS, 21. dostarczenie instrukcji konfiguracji CMS, 22. przeszkolenie w obsłudze CMS 2 wskazanych przez Zamawiającego - szkolenie zostanie przeprowadzone w Olsztynie, z wykorzystaniem infrastruktury znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego po odbiorze systemu CMS przez Zamawiającego, 23. udostępnienie CMS dwóm wskazanym przez Zamawiającego osobom, 24. świadczenie usług serwisu CMS: a. udzielanie porad telefonicznych osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi CMS (porady udzielane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00) w okresie dwóch miesięcy od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego, b. usuwanie usterek i błędów ujawnionych w toku eksploatacji systemu CMS - nieprawidłowości w działaniu jednej lub wielu funkcji CMS, w od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego do 31 grudnia 2013 r., w terminie nie późniejszym niż następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia błędu. 25. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do podstrony oraz tłumaczeń zrealizowanych na potrzeby podstrony, a także użytych do jego wykonania materiałów, na polach eksploatacji określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ 26. Udzielenie licencji dla systemu CMS, nieograniczonej czasowo i terytorialnie, na warunkach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. 27. przygotowana podstrona powinna spełniać następujące parametry: technologia XHTLM 1.0, PHP, CGI, SQL, JAVASCRIPT, preferowane rozwiązania oparte na OPENSOURCE oraz flash 8.0 lub wyższe z odpowiednią detekcją wersji flash, 28. dostawa przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS (Content Management System = System Zarządzania Treścią), tj. zestawu aplikacji internetowych, wyposażonego w polski interfejs, pozwalającego na: - samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, wymianę szablonów graficznych w trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), - bieżącą aktualizację i rozbudowę podstrony przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., - stały techniczny rozwój systemu CMS poprzez dodatkowe moduły administracyjne (aplikacje internetowe), - modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, np. w postaci stron www zawierających formularze, - zmianę koncepcji graficznej podstrony poprzez wprowadzanie do systemu szablonów graficznych, przy czym CMS nie powinien narzucać żadnych ograniczeń kompozycyjnych, - tworzenie szablonów podstrony w zakresie strukturalnym, tj. rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie oraz w zakresie graficznym, tj. odpowiednie uporządkowanie obiektów graficznych na podstronie (obsługa tworzenia szablonu może zakładać pewien poziom wiedzy informatycznej Administratora Systemu), - tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka HTML (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie HTML), - wysyłanie newslettera/biuletynu, zarówno w formacie html jak i pdf do wydruku, - wyszukiwanie treści na podstronie www, - generowania dokumentów/stron w wersji do druku, - obsługę z wielu przeglądarek internetowych, - dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej, - możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, - blokowanie możliwości edycji danej strony w czasie, kiedy inna osobą już ją edytuje, - tworzenie statystyk - zarówno dla całej podstrony www, jak i poszczególnych jej działów (przynajmniej: ilość wejść na stronie, ilość indywidualnych użytkowników, rodzaj używanej przeglądarki, lokalizacja użytkowników na podstawie adresu IP, inne) - zewnętrzne (tzn. dotyczące aktywności zewnętrznych użytkowników), jak i wewnętrzne (dotyczące aktywności administratorów i redaktorów oraz innych osób z zespołu redaktorskiego (każda strona powinna mieć swoją historię edycji), - automatyczne udostępnianie podstrony www w wersji angielskiej jeśli internauta wchodzi na stronę spoza terenu Polski - na podstawie numerów IP - tworzenie i zarządzanie repozytorium plików - dostęp do plików umieszczanych na stronie www, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, - katalogowanie i sortowanie, - niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony www, - niezawodny, automatyczny system archiwizowania strony www wraz z opublikowanymi informacjami i udostępnionymi za jej pośrednictwem plikami oraz tworzenia kopii na nośnikach zewnętrznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.25.00 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 72.21.23.16 - Usługi opracowywania oprogramowania prezentacyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w zakresie wskazanego warunku Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na: a) opracowaniu i skutecznym uruchomieniu co najmniej 1 gry na telefon komórkowy lub komputer w oparciu o aplikację np. JAVA lub aplikację równoważną. b) opracowaniu i wykonaniu co najmniej 1 portalu/serwisu internetowego opartego na CMS lub równoważnym internetowym systemie informatycznym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przyczyna - Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac. 2. Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olsztynie Plac Bema 5 10-516 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olsztynie Plac Bema 5 10-516 Olsztyn Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane do projektu Kopernik Warmiakiem - promocja województwa warmińsko -mazurskiego oraz oferty turystycznej w oparciu o wizerunek Mikołaja Kopernika w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.