Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Wronki: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie.
Numer ogłoszenia: 28680 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chojnie , Chojno 41A, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2547179, faks 067 2547179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie. Część 1: sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych Część 2: sprzedaż i dostawa pieczywa i nabiału Część 3: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych Część 4: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin drobiowych Część 5: sprzedaż i dostawa artykułów chemicznych i środków czystości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 24.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 19 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wokiss.pl/szamotulyp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Chojnie, Chojno 41a, 64-510 Wronki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Chojnie, Chojno 41a, 64-510 Wronki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spożywczych tj., np. mąka, cukier, konserwy, olej, warzywa i inne, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzedaż i dostawa pieczywa i nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy pieczywa (bułki, chleb, ciastka itd.) i nabiału (mleko, sery itd) zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego przez okres 12 miesiący od podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego przez okres 12 miesiący od podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzedaż i dostawa artykułów chemicznych i środków czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów chemicznych i środków czystości, niezbędnych dla utrzymania w czystości pomieszczeń Domu oraz dla codziennej higieny mieszkańców Domu, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego przez okres 12 miesiący od podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2025 roku
- Całoroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartosław w 2025 roku
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu na 2025 rok
- Dostawa produktów żywnościowych do kuchni przedszkola i szkoły podstawowej w Wojkowicach.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie w roku 2025 - warzywa, owoce, kiszonki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.