To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-27
Łódź: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 286964 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140349 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6312874, faks 42 6361015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ulicy Żeromskiego 116. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich, kompletny, oznakowany znakiem zgodności, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. 4.Przedmiot postępowania obejmuje także: a) dostawę sprzętu będącego przedmiotem postępowania do siedziby Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej, we wskazane miejsce. Dostarczony sprzęt powinien być zapakowane w oryginale opakowanie producenta, zaopatrzony w etykietę potwierdzającą zgodność sprzętu z ofertą Wykonawcy. b) załadunek, rozładunek, transport przedmiotu zamówienia, c) serwis gwarancyjny. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji lub gwarancji producenta na oferowany sprzęt na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Miejscem wykonywania usług gwarancyjnych jest siedziba Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe, siedziba Wykonawcy lub punkt serwisowy, z którym Wykonawca ma zawartą umowę serwisową. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką jednostki. 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakami towarowymi lub pochodzeniem - Zamawiający dopuszcza ofertę równoważną. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały opisane w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że przedmiot równoważny to przedmiot, który nie jest identyczny, tożsamy z przedmiotem zamówienia, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do przedmiotu zamówienia cechy i parametry pozwalające uzyskać efekt założony przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca składając ofertę równoważną jest zobowiązany wskazać, że oferowane prze niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.65.00 - Mieszadła mechaniczne 44.92.47.30 - 44.92.47.30 42.12.25.00 - Pompy laboratoryjne i akcesoria .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 2 zestawów pipet automatycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lab Empire s.c. Ewa Magdalena Lach Grażyna Pyczuła, ul. Borowa 1C, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2614,24
Oferta z najniższą ceną: 2614,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3539,29
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa rozdzielacza przepływu do HPLC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYGEN Spółka z o.o., ul. Górnych Wałów 46/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5996,25
Oferta z najniższą ceną: 5996,25 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pompy membranowej bezolejowej, pompy łopatkowej rotacyjnej XS do maks. 103, mieszadła magnetycznego z grzaniem wyposażone w termometr kompaktowy ETS-D5 z czujnikiem pomiarowym Pt 1000 ze stali szlachetnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WITKO Spółka z o.o., Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18267,60
Oferta z najniższą ceną: 18267,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15798,12
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa semipreparatywnej kolumny HPLC w wypełnieniem C18, semipreparatywnej kolumny anionowymiennej HPLC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AIGMA-ALDRICH Spółka z o.o., ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12156,09
Oferta z najniższą ceną: 12156,09 / Oferta z najwyższą ceną: 19434,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa myjki ultradźwiękowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LABO-MIX Spółka Jawna Krystyna Skałka Andrzej Wencław, ul. Łakowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 467,40
Oferta z najniższą ceną: 467,40 / Oferta z najwyższą ceną: 467,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa pipet oraz statywów do prowadzenia zajęć dydaktycznych
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.