Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Kraków: Dostawa artykułów gospodarczych
Numer ogłoszenia: 287559 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarczych wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 33.72.10.00 - Golarki 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) 2. Przedmiot oferowany musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia(zał. nr 1a do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia Na podstawie próbek dokonana będzie ocena ofert. Próbki stanowią element oferty, (jeśli są wymagane)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii Instytut M. Skłodowskiej - Curie Oddział w Krakowie,
ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Onkologii Instytut M. Skłodowskiej - Curie Oddział w Krakowie, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, sekretariat Dyrektora ds. Adm. -Techn., IIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły gospodarcze 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarcze 1 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Golarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki do przygotowania pola operacyjnego szt. 2220.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły gospodarcze 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarcze 2 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do zmywarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do zmywarek wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Talerze i sztućce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Talerze i sztućce wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.21.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki myjace i czyszczące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjace i czyszczące wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Profesjonalne sprzatanie codzienne podłogi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne sprzatanie codzienne podłogi wg opisu w zał. ne 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Profesjonalne sprzątanie sanitariaty i meble.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne sprzątanie sanitariaty i meble wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Profesjonalne sprzątanie kuchnia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne sprzątanie kuchnia wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczanie biletów lotniczych krajowych i międzynarodowych wraz z obowiązkowym ubezpieczeniem podróżnych i ich bagażu w czasie lotu
- dostawa 2 laptopów (stacje robocze) dla WIMiC - DE-dzp.272-003/25
- dostawa elektrycznego pojazdu platformowego dla MS AGH - DE-dzp.272-004/25
- DOSTARCZANIE LEKU NILOTINIBUM (PROGRAM LEKOWY)
- Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa artykułów chemicznych, innych artykułów do sprzątania, higieny osobistej i cateringowych dla Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w 2025 r."
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- Dostawa środków czystości w 2025 roku
- Dostawa środków czystości
- Dostawa materiałów i środków czystości do SP ZOZ w Łapach
więcej: Golarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.