To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Stargard Szczeciński: zaprojektowanie wraz z wykonaniem szybu windowego z montażem dźwigu osobowego w Ratuszu Miejskim - jako zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego - przebudowa Ratusza Miejskiego w Stargardzie
Numer ogłoszenia: 286914 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253264 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie wraz z wykonaniem szybu windowego z montażem dźwigu osobowego w Ratuszu Miejskim - jako zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego - przebudowa Ratusza Miejskiego w Stargardzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia uzupełniającego obejmuje m.in.: 1) projekt budowlany z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami 2) budowa szybu ~15,5 m 3) roboty konstrukcyjno-adaptacyjne 4) zasilenie energetyczne 5) usunięcie kolizji z innymi instalacjami 6) montaż dźwigu osobowego 7) odbiór UDT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Kielart Konserwacja Zabytków Sp. z o.o. , 70-535, ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307746,00
Oferta z najniższą ceną: 307746,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307746,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będące przedmiotem postępowania nieobjęte jest zakresem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza kwoty 1297500 zł (50% wartości zadania podstawowego). Zamówienie uzupełniające jest związane technologicznie, użytkowo i bezpośrednio z zamówieniem podstawowym. Zamówienie udzielone będzie wykonawcy zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji lokalu przy ul. Przemyskiej 11 w Warszawie na potrzeby Domu Dziennego Pobytu
- Zawodowcy w Powiecie Pszczyńskim - nowoczesna infrastruktura kształcenia zawodowego. Roboty budowlane.
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PLAŻY MIEJSKIEJ PRZY UL. PARKOWEJ W EŁKU
- Dostawa i montaż windy dla osób z niepełnosprawnościami oraz wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Łobzie
- "Montaż systemu schładzania pomieszczeń biurowych bud. 1 - O/Legnica"
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.