Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 28690 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Bydgoszcz: "Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 0841-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
092364160, ul.
ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3705717, faks
52 3705740, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.RDW5.12c.361.04.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r. Zamówienie podzielono na dwa etapy: I etap obejmuje: - wycinkę drzew i uporządkowanie terenu po wycince wg harmonogramu wycinki przygotowanego przez wykonawcę, - frezowanie pnia na głębokość 20 cm poniżej poziomu pobocza (podłoża), - zasypanie i zagęszczenie dołów po frezowanych pniach zgodnie z SST - wywóz dłużyc i gałęzi poza pas drogowy, - oczyszczenie pasa drogowego po wycince drzew, - zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego zgodnie z wyceną rzeczoznawcy, - oznakowanie terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego. II etap obejmuje: -nasadzenie drzew zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ w pasie drogi wojewódzkiej lub w miejscach wskazanych przez właściwą miejscowo Gminę do 30.04.2017r. (przed nasadzeniem drzew Wykonawca musi poinformować Zamawiającego o zamiarze nasadzenia, tak by Zamawiający mógł skontrolować jakość sadzonek przed wykonaniem robót). -pielęgnacja nasadzonych drzew przez okres 12 miesięcy od daty odbioru. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w pierwszej kolejności Etap I, a po zakończeniu przystąpić do realizacji Etapu II. Zamawiający wymaga, aby wycinka drzew odbywała się kompleksowo w ramach jednej drogi, dopiero po wycięciu wszystkich drzew przewidzianych do wycinka w ramach jednej drogi, Wykonawca może przystąpić do wycinki na kolejnej drodze. 1 Zakres zamówienia: 1.1 Etap I - 338 szt. drzew do wycięcia na drogach : Nr 269 Szczerkowo - Kowal - 327 szt. Nr 266 Ciechocinek - Sompolno - 6 szt. Nr 270 Brześć kuj. - Koło - 2 szt. Nr 557 Rypin - Lipno - 1 szt. Nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kuj. - 2 szt. 1.2 Etap II - 348 szt. drzew do nasadzenia na terenie: Gminy Choceń - 184 szt. Gminy Chodecz - 138 szt. Gminy Kowal - 5 szt. Gminy Osięciny - 4 szt. Gminy Izbica Kuj. - 2 szt. Gminy Lipno - 2 szt. Miasta Ciechocinek - 6 szt. Gminy Wielgie - 2 szt. Gminy Tłuchowo - 1 szt. Gminy Piotrków Kuj. - 2 szt. Gminy Rogowo - 2 szt. 2. Zamawiający zaleca Wykonawcom składającym oferty do dokonania oględzin w terenie drzewostanu przewidzianego do wycinki, w tym celu załącza do SIWZ przedmiar zawierający lokalizację drzew. 3. Wykonawca zobowiązany jest zakupić od Zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. Szacunkowa ilość pozyskanego drewna według wyceny brakarskiej: 4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać przed każdym wycięciem drzew czy nie znajdują się na nich gniazda ptaków. W przypadku stwierdzenia występowania gniazd ptaków na drzewie przeznaczonym do wycinki Wykonawca ma obowiązek wstrzymać wycinkę drzewa, poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu wystąpienia o uzyskanie stosownego zezwolenia. 5. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w odbiorach: końcowym, gwarancyjnym, pogwarancyjnym i przeglądach nasadzonych drzew. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia - 3 pilarzy, 2 kierujących ruchem, 1 kierowcy, 1 osobę posiadającą aktualne uprawnienia do pracy na wysokościach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
77211600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT117102.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 126470.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa zestawów dydaktycznych do zajęć z fizjologii człowieka
- 20/PA/2025 Roboty budowlane w branży elektrycznej - drobne, naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT OGRODZENIA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY
- 33/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chodkiewicza 75 w Bydgoszczy
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.