eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-02

Szczecin: Dostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 28700 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435496 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097, 4405101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, wyspecyfikowanych w załączniku nr 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg podziału: Zadanie nr l - dostawy materiałów biurowych, Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe, 30.19.21.00 - Gumki, 30.19.21.30 - Ołówki, 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków, 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby, 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy, 30.19.73.20 - Zszywacze, 30.19.73.30 - Dziurkacze, 30.19.72.20 - Spinacze do papieru, 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek, 30.23.74.30 - Markery, 39.24.12.00 - Nożyczki, 39.29.25.00 - Linijki, 24.91.00.00 - Kleje, 22.60.00.00 - Tusz Zadanie nr 2 - dostawy środków czystości Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru, 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci, 33.76.10.00 - Papier toaletowy, 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk, 24.56.00.00 - Poliamidy w formach podstawowych Zadanie nr 3 - dostawy materiałów eksploatacyjnych Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli, Zadanie nr 4 - dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń telekopiujących, 30.19.21.13 - Wkłady drukujące, 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych, 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek, 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek, 301.25.000 Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży produktów objętych niniejszym postępowaniem, zawartych w Ofercie Wykonawcy, przy zastosowaniu podanego w ofercie upustu. Dostawy będę realizowane sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez ZZMiUW pisemnie, faksem lub e-mailem. Realizacja każdego zamówienia częściowego nastąpi w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do siedziby Zamawiającego. Ilość zamawianych materiałów zawarta w SIWZ jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Lista artykułów ujęta w zestawieniach będzie brana pod uwagę dla porównania i oceny złożonych ofert. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, również w przypadku składania oferty równoważnej. Wykonawca składając ofertę równoważną musi wykazać w treści składanej oferty, że oferowany towar spełnia wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego. W razie zaoferowania produktów równoważnych z oryginalnymi Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do oferty po jednej sztuce (tester) z każdego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, w zakresie, którego składa ofertę równoważną. Wszystkie testery muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone nazwą towaru, producenta i krajem pochodzenia. Próbki testowe należy składać łącznie z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia próbek złożonych przez wszystkich Wykonawców. Wykonawca ponosi koszty dowozu i odbioru materiałów testowych. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały biurowe i środki czystości oraz Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta o spełnianiu parametrów technicznych oferowanego produktu. W przypadku składania oferty na materiały eksploatacyjne Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały były: TONERY: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych: PRODUKTY RÓWNOWAŻNE MUSZĄ MIEĆ ZASTOSOWANE FABRYCZNIE NOWE, NIEODNAWIANE ZADNĄ METODĄ ELEMENTY: - wałek optyczny - listwę czyszczącą wałek optyczny - listwę wałka magnetycznego - pasek zamykający zbiornik z tonerem - toner - chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne TUSZE: Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. WSZYSTKIE MATERIAŁY: Ponadto równoważne tonery i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego wykonawca zobligowany jest do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 33.70.00.00-7, 30.10.00.00-5, 50.30.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus-Kitta i Spółka sp.j., ul.Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61274,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34228,24

  • Oferta z najniższą ceną: 34228,24 / Oferta z najwyższą ceną: 35404,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawy środków czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elte Sp. z o.o., ul.Warcisława 5B, 74-106 Stare Czarnowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18783,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10423,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawy materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAPRINT TONERY Spółka Cywilna, Bałuciak Dariusz, Skowroński Przemysław, ul.Pocztowa 1, 70-356 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27665,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26987,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26987,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26987,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRYZMAT Szczecin Sp. z o.o., ul.Starkiewicza 1a, 70-112 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34055,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18141,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18141,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18141,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.