Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Częstochowa: Weryfikacja danych ewidencyjnych obrębu Biała Wielka gm. Lelów
w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów przed planowanym scaleniem gruntów
Numer ogłoszenia: 287138 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Weryfikacja danych ewidencyjnych obrębu Biała Wielka gm. Lelów w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów przed planowanym scaleniem gruntów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja danych ewidencyjnych obrębu Biała Wielka gm. Lelów w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów przed planowanym scaleniem gruntów. Charakterystyka obrębu Biała Wielka: pow. 1713 ha, 3155 działek, 657 budynków, 20 lokali, ok. 830 gruntowych jednostek rejestrowych, 20 lokalowych jednostek rejestrowych. WYTYCZNE TECHNICZNE: W ramach prac objętych umową Wykonawca : -sczyta wszystkie tytuły prawne i dowody zmian służące za podstawę wpisu do rejestru ewidencji gruntów obrębu Biała Wielka gm. Lelów (wzór druku u Zamawiającego), -zbada wszystkie księgi wieczyste prowadzone dla nieruchomości położonych w obrębie Biała Wielka gm. Lelów, a następnie porówna zapisy I i II działu w/w ksiąg z danymi z ewidencji gruntów i budynków, -porówna część opisową rejestru ewidencji gruntów z częścią kartograficzną, -z każdej w/w czynności sporządzi odrębny protokół; stwierdzone rozbieżności zostaną w protokołach szczegółowo opisane wraz z propozycją rozwiązania problemu, a tam gdzie jest to możliwe i konieczne dla załatwienia sprawy sporządzi wykazy zmian danych ewidencyjnych bądź inne dokumenty, -sporządzi listę nieruchomości obciążonych dożywotnim użytkowaniem i takich gdzie budynki stanowią odrębny od gruntu przedmiot własności, -sporządzi listę dzierżaw na podstawie bazy ewidencji gruntów oraz bazy Agencji Nieruchomości Rolnych, -zbada ok. 9 repetytoriów hipotecznych prowadzonych dla obrębu Biała Wielka. Sporządzi protokół badania tych repetytoriów, w których ujawniony jest Skarb Państwa, z informacją czy zawierają one część kartograficzną bądź też pokrycie z planami parcelacyjnymi znajdującymi się w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej tut. Starostwa. Wykonawca wskaże działki Skarbu Państwa o nieuregulowanym stanie prawnym, które można uregulować poprzez odłączenie z w/w rep. hip. w oparciu o wypis i wyrys oraz działki, których regulacja stanu prawnego wiąże się z pomiarem w terenie, polegającym na wyniesieniu stanu prawnego wraz z przedstawieniem koncepcji podziału takich działek na mapie. Dla repetytoriów nie dotyczących Skarbu Państwa poda tylko informację o treści działu dotyczącego własności (Zamawiający dysponuje spisem Rep. hip), -wykona inne czynności nie wymienione w SIWZ, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy z wyłączeniem pomiaru w terenie. Wykonawca nie może wykorzystywać informacji (dokumentów) pozyskanych z rejestru ewidencji gruntów do innych celów niż tych wynikających z realizacji umowy. Podczas wykonywania prac Wykonawca winien przestrzegać norm i przepisów prawa w tym zakresie obowiązujących. Prace podlegają zgłoszeniu jako weryfikacja danych ewidencyjnych. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy licząc od daty ostatecznego odbioru prac zakończonego protokołem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: - Wykonawca winien mieć uprawnienia geodezyjne z zakresu 2 - ego lub też dysponować osobą posiadająca takie uprawnienia, które należy dołączyć do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub też usługi dot. regulacji stanu prawnego nieruchomości. Każda z w/w usług powinna obejmować grupę min. 1500 działek. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) Spełnienie powyższych wymagań będzie dowodem na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia niezbędnych do prawidłowego wykonania prac objętych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 1) Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy 2) Dokument potwierdzający wpłatę wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowyw stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
e-mail: przetagi@czestochowa.powiat.pl
pok. 229 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ustalenie linii brzegu.
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Czarnorzeki i Krasna w gminie Korczyna".
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE ODNOWIENIA, WYMIANY, SCALANIA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ DOSTARCZENIE OPROGRAMOWANIA DO PREZENTACJI ZDIGITALIZOWANYCH MATERIAŁÓW
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.