Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Jaworzno: Dostawa urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 287331 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie, ul. Mickiewicza 4, Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6163399, faks 032 6163399 w. 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa utworzona na podstawie ustawie o systemie oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Telefon bezprzewodowy -szt. 13 Identyfikacja abonenta wywołującego Kolorowy podświetlany wyświetlacz LCD - 1,4 Możliwość współpracy do 6 słuchawek z bazą Funkcja SMS System głośno mówiący Lista identyfikacyjna min.50 numerów Książka telefoniczna -200 numerów i nazw Pamięć powtarzania numerów Podświetlana klawiatura Blokada klawiatury Gwarancja min.12 miesięcy 2. Telefax laserowy - szt.1 Laserowa technologia wydruku Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numer Opisy na obudowie w języku polskim Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej Książka telefoniczna: 100 wpisów Wybieranie jednoprzyciskowe: 22 wpisy Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów Transmisja opóźniona Możliwość podłączenia zewnętrznego automatu zgłoszeniowego Elektroniczna regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka Skrócona instrukcja obsługi: przycisk POMOC Gwarancja 12 miesięcy 3. Gilotyna do cięcia papieru - szt.1 Gilotyna nożowa przeznaczona do przycinania średnich ilości dokumentów Cięcie jednorazowe do 30 kartek System automatycznego docisku papieru Długość cięcia do 360 mm Utwardzany nóż tnący 4. Niszczarka do użytku w biurze do średniego natężenia - szt. 5 Wysuwany kosz o pojemności od 30 do 40 l Kółka pozwalające na jej wygodne przemieszczanie Sposób cięcia (ścinki) Poziom bezpieczeństwa minimum 3 DIN Automatyczny stop/start Szczelina do niszczenia płyt CD Cięcie zszywek Cięcie małych spinaczy Cięcie kart plastikowych Funkcja cofania Termiczne zabezpieczenie przed przegrzaniem z dioda informacyjną Elektryczne zabezpieczenie przed przeciążeniem Blokada bezpieczeństwa Sygnał przepełnienia kosza Gwarancja: 2 lata na całość urządzenia niszczenie jednorazowo min. 17 kartek, gramatura (70 g/m2) 5. Niszczarka wysokowydajna do niszczenia plików dokumentów, pogniecionego papieru i innych nośników danych - szt. - 2 Pojemnik z dźwignią dociskową dla niszczenia zgniecionego papieru Automatyczny włącznik Start / Stop uruchamiany fotokomórką Funkcja Stand-by sygnalizowana diodą Automatyczny Stop w momencie przepełnienia pojemnika z workiem na ścinki i otwartych drzwi sygnalizowany diodą Automatyczny rewers w momencie zacięcia papieru Pojemność kosza na ścinki min. 140 l Wbudowane kółka dla łatwego przemieszczania Przystosowane do niszczenia kart kredytowych, płyt CD i dyskietek ( w min. 2 i 3 stopniu bezpieczeństwa) Ilość jednorazowo ciętych arkuszy papieru min. 30 kartek Napięcie 230 V Cena brutto jednej niszczarki nie może przekroczyć 11.000 zł 6. Kalkulator elektroniczny - szt.2 12 cyfr na wyświetlaczu dwukolorowy wydruk, znacznik części tysięcznych liczb, sumy pośrednie oraz sumy łączne ze zliczaniem składników procent narzutu, niezależna pamięć szerokość rolki papieru 57 mm,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20981.30 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro-Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20981.30
- Oferta z najniższą ceną: 20981.30 oferta z najwyższą ceną: 23710.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 26 w Jaworznie, ul. Towarowa 61."
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 7 w Jaworznie ul. Aleksandra Puszkina 5"
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 7 w Jaworznie ul. Ławczana 12"
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Remont pokrycia dachu wraz z wymiana instalacji odgromowej na budynku Szkoły podstawowej Nr 6 w Jaworznie przy ul. Lipowej 24
- Zakup nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Jaworznie, wyprodukowanego nie wcześniej niż w drugiej połowie 2024 roku.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
- [4WOG-1200.2712.17.2025] Zakup z dostawą niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice, w podziale na 8 części.
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.