To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-09
Łódź: Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy , mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków.
Numer ogłoszenia: 2871 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257141 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy , mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków w nieruchomościach wskazanych w załącznikach nr 2 ÷ 2.2 do SIWZ , administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych na warunkach określonych w projekcie umów załączniki nr 5 ÷ 5.1 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części każdy rodzaj robót jest oddzielną częścią. CZĘŚĆ I - ROBOTY INSTALACYJNE WOD - KAN Wspólny słownik zamówień - kod CPV : 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wod - kan i sanitarne 50.70.00.00-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3.0 do SIWZ CZĘŚĆ II - ROBOTY INSTALACYJNE: WĘZŁY CIEPLNE , INSTALACJA C.O. I C.W.U. Wspólny słownik zamówień - kod CPV : 50.70.00.00-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.10.00-5 Obsługa instalacji grzewczych Zakres robót do wykonania określa załącznik nr 3.1.do SIWZ Każda część zamówienia została podzielona na 3 zadania - pakiety adresowe nieruchomości poszczególnych RON- ów ( załączniki nr 2 ÷ 2.2) : zadanie 1 - RON I ; zadanie 2 - RON II ; zadanie 3 - RON III. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź dowolnie wybrane części zamówienia maksymalnie w 2 zadaniach ( maksymalnie dla dwóch RON-ów). Zamawiający zastrzega , że załączone wykazy adresowe nieruchomości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia . Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru nieruchomości, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na podstawie wystawionych zleceń ( karty zlecenia robót) przez Zamawiającego , które będą podstawą do rozliczenia robót . W ramach pogotowia technicznego Wykonawca będzie zobowiązany likwidować awarie lub zabezpieczyć miejsce awarii stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia osób lub zniszczenia mienia. Jeżeli usunięcie awarii będzie wymagało wykonania robót nie określonych w zakresie czynności pogotowia technicznego, Wykonawca zgłasza ten fakt najpóźniej dnia następnego po wystąpieniu awarii i może przystąpić do wykonania robót po wystawieniu odrębnego zlecenia przez Zamawiającego. Wykonawca przedmiot zamówienia w zakresie konserwacji będzie realizował codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy AZK Łódź -Śródmieście tj. w poniedziałek i od środy do piątku w godz. 7,00 - 15,00 oraz we wtorek 9,00 - 17,00 , natomiast w zakresie awaryjnych napraw na zasadach pogotowia technicznego w pozostałych godzinach oraz całodobowo w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nr telefonu dla zgłoszeń pogotowia technicznego, który będzie czynny cała dobę . Wszystkie wyszczególnione roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załączniki nr 4 ÷ 4.1 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru robot.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PLICHTA "ANDROL" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PLICHTA "ANDROL" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
- ANDROL Firma Usługowo Handlowa, ul. Pogonowskiego 51/53, 90-619 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8330,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8996,55
Oferta z najniższą ceną: 8996,55 / Oferta z najwyższą ceną: 13450,98
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PLICHTA "ANDROL" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PLICHTA "ANDROL" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
- ANDROL Firma Usługowo Handlowa, ul. Pogonowskiego 51/53, 90-619 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8330,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8996,55
Oferta z najniższą ceną: 8996,55 / Oferta z najwyższą ceną: 13450,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH JAN KAŁUŻEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH JAN KAŁUŻEWSKI
- Zakład Instalacji Sanitarnych Jan Kałużewski, ul. Kasowa 2/7, 93-173 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1213,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1310,39
Oferta z najniższą ceną: 1310,39 / Oferta z najwyższą ceną: 1310,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- "Budowa windy w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koluszkach - poprawa dostępności do budynku dla osób niepełnosprawnych"
- MZŻ.262.32.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla jednostek Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
- "Usługa rozwoju wdrożonego w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi systemu Uczelnia. 11"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- UTWORZENIE CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO W RADZIECHOWIE, GMINA ZAGRODNO
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem domków fińskich zlokalizowanych w Parku Pole Mokotowskie wraz z przyłączeniem do sieci i zagospodarowaniem terenu.
- Modernizacja 4 łazienek na 1 i 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 (od strony ul. Libelta)
- Modernizacja ujęcia wody w Tereszpolu-Zygmuntach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: T. Boya-Żeleńskiego 4a m 64a (ADK-2)część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) (w podziale na 2 części)
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.