Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Rzeszów: Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, dot. budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Świlcza-Rzeszów Płd, znak sprawy OA-XVI.272.6.2015
Numer ogłoszenia: 28752 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, dot. budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Świlcza-Rzeszów Płd, znak sprawy OA-XVI.272.6.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 333 działek oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 687 z późn. zm.), postępowań administracyjnych mających na celu ustalenie wysokości odszkodowań za nieruchomości, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa, na podstawie nw. decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Wycena 333 działek (w tym 28 działek zabudowanych - działki podkreślone w Załączniku nr 1 do umowy) Budowa drogi ekspresowej S-19 od km 5+093,00 do km 11+402,31 odcinek od węzła Świlcza (DK4) bez węzła do węzła Rzeszów Południe (Kielanówka) z węzłem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi Obręb 0008 Świlcza: 4635/1, 4772/1, 4773/8, 4774/7, 4774/9, 4774/11, 4774/4, Obręb 0002 Kielanówka: 57/3, 58/3, 58/5, 59/3, 59/5, 60/1, 61/4, 62/1, 63/1, 64/1, 66/1, 70/1, 337/3, 337/4, 338/1, 468/3, 468/5, 469/1, 470/7, 470/9, 470/12, 473/1, 476/5, 476/9, 476/10, 477/1, 478/1, 479/2, 480/9, 480/7, 481/3, 482/7, 482/9, 493/3, 494/3, 496/1, 497/3, 498/5, 499/3, 500/7, 500/10, 502/1, 504/3, 505/3, 506/3, 507/3, 511/3, 512/3, 514/1, 515/3, 516/3, 517/3, 518/1, 519/3, 521/1, 522/5, 522/8, 526/1, 527/3, 527/5, 528/1, 529/5, 530/3, 531/1, 532/3, 534/10, 534/12, 543/3, 543/5, 545/1, 546/1, 547/3, 547/6, 673/14, 673/17, 673/11, 61/1, 65, 337/1, 470/5, 476/2, 476/4, 481/1, 482/3, 482/5, 493/1, 494/1, 534/4, Obręb 0007 Racławówka: 477/3, 478/3, 478/4, 479/3, 481/6, 481/8, 481/10, 481/12, 483/4, 619/1, 620/1, 621/3, 622/3, 622/5, 623/3, 624/1, 627/1, 628/1, 629/1, 631/3, 632/3, 633/3, 634/1, 635/1, 635/2, 646/3, 646/5, 647/1, 648/1, 649/1, 650/1, 652/1, 656/1, 661/3, 661/5, 689/10, 689/14, 689/12, 690/1, 691/2, 949/4, 949/6, 949/8, 950/3, 1287/1, 1288/1, 1269/10, 1271/4, 479/2, 480/1, 480/2, 623/2, 625, 626, 633/2, 645, 657/1, 658/1, 659/1, 660/1, 947, Obręb 0222 Przybyszówka II - Rzeszów: 1127/4, 1603/1, 1604/1, 1609/3, 1616/3, 1618/1, 1620/5, 1620/7, 1620/9, 1636/7, 1636/5, 1637/1, 1639/3, 1641/3, 1641/5, 1642/1, 1644/1, 1645/1, 1653/7, 1656/3, 1656/5, 1731/1, 1732/1, 3201/14, 3201/21, 4332/2, 4333/1, 4334/1, 4335/1, 4337/1, 4339/3, 4340/3, 4341/2, 4342/6, 4343/1, 4344/3, 4345/1, 4346/1, 4347/1, 4348/1, 4349/3, 4350/1, 4351/1, 4356/1, 4357/4, 4370/3, 4378/1, 4379/1, 4380/1, 4381/1, 4382/1, 4394/1, 5082/3, 5083/1, 5084/1, 5156/3, 5160/1, 5161/3, 5162/1, 5163/3, 5165/3, 5166/3, 5277/1, 5278/1, 5283/1, 5366/1, 5370/5, 5384/1, 5385/5, 5385/7, 5385/8, 5416/1, 5447/1, 5448/1, 5450/1, 5453/1, 5454/1, 5457/1, 5458/1, 5463/1, 5468/1, 5469/3, 5470/1, 5472/1, 5474/1, 5479/1, 5481/3, 5482/1, 5484/1, 5486/1, 5487/1, 5488/1, 5492/1, 5493/1, 5494/4, 5496/1, 5497/1, 5513/10, 5520/1, 5525/1, 5528/1, 5804/5, 5804/7, 5842/1, 5847/1, 5889/1, 5890/1, 5891/1, 5897/1, 5953/2, 5968/4, 1607/1, 1607/2, 1615, 1616/2, 1617, 1619, 1639/2, 1638, 1640/1, 1640/2, 1646/2, 1653/5, 4336, 4357/1, 4357/2, 4358, 4359, 4375, 4376, 4377, 4396, 4397, 5156/2, 5157, 5158, 5161/1, 5165/1, 5262/3, 5279, 5280, 5281, 5367, 5368, 5449/1, 5464, 5467, 5471, 5475, 5476, 5481/1, 5483, 5485, 5489, 5490, 5526, 5527, 5800, 5802, 5803, 5855, 5856, 5857, 5858, 5859/1, 5860/2, 5861/1, 5861/2, 5861/3, 5861/4, 5893, 5894, 5895, 5896, 5900, 5968/1, 5968/2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty wykaz usług/operatów (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał wyceny przynajmniej: w ramach 1 umowy na min. 200 działek, związanych z wykonaniem operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia odszkodowań za nieruchomości przeznaczone pod inwestycje drogowe z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 5 do oferty wg wzoru. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane usługi/operaty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.). Dowodami mogą być poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń, o których mowa powyżej. b) Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie - zał. nr 5 do oferty wg wzoru - informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie wykonał lub wykonał nienależycie (w szczególności z przyczyn zależnych od Wykonawcy została rozwiązana umowa, sądownie została przyznana kara umowna lub odszkodowanie z ww. tytułu) maksymalnie jednej usługi związanej z wykonaniem operatów szacunkowych - w ramach umowy przekraczającej wartość 126 747,00 zł netto. Przy czym niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia nie może być związane z zawinionym poważnym naruszeniem obowiązków zawodowych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Jak w III.3.2);
