Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Jelenia Góra: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę sprzętu i wyposażenia służącego rehabilitacji osób niepełnosprawnych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSW
w Jeleniej Górze w ramach programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami II obszar A.
Numer ogłoszenia: 28703 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Jeleniej Górze , ul. Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6435700, faks 75 6435741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę sprzętu i wyposażenia służącego rehabilitacji osób niepełnosprawnych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSW w Jeleniej Górze w ramach programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami II obszar A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarcza do wskazanego przez Zamawiającego miejsca i pomieszczeń sprzęt medyczny objęty zamówieniem własnym transportem i na własny koszt oraz dokonuje jego montażu i instalacji. Wykonawca dostarczy posiadane dokumenty, certyfikaty CE, zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych, instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. W ramach dostawy Wykonawca dokona uruchomienia sprzętów i aparatów objętych zamówieniem oraz przeszkolenia personelu z ich użytkowania. Wykaz sprzętu objętego zamówieniem: 1. Stół do masażu - 2 szt., 2. Krzesło do masażu - 1 szt., 3. Laser wysokoenergetyczny - 1 szt., 4. Lampa Sollux - 1 szt., 5. Aparat do elektroterapii i ultradźwięków - 1 szt., 6. Stół do masażu przenośny - 1 szt., 7. Aparat do magnetoledoterapii - 1 szt., 8. Stół do terapii manualnej - 1 szt., 9. Stoły do kinezyterapii - 8 szt., 10. Drabinka gimnastyczna 250x90 cm - 5 szt., 11. Mata rehabilitacyjna 185x100x1,5 cm - 5 szt., 12. Lustro korekcyjne - 1 szt., 13. Maszyna rehabilitacyjna - 1 szt., 14. Rower rehabilitacyjny poziomy - 1 szt., 15. Rower rehabilitacyjny pionowy - 1 szt., 16. Maszyna do treningu funkcjonalnego - 1 szt., 17. Szyna CPM do stawu barkowego - 1 szt., 18. Szyna CPM do stawu kolanowego - 1 szt., 19. Wałek 60x15 cm - 3 szt., 20. Klin 40x30x12 cm - 3 szt., 21. Klin 50x30x20 cm - 3 szt., 22. Półwałek 60x15x15 cm - 3 szt., 23. Piłka rehabilitacyjna 45 cm - 5 szt., 24. Piłka rehabilitacyjna 65 cm - 5 szt., 25. Dysk sensoryczny - 5 szt., 26. Taśma rehabilitacyjna ok. 2 mb (6 różnych oporów) - 12 szt., 27. Wanna do hydromasażu (wirówki: WKR i WKG) - 1 szt., 28. Aparat do elektroterapii i terapii podciśnieniowej - 1 szt.. Szczegółowy opis parametrów technicznych wyżej wymienionego sprzętu zawiera Dział II punkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.23.20 - Uchwyty do butelek na mocz 37.42.10.00 - Maty gimnastyczne 37.44.11.00 - Bieżnie mechaniczne 37.44.17.00 - Piłki do ćwiczeń 38.62.20.00 - Lustra .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Formularz cenowy. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu. 4. Wykaz osób do kontaktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
- 3 - Wydłużenie okresu gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, budynek E, I piętro, pokój 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, budynek E, I piętro, pokój 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 367 z drogą powiatową nr 2741D w Łomnicy na skrzyżowanie o ruchu okrężnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- DOSTAWA SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- Remonty kapitalne turbozespołów w: EW Kopin (TZ-2), EW Olszna (TZ-1), EW Głębinów (TZ-2), EW Włodzice (TZ-2), EW Pilchowice I (TZ-5) oraz EW Szklarska Poręba I (TZ)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.