Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Gościeradów: Przebudowa drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 23 w leśnictwie Antoniów oraz drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 36 w leśnictwie Brzoza
Numer ogłoszenia: 287370 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów , ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, faks 015 8381102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/goscieradow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 23 w leśnictwie Antoniów oraz drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 36 w leśnictwie Brzoza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Droga wewnętrzna pożarowa nr 23 Roboty przygotowawcze pomiarowe związane z geodezyjnym wyznaczeniem pasa drogowego odcinka zasadniczego w tym korony i osi drogi, wyznaczeniu sytuacyjnym powierzchni obiektów towarzyszących tj. mijanek, mijanko-składnic i zjazdów na drogi boczne . Roboty przygotowawcze i mechaniczne roboty ziemne z transportem związane z usunięciem pni, wywozem karpiny oraz uformowaniem korpusu drogi występują na szerokości minimum 7 m, na odcinku zasadniczym, oraz na urządzeniach towarzyszących takich jak mijanki, mijanko-składnice. Roboty związane z przygotowaniem podbudowy tj wykonanie zarysu koryta szer. 3,50 m i głębokości 30 cm występuje na odcinku zasadniczym długości 1,10 km, oraz na urządzeniach towarzyszących. Wykonanie jednowarstwowej podbudowy zasadniczej szerokości 3,50 m z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, grubości 20 cm gwarantującego możliwość zagęszczenia do wymaganego wskaźnika zagęszczenia występuje na odcinku zasadniczym i urządzeniach towarzyszących (mijanki i mijanko-składnice w części dot mijanki)). Wykonanie robót nawierzchniowych tj. warstwy jezdnej nawierzchni szer. 3,50 m z kruszywa łamanego (kliniec, mieszanka sortowana 0/31,5 mm ) grubości po zagęszczeniu 10cm występuje na odcinku zasadniczym długości 1,1 km. oraz na urządzeniach towarzyszących (mijanki i mijanko-składnice w część dot mijanki) Wykonaniu nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych gr. warstwy 15 cm występuje na mijanko-składnicach w ilości 1 szt ( w części dot. składnicy). Wykonanie robót wykończeniowych związanych z wykonaniem obustronnych poboczy szerokości 75 cm z wykorzystaniem gruntu rodzimego występuje na odcinku zasadniczym oraz na mijankach, mijanko-składnicach. Przekrój poprzeczny nawierzchni na odcinku zasadniczym - daszkowy ze spadkiem poprzecznym od 2 do 3% Spadek poprzeczny poboczy - do 6%, Spadek poprzeczny na mijankach - od 2 do 3 %, mijanko-składnicach - do 2 % bądź w dostosowaniu do pochylenia terenu przyległego . Wymiary mijanki: szerokości 3 m, długości 23 m ze skosami 1:2 (długości 6 m ) powierzchnia mijanki-87 m2. Wymiary mijanko- składnic : szerokość 12 m ( 3+9 m) długość 23 m ze skosami jak dla mijanki, powierzchnia mijanko-składnicy- 294 m2. Powierzchnia składnicy: 207 m2 ( długość 23,0 m szerokość 9,0 m) Szczegółowa lokalizacja mijanek, mijanko-składnic zostanie ustalona przez Inwestora podczas przekazania placu budowy. Droga wewnętrzna pożarowa nr 36 Roboty przygotowawcze pomiarowe związane z geodezyjnym wyznaczeniem pasa drogowego odcinka zasadniczego w tym korony i osi drogi, wyznaczeniu sytuacyjnym powierzchni obiektów towarzyszących tj. mijanek, mijanko-składnic i zjazdów na drogi boczne . Roboty przygotowawcze i mechaniczne roboty ziemne z transportem związane z usunięciem pni, wywozem karpiny oraz uformowaniem korpusu drogi występują na szerokości minimum 7 m, na odcinku zasadniczym, oraz na urządzeniach towarzyszących takich jak mijanki, mijanko-składnice i zjazdy na drogi boczne zrębowe. Roboty związane z przygotowaniem podbudowy tj wykonanie zarysu koryta szer. 3,50 m i głębokości 30 cm występuje na odcinku zasadniczym długości 3,75 km, oraz na urządzeniach towarzyszących. Wykonanie jednowarstwowej podbudowy zasadniczej szerokości 3,50 m z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, grubości 20 cm gwarantującego możliwość zagęszczenia do wymaganego wskaźnika zagęszczenia występuje na odcinku zasadniczym i urządzeniach towarzyszących ( mijanki , zjazdy i mijanko-składnice w części dotyczącej mijanki). Wykonanie robót nawierzchniowych tj. warstwy jezdnej nawierzchni szer. 3,50 m z kruszywa łamanego (kliniec, mieszanka sortowana 0/31,5 mm) grubości po