eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Wrocław: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 286857 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty zezwalające na wprowadzenie wyrobów będących przedmiotem postępowania do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679,zwanej dalej ustawą), tj. kopie deklaracji zgodności i dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, certyfikatów nadających znak CE lub równoważne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - techniczna jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych(BZP) Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:05 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Hematologia + dzierżawa analizatora Mythic 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Elektrolity.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - Koagulologia - aparat Chrom 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. techniczna jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4A - Biochemia Cobas Mira Plus - Enzymy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 4B - Biochemia Cobas Mira Plus - Substraty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 4B - Biochemia Cobas Mira Plus - Substraty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 5 - Analityka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość techniczna - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 6 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych Easy Stat -2 szt + odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników dla potrzeb laboratorium w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.