Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-10-14
Wasilków: Adaptacja pomieszczenia Publicznej Szko³y Podstawowej w Studziankach na potrzeby wychowania i edukacji przedszkolnej
Numer og³oszenia: 287315 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wasilków reprezentowana przez Burmistrza Wasilkowa , ul. Bia³ostocka 7, 16-010 Wasilków, woj. podlaskie, tel. 085 7185400 w. 21, faks 085 7185400 w.21.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wasilkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Adaptacja pomieszczenia Publicznej Szko³y Podstawowej w Studziankach na potrzeby wychowania i edukacji przedszkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i monta¿ placu zabaw, 2) dostawa i monta¿ zestawu mebli, 3) dostawa i monta¿ sprzêtu elektronicznego, 4) przebudowa i remont pomieszczenia przedszkolnego wraz z robotami sanitarnymi i zadaszeniem. Szczegó³owy zakres dostaw i robót zawiera za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.11.00-9, 45.45.30.00-7, 37.53.52.00-9, 39.16.10.00-8, 32.32.20.00-6, 32.32.12.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o dostarczone dokumenty wymienione w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla ka¿dego wykonawcy oddzielnie na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o dostarczone dokumenty wymienione w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla ka¿dego wykonawcy oddzielnie na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia tylko pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od niego i uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac (np. d³ugotrwa³ych, wielodniowych, ulewnych deszczy, natrafienie w gruncie na obiekt archeologiczny) i wyra¿enie przez Zamawiaj±cego zgody na takie przed³u¿enie, przy czym wyznaczenie nowego terminu wykonania przys³uguje wy³±cznie Zamawiaj±cemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wasilkow.pl/?event=kategoria&id=120
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Wasilkowie, 16-010 Wasilków, ul. Bia³ostocka 7, pok. nr 23..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Miejski w Wasilkowie, 16-010 Wasilków, ul. Bia³ostocka 7, pok. nr 14 - sekretariat..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ placu zabaw. Szczegó³owy zakres dostaw i robót zawiera za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ zestawu mebli. Szczegó³owy zakres dostaw i robót zawiera za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Czê¶æ 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ sprzêtu elektronicznego. Szczegó³owy zakres dostaw i robót zawiera za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.32.20.00-6, 32.32.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Czê¶æ 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa i remont pomieszczenia przedszkolnego wraz z robotami sanitarnymi i zadaszeniem. Szczegó³owy zakres robót budowlanych zawiera za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Doposa¿enie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wroc³awiu.
- Modernizacja pomieszczeñ budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
wiêcej: Urz±dzenia audiowizualne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.