eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńNajem wielofunkcyjnego systemu z oprogramowaniem maszyn wysokonakładowego druku cyfrowego kolorowego i czarno-białego, kompleksowym serwisem i sukcesywną dostawą tonerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Toruń: Najem wielofunkcyjnego systemu z oprogramowaniem maszyn wysokonakładowego druku cyfrowego kolorowego i czarno-białego, kompleksowym serwisem i sukcesywną dostawą tonerów
Numer ogłoszenia: 287572 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem wielofunkcyjnego systemu z oprogramowaniem maszyn wysokonakładowego druku cyfrowego kolorowego i czarno-białego, kompleksowym serwisem i sukcesywną dostawą tonerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest najem maszyn produkcyjnych: a) do druku cyfrowego kolorowego - 1 szt. ; b) do druku cyfrowego czarno-białego - 1 szt. 2. Zamówienie obejmuje: a) najem maszyn produkcyjnych do druku kolorowego i do druku czarno-białego wraz z niezbędnym oprogramowaniem; b) szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi ww. maszyn; c) kompleksowy serwis ww. maszyn (serwis maszyn musi być świadczony przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta); d) sukcesywną dostawę tonerów do ww. maszyn w okresie obowiązywania umowy. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz jego zakres określone zostały w § 1 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Specyfikacja techniczna maszyn określona jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Dostarczone maszyny muszą być fabrycznie nowe, kompletne, sprawne, gotowe do pracy. 6. Wykonawca poniesie koszt dostawy maszyn i tonerów, serwisu, szkoleń oraz ubezpieczenia maszyn. 7. Miejscem dostawy jest Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 5, 87-100 Toruń w Toruniu. 8. Zamawiający deklaruje, w okresie obowiązywania umowy, następującą liczbę wydruków: a) 6 000 000 szt. wydruków jednostronnych formatu SRA3 na urządzeniu produkcyjnym do druku czarno-białego, (ilość wydruków może się zwiększyć o liczbę stanowiącą ilość wydruków wykonanych w formacie mniejszym od SRA3); b) 1 500 000 szt. wydruków jednostronnych formatu SRA3 na urządzeniu produkcyjnym do druku kolorowego (ilość wydruków może się zwiększyć o liczbę stanowiącą ilość wydruków wykonanych w formacie mniejszym od SRA3). 9. Zamawiający oczekuje, że: a) Koszt kliku przy maksymalnym zadruku nie powinien przekraczać dla maszyny kolorowej: kolor -0,338 PLN netto, czarno biały - 0,169 PLN netto dla maszyny czarno-białej: 0,016 PLN netto b) Koszt kliku dla formatu B5 nie powinien przekraczać dla maszyny kolorowej: kolor - 0,169 PLN netto czarno biały - 0,0845 PLN netto dla maszyny czarno-białej: 0,008 PLN netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.10 - Maszyny drukarskie offsetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy, 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje zrealizowanie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej dwóch zamówień polegających na najmie lub dostawie maszyn poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każde. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) oraz dokumentów (punkt 6.1.2 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uzupełnienie do punktu III.5) Opis techniczny oferowanych maszyn. Zamawiający wymaga podania jednoznacznych nazw handlowych oferowanych maszyn oraz ich dokładnego opisu technicznego oraz funkcjonalnego, lub katalogów producenta, pozwalających na ocenę zgodności oferowanych maszyn i ich elementów z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, itp. b) wymianę urządzenia lub urządzeń na taki sam, bądź lepszy model, tj. o parametrach równych lub lepszych od wymaganych w postępowaniu o zamówienie publiczne, np. o większej wydajności, szybkości druku, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Aparatury Naukowej, ul. Gagarina 11, pok. 418, 87 - 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Aparatury Naukowej, ul. Gagarina 11, pok. 418, 87 - 100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja) wymagane jest załączenie do oferty pisemnego umocowania (pełnomocnictwa) stwierdzającego ustanowienie Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli powyższe uprawnienie wynika z umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (np. umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum), do oferty w miejsce pełnomocnictwa można załączyć ten dokument. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) dostawa maszyn - 14 dni od dnia podpisania umowy; b) najem - 60 miesięcy od daty dokonania odbioru przez Zamawiającego maszyn oddanych mu przez Wykonawcę do użytku lub do momentu wyczerpania kwoty umowy, którekolwiek z tych zdarzeń będzie wcześniej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.