eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › dostawa samochodu śmieciarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28744

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa samochodu śmieciarki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Zdziaława Gajewska, Weronika stachura, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84, e-mail: uzp@zgkim.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgkim.uzp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu śmieciarki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Al. Zjednoczenia 110 Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki dla ZGKiM w Zielonej Górze Wymagane parametry techniczne jakie powinien posiadać zamawiany w postępowaniu samochód to: A. Zabudowa - wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1, lub wytycznymi CE posiadająca: 1. skrzynię z urządzeniem załadowczym tylnym 2. liniowy mechanizm ugniatania odpadów, 3. zdolność obsługi pojemników o pojemnościach 80, 110, 120, 240 i 1100 litrów, 4. pojemność skrzyni ładunkowej - min 16 m3, 5. wyłącznik automatu i możliwość przejścia na ręczne sterowanie urządzeniem, 6. odwłok nie pylny ( obudowany ) 7. automatyczny system centralnego smarowania. B. Podwozie 1. silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 165 kW spełniający normy Euro 4, 2. dopuszczalna masa całkowita -18 ton, 3. rura wydechowa wyprowadzona do góry 4. skrzynia 9 biegów + bieg pełzający, 5. jedną oś z tyłu pojazdu, 6. ilość miejsc w kabinie 1 + 2 (kabina krótka), 7. tylne zawieszenie na resorach piórowych 8. blokada mechanizmu różnicowego 9. opony i koła: Oś 1: 315/80 R22,5 Oś 2: 315/80 R22,5 D. wymiary graniczne: a. długość całkowita - do 10m b. wysokość całkowita wraz z osprzętem - max 3,5m E. ustaloną przez Zamawiającego kolorystykę wg RAL - K7 a. kabina samochodu - kolor pomarańczowy 2004 b. skrzynia ładunkowa - kolor zielony 6016 c. odwłok - kolor czerwony 3020 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - opis oferowanego pojazdu; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa 1 samochodu śmieciarki 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 21.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.500zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w BZWBK S.A. 3 Oddział w Zielonej Górze nr 69 1090 2532 0000 0006 3614 6102 z dopiskiem \wadium do przetargu - dostawa samochodu śmieciarki dla ZGKiM\. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz winno być złożone w oryginale wewnątrz oferty przetargowej. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1. Posiadać homologację na oferowane podwozie samochodowe i oferowany samochód kompletny; 2. udzielić min. dwuletniego okresu gwarancji i serwisu na terenie Polski; 3. wnieść przewidziane w postępowaniu wadium; 4. Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ); 5. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ( załącznik nr 3); 6. Udokumentować dostawę w okresie 3-ch lat min. 2 śmieciarek o parametrach oferowanych w niniejszym postępowaniu; 7. Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie wspólnie i wówczas: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wymagania zamawiającego w stosunku do Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w punkcie 7 8. Przygotować ofertę zgodnie ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszym postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez analizę załaczonych wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) dostarczony Wykonawcy ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 2) wyliczenie kosztów serwisu w okresie gwarancji (koszty muszą zawierać koszty robocizny, oraz koszty materiałów eksploatacyjnych); 3) opis oferowanego pojazdu; 4) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom; 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym); 6) podpisany załącznik nr 2 i 3 z niezbędnymi oświadczeniami; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. załączniki z oświadczeniami musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 8) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawna, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, a w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 10) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002 nr 197 poz.1661 z późn. zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 11) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. parametry techniczne 10 3. warunki serwisowe 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uzp@zgkim.zgora.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Siwz można pobrać ze strony Zmawiającego, w siedzibie Zamawiającego pok 101, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 09:00, Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.06.2007r o godz. 9.00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze przy ul. Aleja Zjednoczenia 110 pok. 007 (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.