eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purdadożywianie uczniów Szkoły Podstawowej w Szczęsnem i wychowanków Przedszkola w Nowej Wsi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Purda: dożywianie uczniów Szkoły Podstawowej w Szczęsnem i wychowanków Przedszkola w Nowej Wsi
Numer ogłoszenia: 287332 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Purda , 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5122223, faks 89 5122280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.purda.pl, www.bip.purda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dożywianie uczniów Szkoły Podstawowej w Szczęsnem i wychowanków Przedszkola w Nowej Wsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych w dni nauki szkolnej, polegających na przygotowaniu, dostawie i wydaniu gorących posiłków składających się z: drugiego dania oraz napoju - 4 razy w tygodniu, zupy z wkładką mięsną (porcja 250 ml) oraz pieczywa - 1 raz w tygodniu, w ilości orientacyjnej określonej poniżej dla każdej z placówek: Szkoła Podstawowa w Szczęsnem - 40 posiłków, w tym 23 finansowane przez GOPS w Purdzie Przedszkole w Nowej Wsi - 20 posiłków, w tym 8 finansowanych przez GOPS w Purdzie z możliwością zakupu mniejszej ilości, z uwzględnieniem możliwości zwiększenia do 20% ilości zamówionych posiłków dla uczniów wskazanych przez właściwych dyrektorów szkół. Dane na temat dokładnej ilości posiłków w miesiącu (w rozbiciu na posiłki finansowane przez placówkę oświatową i GOPS w Purdzie) będą przekazywanie Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem danego miesiąca kalendarzowego. Przez użyte powyżej pojęcie drugie danie należy rozumieć posiłek skomponowany z następujących składników o gramaturze nie mniejszej niż: ziemniaki - 200 g, mięso lub ryba - 100 g, surówka - 100 g. Przez użyte powyżej pojęcie napój należy rozumieć naturalny kompot z owoców. W ramach drugiego dania Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania zamienników dla ziemniaków, tj. nie mniej niż: 200 g kaszy lub 200 g ryżu, lub 200 g makaronu, a także wydawania - nie częściej niż jeden raz w tygodniu - innych potraw (tj. naleśniki, pierogi itp.) o gramaturze nie mniejszej niż 300 g na porcję. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni nauki szkolnej) wystąpiła powtarzalność tego samego dania. Posiłki muszą być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z przepisami higieniczno-sanitarnymi. Posiłki powinny być dostarczone wyłącznie w dni, w których odbywa się nauka w szkołach. Posiłki muszą być dostarczone w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Posiłki Wykonawca będzie dostarczał we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca każdorazowo zapewni naczynia i sztućce wielorazowego użytku umożliwiające spożycie posiłków przez uczniów, a po skończonym posiłku zbierze je oraz umyje we własnym zakresie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za czystość używanych termosów oraz naczyń i sztućców. Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje pozostałości po posiłkach. Miejsce i godziny wydawania posiłków Wykonawca uzgodni z dyrektorami poszczególnych placówek. Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W takich przypadkach Zamawiający każdorazowo informować będzie o ilości posiłków, które Wykonawca winien dostarczyć do poszczególnych placówek. Zamawiający może wcześniej rozwiązać umowę w przypadku gdy nie będzie posiadał wystarczających środków na uiszczenie należności za zamawiane posiłki, powiadamiając o tym Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania warunku Wykonawca dołączy do oferty odpis z właściwego rejestru albo oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania warunku Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług (co najmniej jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane (referencje) - wg formularza nr 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania warunku Wykonawca dołączy do oferty 1.oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub oświadczenie o zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie o zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 3.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. zaparafowany projekt umowy, 2. w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności: 1/pod warunkiem, że będzie to sprzyjać optymalnemu wykonaniu zamówienia jak również oszczędnemu i celowemu wydatkowaniu środków publicznych 2/ w przypadku gdy zmiany te są korzystne jak również i obojętne dla Zamawiającego 3/ w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to uzasadniają zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.purda.pl, www.bip.purda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.