To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Wałbrzych: Dostawa zestawów żywnościowych dla dawców krwi
Numer ogłoszenia: 28698 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1962 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu, ul. Chrobrego 31, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6646326, 6646311, faks 074 8425916.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów żywnościowych dla dawców krwi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostarczane zestawy powinny spełniać wymogi minimalnej kaloryczności (4.500 kcal), określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 24 listopada 2004 r. w sprawie wartości kalorycznej posiłku regeneracyjnego przysługującego dawcy krwi (Dz.U. Nr 261, poz. 2602). Pojedynczy zestaw powinien zawierać następujące składniki: - Krem czekoladowy lub czekoladowo-orzechowy - 400g Minimalna wartość kaloryczna 100 g produktu - 580 kcal Minimalna zawartość cukru - 55% Opakowanie plastikowe lub szklane, zamykane hermetycznie - Konserwa mięsna - 300g, Minimalna wartość kaloryczna 100 g produktu - 330 kcal Minimalna zawartość mięsa - 30% Opakowanie typu alupak lub puszka metalowa - Orzeszki ziemne solone - 200g Minimalna wartość kaloryczna 100 g produktu - 590 kcal Minimalna zawartość orzechów - 90% Opakowanie: puszka aluminiowa lub torebka z trwałego tworzywa, zamykane hermetycznie Minimalny termin przydatności do spożycia składników zestawu: 6 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania innej gramatury poszczególnych składników zestawu (+ 25%) pod warunkiem zachowania minimalnej kaloryczności całego zestawu - 4.500 kcal. Na każdym opakowaniu poszczególnych składników zestawu powinna być umieszczona informacja o terminie przydatności do spożycia. Wskazane jest również, żeby na każdym opakowaniu znajdowała się informacja o składzie oraz kaloryczności 100 g produktu. W przypadku braku takiej informacji na opakowaniu jednostkowym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył ją wraz z ofertą a także przy każdej kolejnej dostawie. Liczba zamawianych zestawów w okresie 12 miesięcy - 30.000 sztuk, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo kształtowania ostatecznej wielkości dostawy (nie więcej niż o 20%) w zależności od liczby dawców, która w ostatnich latach podlega pewnych wahaniom z przyczyn niezależnych od Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TESCO Polska sp. z o.o., ul. Kapelanka 56, 30-347 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 242100,00
Oferta z najniższą ceną: 242100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa worków foliowych, folii bezbarwnej i worków na zwłoki.
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.