To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 28740 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Szczecin: II - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ZLOKALIZOWANEGO NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY MIASTO SZCZECIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362829 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364039 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
36300958600000, ul.
ul. Ku Słońcu
,
71080
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 484 82 94, faks
91 484 80 55, e-mail
zuk.szczecin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ZLOKALIZOWANEGO NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY MIASTO SZCZECIN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):C/10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin. CPV 65320000-2 Eksploatacja instalacji elektrycznych 2. Wykaz obiektów i ilość punktów świetlnych zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - planowe czynności eksploatacyjne zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami o eksploatacji i polskimi normami w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego, obejmujące w szczególności oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego wraz z oceną stanu urządzeń i czynności eksploatacyjne obejmujące, w tym: a) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, c) wymianę źródeł światła, oprawek, dławików - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, d) wymianę lub naprawę, uszkodzonych i połamanych słupów - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, e) wymianę wysięgników - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, f) wymianę uszkodzonych tabliczek słupowych - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, g) wymianę drzwiczek latarni - w trybie natychmiastowym, wymiana - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, h) kwartalne i doraźne kontrole stanu oświetlenia przeprowadzone z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, i) montaż oświetlenia okolicznościowego, j) likwidację awarii oświetlenia nie wynikającej z działania sił natury, aktów wandalizmu i spowodowanych kolizjami drogowymi - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, 2) usuwanie skutków uszkodzeń - innych niż określone w pkt 3 ppkt 1; Wykonawca zobowiązuje się usuwać skutki: a) działania sił natury (klęski żywiołowe), b) uszkodzeń oświetlenia spowodowanych kolizjami drogowymi, c) aktów wandalizmu. 4. Sposób rozliczania prac: 1) za wykonaną konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości punktów świetlnych, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę raz w miesiącu, 2) za usuwanie skutków uszkodzeń, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 - na podstawie kosztorysów powykonawczych sporządzonych w oparciu o aktualnie obowiązujące katalogi (KNR, KNNR, KNP, itp. z zastosowaniem wskaźników do kosztorysowania z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac określone w informatorach SEKOCENBUD: - r-g, - na poziomie cen średnich w województwie zachodniopomorskim, - Kp - na poziomie średnim, - Kz - na poziomie średnim, - Z - na poziomie średnim, oraz: - średnich cen materiałów koniecznych dla wykonania prac z kwartału poprzedzającego okres realizacji, określonych w informatorach SEKOCENBUD. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się najkorzystniejszą cenę z przedstawionych Zamawiającemu co najmniej trzech ofert cenowych producentów - dostawców materiałów przewidzianych do montażu, - cen pracy sprzętu, środków transportowych nie wyższych niż średnie ceny pracy sprzętu, środków transportowych z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac, określonych w informatorach SEKOCENBUD. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się ceny wynikające z dokumentu potwierdzającego dokonanie pracy sprzętu i środków transportowych. 5. Uszkodzenia nowopostawionych punktów świetlnych, objętych gwarancją Wykonawcy Robót, nie stanowią przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku wyłączeń związanych z modernizacją i remontami sieci oświetlenia albo włączeniem nowych punktów oświetleniowych wprowadzone zostaną korekty ilości punktów świetlnych (na podstawie protokołu przekazania), określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Wprowadzone korekty ilości punktów świetlnych nie spowodują przekroczenia maksymalnej ilości punktów świetlnych, tj. 558 szt. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 8. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, b) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 9. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
65320000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57723.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 71000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Analiza możliwości przebudowy toru wodnego w Porcie Darłowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Świadczenie usług cateringowych w pierwszej połowie 2025 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.
- Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.