Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-10
Kraków: Dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 286728 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych zgodnie z poniższym zestawieniem: grupa 1 - 1. Szew syntetyczny wchłanialny, wielowłóknowy, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkankowego ok.21 dni ( 80% po dwóch tygodniach) oraz okresie całkowitego wchłonięcia 56-70 dni, powlekany kopolimerem kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo - wapniowego (poz. 1-10) 2. Szew syntetyczny wchłanialny, jednowłóknowy wykonany z poliglikonatu o okresie podtrzymywania tkankowego 50% po 4 tygodniach oraz okresie całkowitego wchłonięcia 160- 180 dni (poz. 11) grupa 2 - Szew syntetyczny, wchłanialny monofilamentowy wykonany z glikolidu, kaprolaktonu, laktydu i węglanu trimetylenu o okresie całkowitego wchłonięcia do 56 dni, okres podtrzymywania tkankowego ok. 10 dni. grupa 3 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polipropylenowy z dodatkiem glikolu polietylenowego. grupa 4 - Szew syntetyczny pleciony niewchłanialny wykonany z długołańcuchowych polimerów alifatycznych powlekanych silikonem. grupa 5 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polibutestrowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Minimalny okres przydatności do użycia materiałów medycznych powinien wynosić min. 24 miesięcy od daty dostawy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów medycznych, niż określone w pkt 1, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. 4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty prospektów, folderów lub opisów technicznych oferowanych wyrobów potwierdzających parametry przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia w przedstawionym katalogu grupy której dotyczy, z zaznaczeniem danej pozycji, numeru katalogowego i rozmiaru oferowanego asortymentu. Powyższe dotyczy również instrukcji użytkowania. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nieodpłatnie partię próbną materiałów szewnych do każdej grupy ocenianej w kryterium jakość w opakowaniach fabrycznych, po 1 opakowaniu do każdej pozycji zawartej w danej grupie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, tj.: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) wpis /zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie), oraz że na każde żądanie Zamawiającego, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni, Wykonawca przedłoży odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu. 2. Prospekty, foldery lub opisy techniczne oferowanych wyrobów potwierdzających parametry przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość i walory użytkowe - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas niezbędny na zrealizowanie umowy w całym jej zakresie przedmiotowym. 2. Wynagrodzenie brutto może się zmienić w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Budynek Działu Technicznego, I piętro, pokój nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Budynek Działu Technicznego, I piętro, pokój nr 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy syntetyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szew syntetyczny wchłanialny, wielowłóknowy, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkankowego ok.21 dni ( 80% po dwóch tygodniach) oraz okresie całkowitego wchłonięcia 56-70 dni, powlekany kopolimerem kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo - wapniowego (poz. 1-10), 2. Szew syntetyczny wchłanialny, jednowłóknowy wykonany z poliglikonatu o okresie podtrzymywania tkankowego 50% po 4 tygodniach oraz okresie całkowitego wchłonięcia 160- 180 dni (poz. 11), zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość i walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy syntetyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, wchłanialny monofilamentowy wykonany z glikolidu, kaprolaktonu, laktydu i węglanu trimetylenu o okresie całkowitego wchłonięcia do 56 dni, okres podtrzymywania tkankowego ok. 10 dni, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość i walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polipropylenowy z dodatkiem glikolu polietylenowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polipropylenowy z dodatkiem glikolu polietylenowego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość i walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny niewchłanialny wykonany z długołańcuchowych polimerów alifatycznych powlekanych silikonem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny niewchłanialny wykonany z długołańcuchowych polimerów alifatycznych powlekanych silikonem, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość i walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polibutestrowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polibutestrowy, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość i walory użytkowe - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- LA.261.11.2025 Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.