Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr K.Poprawa, mgr A.Piwowarczyk, A.Knapik (spr.formalne)
R.Kopiec (spr. techniczne), ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048, e-mail: juspik@adm.us.edu.pl, kanet@adm.us.edu.p.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.us.edu.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych, mgr K.Poprawa, mgr A. Piwowarczyk, A.Knapik (spr.formalne)
R.Kopiec (spr. techniczne), ul. Szkolna 7, pok.11A, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. /032/ 359 13 81, 359 13 79 , 359 12 82, fax /032/ 359 20 48, www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych, mgr Tomasz Chrobok
Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7, pok.15, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. /032/ 359 13 34, fax /032/ 359 20 48, www.us.edu.pl.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych, mgr Tomasz Chrobok
Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7, pok.15, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. /032/ 359 13 34, fax /032/ 359 20 48.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego - Uniwersytet Śląski w Katowicach.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z podziałem na części:
w zakresie części A - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,
w zakresie części B - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Opis kryteriów równoważności stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego spełniającego warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego, z wyszczególnieniem cen jednostkowych netto dla poszczególnych zestawów, wartości netto oraz wartości oferty zawierającej podatek VAT.
2. Deklaracje zgodności CE na oferowane zestawy komputerowe, wystawione przez ich producenta oparte na odpowiednio obowiązujących w dniu składania oferty normach, tak w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej jak i te dotyczące niskonapięciowych wyrobów elektrycznych. Zamawiający zaleca by deklaracja ta była poparta certyfikatem jednostki notyfikowanej lub autoryzowanej wymienionej w serwisie http://www.oznaczenie-ce.pl lub innych posiadających odpowiednie uprawnienia.
3. W przypadku zastosowania do produkcji zestawów komputerowych zasilaczy nie produkowanych przez producenta komputera, Zamawiający żąda identycznej deklaracji zgodności jak w pkt 3, wystawionej przez producenta zasilaczy lub ich importera (lub upoważnionego przedstawiciela). Zamawiający zaleca, by spełnienie tych warunków było potwierdzone określonym certyfikatem wydanym przez jednostki analogicznie do wymienionych w punkcie 3. Jako zamienniki, do czasu wygaśnięcia ich ważności, producent komputerów może przedkładać certyfikaty znaku \B\, wydane przez upoważnione centra oparte na normach PE-EN 60950:2000 i PN-EN 55022:2000.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV):
Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery
Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe
Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: dostawa zestawów komputerowych z podziałem na części:
w zakresie części A - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,
w zakresie części B - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 25
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
W zakresie części A - 6.000,00 PLN -słownie: sześć tysięcy zł 00/100 PLN.
W zakresie części B - 9.500,00 PLN -słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł 00/100 PLN.
Wadium może być wniesione:
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
w gwarancjach bankowych lub
w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, tj:
1) wypełniony formularz oferty, zgodny z załącznikiem nr 1A do SIWZ(Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza).
2) szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego spełniającego warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego, z wyszczególnieniem cen jednostkowych netto dla poszczególnych zestawów, wartości netto oraz wartości oferty zawierającej podatek VAT.
3) Deklaracje zgodności CE na oferowane zestawy komputerowe, wystawione przez ich producenta oparte na odpowiednio obowiązujących w dniu składania oferty normach, tak w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej jak i te dotyczące
niskonapięciowych wyrobów elektrycznych. Zamawiający zaleca by deklaracja ta była poparta certyfikatem jednostki notyfikowanej lub autoryzowanej wymienionej w serwisie http://www.oznaczenie-ce.pl lub innych posiadających odpowiednie uprawnienia.
4) W przypadku zastosowania do produkcji zestawów komputerowych zasilaczy nie produkowanych przez producenta komputera, Zamawiający żąda identycznej deklaracji zgodności jak w pkt 3, wystawionej przez producenta zasilaczy lub ich importera (lub upoważnionego przedstawiciela). Zamawiający zaleca, by spełnienie tych warunków było potwierdzone określonym certyfikatem wydanym przez jednostki analogicznie do wymienionych w punkcie 3. Jako zamienniki, do czasu wygaśnięcia ich ważności, producent komputerów może przedkładać certyfikaty znaku \B\, wydane przez upoważnione centra oparte na normach PE-EN 60950:2000 i PN-EN 55022:2000.
2. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV SIWZ
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np.konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: system 0-1 spełnia/niespełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 1B do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia).
6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
9. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Powyższe dokumenty należy złożyć w formie w oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w punktach 5 - 9 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 6 - 9 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę .
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. cena 80
2. ocena techniczna 20
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/uniwersytet/jednostki/administracja/dzp/przetargi.php?rodzaj=d.
Opłata: 30 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy tylko Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nabytych w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:30.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 12:00, UNIWERSYTET ŚLĄSKI - Dział Zamówień Publicznych
adres:
ul. Szkolna 7, pok.13
40-006 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestawy komputerowe. 1) Krótki opis: Zestawy komputerowe - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: Zestawy komputerowe - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 25 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestawy komputerowe. 1) Krótki opis: Zestawy komputerowe - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: Zestawy komputerowe - komputery i monitory zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 25 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna 20 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części
- Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- REMONT 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.