Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Bydgoszcz: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W 32 PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH ORAZ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, ZLOKALIZOWANYCH W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 287340 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W 32 PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH ORAZ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, ZLOKALIZOWANYCH W BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W 32 PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH ORAZ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, ZLOKALIZOWANYCH W BYDGOSZCZY.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający może wykonać swoje prawo do udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. 2. Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego nie może przekroczyć wartości wyrażonej procentem i przepisem prawa zamówień publicznych. 3.. Na okoliczność udzielenia zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane (2 zamówienia) związane z dostawą i montażem stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach użyteczności publicznej, lub budynkach zamieszkania zbiorowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy/ budów posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (dalej uPb - tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) upoważniające do kierowania robotami budowlanymi (bez ograniczeń) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a uPb.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4)1)1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania, opisanego w pkt. III.3.2 warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), 3) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w ppkt 2) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia, o których mowa w pkt. III.3.4 (wg wzoru Zamawiającego), 6)*pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywania zamówienia (uwaga: dotyczy tylko przypadków, gdy wykonawca polega na: a) wiedzy i doświadczeniu, b) potencjale technicznym, c) osobach zdolnych do wykonania zamówienia, d) zdolnościach finansowych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp). Przy czym w przypadku gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7) *informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których podmiot udostępniający zdolności finansowe posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (uwaga: dot. tylko przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. III.3.5, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizaję przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, w tym zmiany stawki VAT, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, 4) zmiany osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik do oferty oraz do umowy, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt. III.3.4, 5) wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 4 siwz: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 5 grudnia 2012 roku (dla każdego pakietu) z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia (oddzielnie lub łącznie): 1) niesprzyjających warunków atmosferycznych, 2) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu, (np. utrudnienie z powodu wykonywania robót w czynnych obiektach) o okres czasu niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni niemożliwość przewidzenia okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 60zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A. I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 9 ul. Techników 4 - (wymiana 27 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 12, ul. Kruszyńska 52 - (wymiana 10 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 16 ul. Bukowa 4 - (wymiana 25 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 18, ul. Betoniarzy 2 - (wymiana 39 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 19, ul. Grunwaldzka 13 - (wymiana 45 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 20, ul. Ujejskiego 70 - (wymiana 41 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 39, ul. Transportowa 2 - (wymiana 35 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 59, ul. Braniewska 8 - (wymiana 37 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Hetmańska 34 - (wymiana 95 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 38, ul. Węgierska 11 - (wymiana 77 okien.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 41, ul. Traugutta 12 - (wymiana 38 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Kombatantów 2 - (wymiana 54 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 63, ul. Goszczyńskiego 3 - (wymiana 48 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 5, ul. Berlinga 17 - (wymiana 183 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 9, ul. Gajowa 94 - (wymiana 81 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 20, ul. Karpacka 30 (wymiana 92 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet XVII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 2, ul. Kruszwicka 2 (wymiana 95 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet XVIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Nowogrodzka 3(wymiana 24),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet XIX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 4, ul. Nałkowskiej 9 ( wymiana 6 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet XX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 5, ul. Gen. Berlinga 13 (wymiana 246 okien, 2 szt drzwi),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet XXI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 6, ul. Staroszkolna 12 (wymiana 55 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet XXII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 18 PP nr 4 Żółwińska 1, ul. Hutnicza 89 (wymiana 27 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet XXIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 20, ul. Sielska 34 (wymiana 161 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet XXIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 21, ul. Bałtycka 59 (wymiana 281),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet XXV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 23, ul. Nakielska 273 (wymiana 14 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet XXVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 26, ul. Glinki 117 (wymiana 77 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet XVII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 27, ul. Sardynkowa 7 (wymiana 94 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet XXVIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 28, ul. M.Kromera 11 (wymiana 3 szt drzwi),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet XXIX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 31, ul. Fordońska 17 (wymiana 46 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet XXX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Chemicznych, ul.Łukasiewicza 3 (wymiana 46 okien, 2 szt drzwi),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet XXXI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Mechanicznych nr 2 (CKP 1), ul. Słoneczna 19 (wymiana 40 okien),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet XXXII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Spożywczych, ul.Toruńska 174 (wymiana 69 okien, 2 szt drzwi),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet XXXIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej Jesień Życia, ul. Mińska 15a (wymiana 50 okien, 3 szt drzwi)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.21.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów do pomieszczeń szpitala
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla WIORiN w Bydgoszczy
- Dostawa części do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrań gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz części do remontu podręcznego sprzętu gaśniczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bieżni oraz siłowni zewnętrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.