Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Sandomierz: Dostawa leków dla oddziałów
Numer ogłoszenia: 28731 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla oddziałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla oddziałów: 1.Leki i antybiotyki - Pakiet nr I, 2.Leki - Pakiet nr II, 3.Immunoglobuliny - Pakiet nr III. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.45.15.20 - Immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.20 - Immunoglobuliny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę świadectwa rejestracji na oferowany asortyment, które to świadectwo rejestracji zostanie przedłożone Zamawiającemu na każde jego żądanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki i antybiotyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nicergoline inj. 4mg x 5 fiol. + 5amp. rozpuszcz. 4ml - op. 4, 2.Altacet tabl. x 6szt - op. 300, 3.Altacet żel 1% 75g - op. 50, 4.ACC inj. 300mg/3ml x 5 - op. 150, 5.Amoxicillin tabl. 500mg x 16 - op. 400, 6.Amoxicillin tabl. 1,0g x 16 - op. 400, 7.Amoxicillinum + Ac. Clavulanicum 875mg+125mg x 14 tabl. - op. 80, 8.Amoxicillinum + Ac. Clavulanicum pro susp. 312mg/5ml 100ml - fl. 10, 9.Amoxicillinum + Ac. Clavulanicum pro susp. 457mg/5ml 70ml - fl. 20, 10.Aurex 20 tabl. powl. 20mg x 20 - op. 30, 11.Bemecor inj. 0,2mg/2ml x 25 - op. 2, 12.Bemecor tabl. 0,1 x 30 - op. 5, 13.Bemecor krople 0,6mg/1ml 10ml - op. 2, 14.Ceftriaxonum natricum inj. 1g x 5 - op. 60, 15.Ceftriaxonum natricum inj. 2g x 5 - op. 150, 16.Clindamycin inj. 300mg/2ml x 5 - op. 300, 17.Clindamycin kaps. 150mg x 16 - op. 20, 18.Clindamycin kaps. 300mg x 16 - op. 80, 19.Dobutamin inj. 0,25g/10ml x 1fiol. - op. 1 200, 20.Doxycycline hydrochloride kaps. 100mg x 10 - op. 900, 21.Ferrum- LEK inj. i.m 0,1g/2ml x 50 - op. 10, 22.Ketoprofen forte tabl. 100mg x 20 - op. 2 200, 23.Ketoprofen inj. 100mg/2ml x 10 - op. 5 200, 24.Ketoprofen kaps. 50mg x 24 - op. 2 000, 25.Leko saszetki x 100szt - op. 5, 26.Pefloxacin inj. 400mg/5ml x 10 - op. 20, 27.Pefloxacin tabl. 400mg x 10 - op. 30, 28.Pentoxymethylpenicillin tabl. 1,5mln j.m. x 12 - op. 30, 29.Pentoxymethylpenicillin tabl. 500 000j.m. x 12 - op. 10, 30.Pentoxymethylpenicillin tabl. 1mln j.m. x 12 - op. 20, 31.Pentoxymethylpenicillin syrop 750 000 j.m./5ml 60ml - op. 20, 32.Pentohexal 600 RETARD tabl. 600mg x 30 - op. 150, 33.Pentohexal 300 inj. 300mg x 10 - op. 10, 34.Roxithromycin tabl. 150mg x 10 - op. 40, 35.Nitroglycerinum prolong. tabl. 6,4mg x 40 - op. 280, 36.Nitroglycerinum tabl. podjęzykowe 0,5mg x 20 - op. 300, 37.Thiopental 0,5g x 25 - op. 70, 38.Thiopental 1,0g x 25 - op. 70, 39.Vancomycin inj. 0,5g x 1 fiol. - op. 40, 40.Vancomycin inj. 1,0g x 1fiol. - op. 400, 41.Venofer inj. i.v. 5ml x 5 amp. - op. 25..