eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyREMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO ORAZ NAPRAWA DRENAŻU I DOCIEPLENIE ZEWNĘTRZNYCH ŚCIAN PODPIWNICZENIA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Puławy: REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO ORAZ NAPRAWA DRENAŻU I DOCIEPLENIE ZEWNĘTRZNYCH ŚCIAN PODPIWNICZENIA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
Numer ogłoszenia: 286732 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach , ul. Lubelska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8886595, faks 81 8886596.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO ORAZ NAPRAWA DRENAŻU I DOCIEPLENIE ZEWNĘTRZNYCH ŚCIAN PODPIWNICZENIA BUDYNKU GŁÓWNEGO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia magazynowego (bunkra) drenażu i naprawa izolacji zewnętrznych ścian piwnic budynku głównego Komendy Powiatowej PSP w Puławach na odcinkach od strony południowej, wschodniej i północnej. Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Remont pomieszczenia magazynowego (bunkra), a w szczególności: - mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych schodów, - wykonanie nowych schodów żelbetowych, - mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych stropu, - wykonanie nowego stropu z płyt żelbetowych, - uzupełnienie niezbrojonych ścian, - wykonanie tynków wewnętrznych, - nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej i przeciwdźwiękowej, - wykonanie posadzki z kamieni sztucznych, - wykonanie balustrad, - montaż otworów drzwiowych i okiennych, - wykonanie daszków nad schodami. 2. Naprawa drenażu i docieplenie ścian piwnic budynku od strony południowej, a w szczególności: - rozebranie nawierzchni z kostki wibroprasowanej, - wykonanie wykopu, - ręczna wymiana rurociągów z NPCW, - ręczne układanie rurociągów drenażowych z NPCW, - oczyszczenie studzienek drenarskich, - ręczne wykonanie koryta na szerokości jezdni i chodników, - rozebranie ścianki z cegieł, - docieplenie ściany zewnętrznej pomieszczeń piwnicznych, - nałożenie tynku, - nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, - zasypanie wykopu, - nałożenie tynku mozaikowego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. 3. Naprawa drenażu i docieplenie ścian piwnic budynku od strony wschodniej, a w szczególności: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, - wykonanie wykopu, - ręczna wymiana rurociągów z NPCW, - ręczne układanie rurociągów drenażowych z NPCW, - oczyszczenie studzienek drenarskich, - ręczne wykonanie koryta na szerokości jezdni i chodników, - rozebranie ścianki z cegieł, - docieplenie ściany zewnętrznej pomieszczeń piwnicznych, - nałożenie tynku, - nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, - zasypanie wykopu, - nałożenie tynku mozaikowego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. 4. Naprawa drenażu i docieplenie ścian piwnic budynku od strony północnej, a w szczególności: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, - wykonanie wykopu, - ręczna wymiana rurociągów z NPCW, - ręczne układanie rurociągów drenażowych z NPCW, - oczyszczenie studzienek drenarskich, - ręczne wykonanie koryta na szerokości jezdni i chodników, - rozebranie ścianki z cegieł, - docieplenie ściany zewnętrznej pomieszczeń piwnicznych, - nałożenie tynku, - nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, - zasypanie wykopu, - nałożenie tynku mozaikowego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ (przedmiar robót)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego , dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28 września 2011 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O-Puławy 36 1020 3219 0000 9402 0012 1228. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (J. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 5. Prawidłowo sporządzona forma wadium wymieniona w pkt. 3 lit. - b) do e) winna być dołączona do składanej oferty. 6. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie te podmioty składające wspólną ofertę. 8. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę, który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 ppkt b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 14. Za okres przechowywania wadium wniesionego w pieniądzu będą zwracane odsetki wynikające z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia)nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia) nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia) nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia) nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia) nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1.1. obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią; 1.2. zmniejszenie ilości robót w stosunku do zakresu rzeczowego wskazanego w umowie; 1.3. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; 1.4. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego na etapie przed zawarciem umowy, a wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; 1.5. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy i których nie można było przewidzieć, lub które choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 1.6. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie wynikającego z zachowania procesu technologicznego np. temperatura minimalna + 5 stopni Celsjusza przy wykonywaniu robót elewacyjnych. 1.7. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron; 1.8. inne niż wskazane w ust. 1.1. - 1.6. okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego; 1.9. zmiana stawki podatku VAT. 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.pulawy.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pozarnej w Pulawach, ul. Lubelska 51; 24 - 100 Puławy, pok. nr 103..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pozarnej w Pulawach, ul. Lubelska 51; 24 - 100 Puławy, pok. nr 107..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta powinna obejmować całość realizowanego zamówienia (robót budowlanych), uwzględniając wszystkie pozycje branży budowlanej wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Źródło finansowania przedsięwzięcia - środki własne. 3. Zapłata za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej za roboty prawidłowo wykonane, po bezusterkowym końcowym odbiorze przedmiotu zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4. Rozliczenie robót dokonane będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie rzeczywiście wykonanych prac z uwzględnieniem stawek jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. 5. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu, po dokonaniu bezusterkowego odbioru robót oraz sporządzeniu i obustronnym zatwierdzeniu protokołu odbioru robót...

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.