Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Płock: Świadczenie kompleksowych usług serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 28743 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na cztery zadania: Zadanie Nr 1 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku Zadanie Nr 2 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie Zadanie Nr 3 - Świadczenie usług serwisowania usług serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu Zadanie Nr 4 - Wzorcowanie i cechowanie aparatury medycznej będącej na stanie MWOMP w Płocku i Oddziału w Warszawie Każde zadanie zostało podzielone na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 27.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Formularz oferty wraz z kalkulacją kosztów odpowiednio dla danej części postępowania, dla której Wykonawca składa ofertę Wykaz materiałów zużywalnych dla Części XXII Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Posiadanie autoryzacji producenta do wykonywania przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego Aktualny odpis z właściwego rejestru Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo (konsorcjum)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.załączniki od nr 1 do nr 27 do niniejszej SIWZ 2.Wykaz materiałów zużywalnych wraz z ceną i częstotliwością wymiany dla Części XXII - sporządzony przez Wykonawcę (według wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik do części XXV), przy założeniu 13 000 oznaczeń wykonanych na analizatorze biochemicznym Flexor w skali jednego roku oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 31 do niniejszej SIWZ 3.Kserokopia dokumentu poświadczającego posiadanie autoryzacji od producenta na wykonywanie przeglądów i aparatury i sprzętu medycznego napraw (dotyczy części: X, XI, XII, XIII, XX, XXI, XXII i XXIII) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.mwomp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - PRACOWNIA SPIROMETRII I WIBRACJI MWOMP W PŁOCKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa urządzenia:Spirometr Lungtest 500 P730 Ilość urządzeń:1 Ilość przeglądów w okresie trwania umowy: 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - PRACOWNIA SPIROMETRII I WIBRACJI MWOMP W PŁOCKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa urządzenia:Termometr termistorowy Ilość urządzeń: 1 Ilość przeglądów w okresie trwania umowy: 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Budowa Powiatowego Centrum Edukacji Dziecięcej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku ZSS w Goślicach wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki na terenie działania poszczególnych Baz
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: "Montaż systemu klimatyzacji w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i TJO"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 15 samochodów osobowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie kategorii B prawa jazdy dla WORD w Płocku.
- Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa na terenie miasta Płocka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 6909W Nowy Kamień - Lwówek do drogi wojewódzkiej nr 583
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej, w podziale na 19 części".
- Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych
- 3-U /2025 Okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
- Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej !
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.