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zał. nr 6 do wniosku). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia,ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty (zał. nr 6.1, 6.2, 6.3 itd.). Powyższych zasad powinien przestrzegać także Wykonawca, który udzielił pełnomocnictwa celem jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zał. nr 7 do wniosku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1. W razie niemożności wykonania w terminie zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy termin wykonania zlecenia może być przedłużony na wniosek Wykonawcy, który w sposób wiarygodny udokumentuje fakt zaistniałej przeszkody. Nowy termin wykonania ustala się aneksem do zlecenia. 3. W przypadku zmiany stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl/
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.rzeszow.uw.gov.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/ b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows/Linux spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Internet Explorer w wersji 6.0 lub 7.0 albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub 3.0, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet. Zamawiający zaleca zapoznanie się z regulaminem korzystania z platformy licytacyjnej umieszczonym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia: 116 550,00 PLN. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia. 8. Niezwłocznie po zakończeniu licytacji Zamawiający, za pośrednictwem platformy licytacyjnej, poinformuje zwycięzcę o przyjęciu jego oferty. 9. Minimalna wysokość postąpienia 100.00 PLN.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 60 minut
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, pok. nr 205 (II p.). Termin dot. także ofert składanych drogą pocztową.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Upływa 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Nie dotyczy
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Istotne postanowienia umowy zawarte są w części A, dostępnej na stronie bip.rzeszow.uw.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne (Profil nabywcy)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: Wniosek (zgodny ze wzorem stanowiącym zał. B do ogłoszenia zamieszczonego na stronie BIP Zamawiającego) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, sekretariat Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego (II piętro, p. 205), oraz opisane - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, dot. budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Świlcza-Rzeszów Płd, znak sprawy OA-XVI.272.6.2015. We wniosku Wykonawca zobowiązany jest przekazać numer faksu oraz adres e-mail, na które będę kierowane zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: W sprawach technicznych: Joanna Kruczek - starszy specjalista w Wydziale Nieruchomości, pok. nr 341, tel. (17) 867 13 41, w godz. od 800 do 1500. W sprawach formalno - prawnych: Krzysztof Mędrygał - Kierownik Oddziału w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, tel. 17 867 12 26, w godz. od 8:00 do 15:00., Kazimiera Pajda - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 207 tel. (17) 867 12 07, w godz. od 800 do 1500, Piotr Galas - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno -Administracyjnym, tel. 17 867 12 08, w godz. od 8:00 do 15:00. e-mail do kontaktów z Zamawiającym: zamowienia@rzeszow.uw.gov.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E na okres 1 roku, licencja Enterprise.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w Wysokiej Głogowskiej (zamówienie z podziałem na 2 części)
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek English Division of Medicine"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Warzywnej, Przemysłowej i Marywilskiej w Radomiu.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.