To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Szczecin: Dostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 28700 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435496 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097, 4405101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, wyspecyfikowanych w załączniku nr 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg podziału: Zadanie nr l - dostawy materiałów biurowych, Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe, 30.19.21.00 - Gumki, 30.19.21.30 - Ołówki, 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków, 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby, 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy, 30.19.73.20 - Zszywacze, 30.19.73.30 - Dziurkacze, 30.19.72.20 - Spinacze do papieru, 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek, 30.23.74.30 - Markery, 39.24.12.00 - Nożyczki, 39.29.25.00 - Linijki, 24.91.00.00 - Kleje, 22.60.00.00 - Tusz Zadanie nr 2 - dostawy środków czystości Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru, 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci, 33.76.10.00 - Papier toaletowy, 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk, 24.56.00.00 - Poliamidy w formach podstawowych Zadanie nr 3 - dostawy materiałów eksploatacyjnych Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli, Zadanie nr 4 - dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń telekopiujących, 30.19.21.13 - Wkłady drukujące, 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych, 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek, 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek, 301.25.000 Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży produktów objętych niniejszym postępowaniem, zawartych w Ofercie Wykonawcy, przy zastosowaniu podanego w ofercie upustu. Dostawy będę realizowane sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez ZZMiUW pisemnie, faksem lub e-mailem. Realizacja każdego zamówienia częściowego nastąpi w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do siedziby Zamawiającego. Ilość zamawianych materiałów zawarta w SIWZ jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Lista artykułów ujęta w zestawieniach będzie brana pod uwagę dla porównania i oceny złożonych ofert. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, również w przypadku składania oferty równoważnej. Wykonawca składając ofertę równoważną musi wykazać w treści składanej oferty, że oferowany towar spełnia wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego. W razie zaoferowania produktów równoważnych z oryginalnymi Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do oferty po jednej sztuce (tester) z każdego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, w zakresie, którego składa ofertę równoważną. Wszystkie testery muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone nazwą towaru, producenta i krajem pochodzenia. Próbki testowe należy składać łącznie z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia próbek złożonych przez wszystkich Wykonawców. Wykonawca ponosi koszty dowozu i odbioru materiałów testowych. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały biurowe i środki czystości oraz Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta o spełnianiu parametrów technicznych oferowanego produktu. W przypadku składania oferty na materiały eksploatacyjne Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały były: TONERY: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych: PRODUKTY RÓWNOWAŻNE MUSZĄ MIEĆ ZASTOSOWANE FABRYCZNIE NOWE, NIEODNAWIANE ZADNĄ METODĄ ELEMENTY: - wałek optyczny - listwę czyszczącą wałek optyczny - listwę wałka magnetycznego - pasek zamykający zbiornik z tonerem - toner - chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne TUSZE: Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. WSZYSTKIE MATERIAŁY: Ponadto równoważne tonery i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego wykonawca zobligowany jest do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 33.70.00.00-7, 30.10.00.00-5, 50.30.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus-Kitta i Spółka sp.j., ul.Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61274,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34228,24
Oferta z najniższą ceną: 34228,24 / Oferta z najwyższą ceną: 35404,21
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawy środków czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elte Sp. z o.o., ul.Warcisława 5B, 74-106 Stare Czarnowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18783,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8320,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10423,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawy materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
HAPRINT TONERY SPÓŁKA CYWILNA SKOWROŃSKI PRZEMYSŁAW, WERKOWSKI MACIEJ
- HAPRINT TONERY Spółka Cywilna, Bałuciak Dariusz, Skowroński Przemysław, ul.Pocztowa 1, 70-356 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27665,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26987,00
Oferta z najniższą ceną: 26987,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26987,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i kserokopiarek wraz z konserwacją
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRYZMAT Szczecin Sp. z o.o., ul.Starkiewicza 1a, 70-112 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34055,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18141,00
Oferta z najniższą ceną: 18141,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18141,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.