Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-13
Kraśnik: dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 - ul. Urzędowska 435 i ul. Piastowskiej 14 w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 286938 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 825 41 35, faks 081 825 15 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 - ul. Urzędowska 435 i ul. Piastowskiej 14 w Kraśniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 - ul. Urzędowska 435 i ul. Piastowskiej 14 w Kraśniku. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) wyposażenie przy Szkole Podstawowej Nr 3 - ul. Urzędowska 435: - drabinka pozioma (może być oczkowa) o wymiarach dł. 2,50 m, wys. 2,00 m, szer. 0,90 m: - równoważnia łamana o wymiarach dł. 5,20 m, wys. 0,30 m, szer. 3,00 m; - drążek poziomy, podwójny do przewrotów o wymiarach dł. 1,85 m, wys. 1,40 m; b) wyposażenie przy ul. Piastowskiej 14: - sprężynowiec imitujący wygląd zwierzęcia o wymiarach dł. 1,00 m, wys. 0,80 m, szer. 0,30 m; - ścianka wspinaczkowa pojedyncza o wymiarach dł. 1,30 m, wys. 2,80 m; - wieża z rurą strażacką- spirala o wymiarach dł. 1,00 m, wys. 1,80 m, szer. 1,00 m. Pozostałe założenia przy realizacji zadania: - wszystkie podane wymiary są wymiarami minimalnymi, - imitacja zwierzęcia- preferowany konik, - wymiary min. dotyczą wymiarów bez stref bezpieczeństwa, - dopuszcza się zastosowanie elementów metalowych w miejscach szczególnie narażonych na duże obciążenie, - elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe, lite lub klejone warstwowo , impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno dekoracyjnymi, - urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, - płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo, - śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne, - miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, - główne elementy konstrukcyjne urządzeń mocowane w fundamentach z betonu B-20 lub osadzone są na prefabrykowanych żelbetowych fundamentach dostosowanych do wyrobu i typu podłoża zgodnie z Polskimi i Europejskimi normami, lub stosowanie stalowych kotew, wykonanych z ceowników zakończonych na dole blachą o wymiarach 150 x 150 mm. Podstawy są ocynkowane ogniowo i malowane farbą proszkową. - głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji, - podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, - wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176, - oferenci dokonają wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji co najmniej 36 m-cy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Ad. 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu robót (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał min. 3 zadania w zakresie dostawy i montażu drewnianych urządzeń zabawowych dla dzieci na place zabaw o wartości min. 30 000 zł każde. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 3 zadania w zakresie dostawy i montażu drewnianych urządzeń zabawowych dla dzieci na place zabaw o wartości min. 30 000 zł każde, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające prawidłowe zrealizowanie zamówienia. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Deklarację zgodności wystawioną przez producenta o zgodności urządzeń zabawowych z wymogami PN lub UE ewentualnie certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm oraz aprobaty ITB, atesty higieniczne w odniesieniu do zastosowanych materiałów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.mops.krasnik.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku, 23-210 Kraśnik, ul. Grunwaldzka 4a sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.10.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
- Zakup leków z programów lekowych IV dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup Shavera autoklawowalnego dla SPZOZ w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
- Przebudowa placu zabaw w Rydzynie na tereny o funkcji rekreacyjnej i kompozycyjnej - etap I
- "Budowa elementów małej architektury służące nauce sensorycznej przy Przedszkolu Miejskim nr 18 w Lesznie"
- Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Ks. Abp. A. Baraniaka w Mchach
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.