zagęszczeniu 10cm występuje na odcinku zasadniczym długości 3,75 km. oraz na urządzeniach towarzyszących ( mijanki , zjazdy i mijanko-składnice w części dotyczącej mijanki) Wykonaniu nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych gr. warstwy 15 cm występuje na mijanko-składnicach ( w części dotyczącej składnicy ) w ilości 5 szt .Wykonanie robót wykończeniowych związanych z wykonaniem obustronnych poboczy szerokości 75 cm z wykorzystaniem gruntu rodzimego występuje na odcinku zasadniczym oraz na mijankach, mijanko-składnicach i zjazdach Przekrój poprzeczny nawierzchni na odcinku zasadniczym - daszkowy ze spadkiem poprzecznym od 2 do 3% Spadek poprzeczny poboczy - do 6%, Spadek poprzeczny na mijankach - od 2 do 3 %, mijanko-składnicach - do 2 % bądź w dostosowaniu do pochylenia terenu przyległego . Wymiary mijanki: szerokości 3 m, długości 23 m ze skosami 1:2 (długości 6 m ) powierzchnia mijanki-87 m2. Wymiary mijanko- składnic : szerokość 12 m ( 3+9 m) długość 23 m ze skosami jak dla mijanki, powierzchnia mijanko-składnicy- 294 m2. Powierzchnia składnicy: 207 m2 ( długość 23,0 m szerokość 9,0 m) Zjazdy na drogi boczne na długości 6 m w kształcie trapezowym o długości boków: dłuższy ( przy krawędzi nawierzchni) długości min 13,50 m, krótszy szerokości 3,50 m , powierzchnia zjazdu - 51 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% kwoty zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy zł ), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze - poręczeniem pieniężnym, - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz. 620). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Stalowa Wola 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200. W tytule przelewu należy wpisać: [wadium- Przebudowa drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 23 oraz drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 36]. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądze - oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego pokój nr 10 lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. 4. Wykonawca dołączy do oferty kopię wniesienia wadium, 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem IX pkt 1 SIWZ - będą wykluczeni. 7. Zamawiający zwraca wszystkim Wykonawcom niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub unieważnieniu postępowania z zastrzeżeniem ust.12 poniżej. 8. Zamawiający zwraca wadium: - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, które zwrócono Wykonawcy na podstawie ust. 7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do warunków opisanych w ust. 1 pkt 1 w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem osobowym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości min. 500 000 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują przynajmniej niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami : -/ samojezdna układarka do kruszywa ze stołem wibracyjnym - co najmniej szt. 1, -/ równiarka samojezdna - co najmniej szt. 1, -/ walec ogumiony - co najmniej szt. 1, -/ walec stalowo-wibracyjny - co najmniej szt. 2, -/ samochody samowyładowcze do transportu do transportu kruszywa o ładowności do 20 ton - co najmniej szt. 5.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża drogowa) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr .243 poz. 1623 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz.394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują środkami własnymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki. (Niniejsze dokumenty traktowane będą jak pełnomocnictwo i powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie poza przypadkami określonymi w § 2 ust.2 i w § 11 ust. 5 również w przypadku: 1) niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, 2) przerwania lub zawieszenia realizacji robót z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, 3) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w terminie umownym, 4) zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) decyzji organów administracji publicznej i samorządowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-275 Gościeradów
ul. Folwark 1E
pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: 23-275 Gościeradów ul. Folwark 1E pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Drużbice wraz z infrastrukturą techniczną
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.