Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Olsztyn: Dostawa sprzętu do zabiegów laparoskopowych
Numer ogłoszenia: 287217 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, faks 089 5423214.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do zabiegów laparoskopowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do zabiegów laparoskopowych z podziałem na zadania: 1. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych I - retraktory 35 szt., opaski do chirurgicznego leczenia otyłości 15 szt. 2. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych II - trokary 209 szt., preperator laparoskopowy 15 szt., kleszczyki atraumatyczne 45 szt., narzędzie laparoskopowe 100 szt., igła Veresa 60 szt. 3. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych III - antyrefleksyjna kaniula 10 szt., obuturator 20 szt., uszczelki jednorazowego użytku 20 szt. 4. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych IV - kompozytowa siatka do laparoskopowego zaopatrywania przepuklin 107 szt. 5. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych V - nożyczki laparoskopowe 15 szt., zestaw do laparoskopowej cholangiografii 10 szt. 6. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VI - przyrządy do płukania i odsysania 500 szt. 7. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VII -staplery 4 szt., 95 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania załączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności ) Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. g) partia próbna-wzór, w ilości po 1 sztuce z każdej pozycji z poszczególnych zadań. Zamawiający wymaga, aby załączone próbki były zapakowane w oryginalne opakowania jednostkowe z etykietami w języku polskim. Partia próbna/wzór posłuży do określenia wartości użytkowej przedmiotu zamówienia - 1 szt. i pozostanie jako wzorzec w Magazynie Zamawiającego, będzie używana do sprawdzania następnych dostaw ze wzorcem. Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy, którego partia próbna/wzór do sprawdzenia wartości użytkowych podczas testowania nie spełni wymogów opisanych SIWZ lub ze względu na swoje cechy, będzie nieprzydatna do użycia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań złoży w tym zakresie oświadczenie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty i o świadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie w przedmiocie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, g) Oświadczenie w przedmiocie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, h) Oświadczenie w przedmiocie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i) Oświadczenie w przedmiocie nie podlegania wykluczenia z postępowania na mocy artykułu 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, j) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami certyfikaty, deklaracje zgodności k) partia próbna-wzór w ilości po 1 sztuce z każdej pozycji z poszczególnych zadaniach, l) Formularz oferty - Załącznik Nr 1, m) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2, n) Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 3, o) Wzór umowy - Załącznik Nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji - I piętro - Zamówienia Publiczne..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych I zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych II zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych III zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych IV zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych V zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VI zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VII zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.