Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Okszów: Multimedialne Centrum Informacyjno-Dydaktyczne Gminy Chełm w Janowie-przebudowa obiektu świetlicy wiejskiej
Numer ogłoszenia: 286888 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Gminy Chełm w Okszowie , ul. Chełmska 35, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 0-82 5690814, faks 0-82 5690814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Multimedialne Centrum Informacyjno-Dydaktyczne Gminy Chełm w Janowie-przebudowa obiektu świetlicy wiejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane i instalacyjne a)roboty remontowo-budowlane dotyczące budynku świetlicy b) roboty remontowo dotyczące budynku gospodarczego c)roboty instalacyjne wewnętrzne(wod.-kan.,c.o, gaz) d) roboty instalacyjne wewnętrzne(elektryczne) e) roboty instalacje zewnętrzne( gaz) f) roboty instalacje zewnętrzne( kanalizacja) g) utwardzenie terenu h)ogrodzenie 2.Instalacje teletechniczne( sieć inf.-komp., alarm) 3. Wyposażenie terenu wokół świetlicy w elementy małej architektury 4. Wyposażenie świetlicy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium ( w formie określonej w art.45 ust.6 ustawy pzp) w wys.20 000zł.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 28 8187 0004 2004 0050 2650 0002 w BS w Chełmie filia Pokrówka z adnotacją- Wadium-przetarg na przebudowę świetlicy w Janowie. Zwrot wadium zgodnie z art.46 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności robót będących przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2) 6.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane należycie ( wykazać wykonanie minimum 1 roboty remontowej na obiekcie o kubaturze min. 600 m3 ) (Załącznik nr 3) 6.4. wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania w poszczególnych branżach, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie minimum po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi branży : a) konstrukcyjno-budowlanej b) sanitarnej c) drogowej d)elektrycznej określonymi wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopiami: - uprawnień potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz - zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Załącznik nr 4) 6.5. dowód wniesienia wadium 6.6. Ponadto zamawiający wymaga aby wraz z ofertą Wykonawca złożył kosztorys ofertowy sporządzony ściśle wg. załączonych przedmiarów robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełm,Pokrówka ul.Gminna 18,22-100 Chełm, I-piętro, pokój nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Chełm,Pokrówka ul.Gminna 18,22-100 Chełm, sekretariat-I-piętro, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.