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Amantix inj. 0,2g/500ml x 10 fl. - op. 4, 2.Amantix tabl. powl. 0,1g x 100 - op. 6, 3.Betaloc inj. 1mg/1ml x 5 amp. - op. 30, 4.Chlorhexidinum gluconicum 20% płyn 500ml - op. 20, 5.Citalopram tabl. powl. 20mg x 20 - op. 20, 6.Claritine syrop 1mg/1ml 120ml - op. 60, 7.Debridat tabl. powl. 0,1g x 30 - op. 5, 8.Dipeptiven płyn inf. 20g/100ml x 1 fl. - op. 20, 9.Diprivan inj. 0,01g/ml 20ml x 5 amp. - op. 70, 10.Donepex tabl. powl. 10mg x 28 - op. 8, 11.Donepex tabl. powl. 5mg x 28 - op. 5, 12.Efectin ER 37,5 kaps. 37,5mg x 28 - op. 10, 13.Efectin ER 75 kaps. 75mg x 28 - op. 10, 14.Enfamil premium 1 proszek 400g - op. 6, 15.Esmeron inj. doż. 100mg/10ml x 10 amp. - op. 50, 16.Fortrans proszek x 50 saszetek - op. 50, 17.Hydroxyzine hydrochloride syrop 200ml - op. 1 100, 18.Hydroxyzine hydrochloride tabl. powl. 25mg x 25 - 1 900, 19.Isosorbidi dinitrans tabl. 10mg x 60 - op. 200, 20.Isosorbidi dinitrans prolong. tabl. 20mg x 40 - op. 100, 21.Ketamine inj. 500mg/10ml x 5 fiol. - op. 10, 22.Lactulose syrop 9,75g/15ml 500ml - op. 120, 23.Lerivon tabl. powl. 10mg x 30 - op. 30, 24.Lerivon tabl. powl. 30mg x 30 - op. 150, 25.Lerivon tabl. powl. 60mg x 30 - op. 150, 26.Meropenem inj. doż. 1g x 10 fiol. - op. 3, 27.Meropenem inj. doż. 500mg x 10 fiol. - op. 1, 28.Metizol tabl. 5mg x 50 - op. 500, 29.Mirzaten tabl. 30mg x 30 - op. 10, 30.Mizodin tabl. 0,25g x 60 - op. 10, 31.Monural granulat 3g x 1 saszeka - szt. 30, 32.Nitroderm TTS 5 przezskórny system terapeutyczny x 10 plastrów - op. 5, 33.Nivalin inj. 5mg/1ml x 10 amp. - op. 100, 34.Norcuron inj. doż. 10mg x 10 fiol. - op. 50, 35.Nurofen zawiesina 100mg/5ml 100ml - op. 50, 36.Omegaven emulsja do inf. 50ml - op. 40, 37.Omeprazol inj. i.v. 40mg x 1fiol. - op. 2 500, 38.Paracetamol czopki dla niemowląt 0,05g x 10szt. - op. 20, 39.Piracetam inj. 3g/15ml x 12 amp. - op. 800, 40.Piracetam płyn 33% x 125ml - op. 20, 41.Piracetam tabl. powl. 0,8g x 90 - op. 200, 42.Piracetam tabl. powl. 1,2g x 60 - op. 400, 43.Polodina -R płyn 1000ml - op. 30, 44.Propranolol inj. 1mg/1ml x 10 amp. - op. 60, 45.Sertraline tabl. 50mg x 30 - op. 20, 46.Somatostatin inj. doż. 250mcg 1 fiol + rozp. 1ml - op. 40, 47.Somatostatin inj. doż. 3mg 1 fiol. + rozp. 1ml - op. 60, 48.Sotahexal inj. 40mg/4ml x 5amp. - op. 10, 49.Sulpiryd syrop 2g/5ml 100ml - op. 40, 50.Triticco CR tabl. 150mg x 20 - op. 30, 51.Triticco CR tabl. 75mg x 30 - op. 20, 52.Ubretid inj. 0,5mg/1ml x 5 amp. - op. 6, 53.Ubretid tabl. 5mg x 20 - op. 6, 54.Verapamil hydrochloride inj. 5mg/2ml x 5 amp. - op. 10, 55.Verapamil hydrochloride tabl. powl. 40mg x 40 - op. 20, 56.Verapamil hydrochloride tabl. powl. 80mg x 40 - op. 20, 57.Verapamil hydrochloride SR tabl. powl. 120mg x 40 - op. 10, 58.Verapamil hydrochloride SR tabl. powl 240mg x 40 - op. 5, 59.Zolpidem tartrate tabl. 10mg x 10 - op. 20, 60.Zyrtec krople 10mg/ml 20ml - op. 20, 61.Zyrtec roztwór doustny 1mg/ml 75ml - op. 20, 62.Zyrtec tabl. powl. 10mg x 100 - op. 50..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Immunoglobuliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roztwór ludzkiej immunoglobuliny do podawania dożylnego, zawierający w 1ml roztworu 50mg białka osocza ludzkiego, w tym immunoglobulina ludzka stanowiąca co najmniej 95%, w opakowaniach po 10ml, 20ml, 50ml, 100ml - gram 800..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- Dostawa na 2025 rok artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w czterech Pakietach na rok 2024/25
- Dostawa leków
- Dostawa leków cz. 2
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.