Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-13
Poznań: Przetarg nieograniczony na: Prace remontowe pokoi II piętra budynku
Numer ogłoszenia: 287002 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1 , ul. Michałowo 68, 61-314 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8798212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodekdlabezdomnych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Prace remontowe pokoi II piętra budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: Prace remontowe pokoi II piętra budynku CPV: 45.40.00.00 - 1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - 0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - 3 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - 6 - Roboty budowlane wykończeniowe 45.45.30.00 - 7 - Roboty remontowe pozostałe i renowacyjne 45.41.00.00 - 4 - Tynkowanie 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych w zakresie Prace remontowe pokoi II piętra budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu. Wszelkie prace związane z realizacją umowy odbywać się będą czynnym obiekcie Ośrodka dla Bezdomnych nr 1, który jest czynny 24 godziny na dobę. Po uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka dopuszcza się prace w dni wolne. Prace najbardziej hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka w godzinach 8.00-16.00. 2.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a także wymagania materiałowe i ilościowe określa nwym. dokumentacja techniczna. Wszystkie elementy i roboty należy wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Specyfikacja wykonania prac remontowych Dokumentacja projektowa Projekt zagospodarowania pokoi na piętrze II w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu oraz stanowiące załączniki do projektu rysunki ). Kosztorys ślepy -prace remontowe II piętra Przedmiar robót -prace remontowe II piętra, Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Miejsce wykonania roboty budowlanej: w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu, ul. Michałowo 68. Zgłoszenie zamiaru budowy, wykonania robót budowlanych z dnia 05.08.2010 r. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań - zgodnie z art. 29 pkt.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może zastosować wyroby i materiały równoważne. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załączniki nr 1 do SIWZ 1.2.Zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 1.3.Przedmiar robót - Prace remontowe II piętra opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mający na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej. 1.4.Kosztorys ślepy: Prace remontowe II piętra - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mający na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodekdlabezdomnych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68, 61 - 314 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68, 61 - 314 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont parkietu w hali sportowej oraz dwóch salach gimnastycznych w budynku Zespołu Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.