Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-27
Opole: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Numer ogłoszenia: 287582 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, zwanych dalej Sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i do SIWZ z podziałem na 9 części: Część nr 1: Sprzęt komputerowy dla Działu Kształcenia Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Część nr 2: Sprzęt komputerowy dla Centrum Inwestycji i Remontów Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ. Część nr 3: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ. Część nr 4: Sprzęt komputerowy dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ. Część nr 5: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ. Część nr 6: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2f do SIWZ. Część nr 7: Sprzęt komputerowy dla Centrum Obsługi Studenta Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2h do SIWZ. Część nr 8: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2h do SIWZ. Część nr 9: Sprzęt komputerowy dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2i do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 33.19.51.00-4, 38.65.21.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.30-0, 32.33.15.00-7, 30.23.74.50-8, 32.34.24.12-3, 48.82.00.00-0, 30.23.60.00-2, 48.31.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: Na zadanie nr 1: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100), Na zadanie nr 2: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100), Na zadanie nr 3: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych złotych 00/100), Na zadanie nr 4: 300 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100), Na zadanie nr 5: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Na zadanie nr 6: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100), Na zadanie nr 7: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100), Na zadanie nr 8: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Na zadanie nr 9: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i do SIWZ, ewentualnie: c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub w sytuacji, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 3, budynek nr 5
45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 3, budynek nr 5 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Działu Kształcenia Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Działu Kształcenia Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Centrum Inwestycji i Remontów Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Centrum Inwestycji i Remontów Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.74.10-6, 48.31.00.00-4, 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.72.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2f do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Centrum Obsługi Studenta Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Centrum Obsługi Studenta Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2g do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.15.00-7, 30.23.72.30-0, 33.19.51.00-4, 30.23.21.00-5, 30.23.74.50-8, 30.23.74.10-6, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2h do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 33.19.51.00-4, 30.23.72.30-0, 32.34.24.12-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.50-8, 30.23.74.10-6, 32.34.24.12-3, 30.23.21.00-5, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 2i do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.72.30-0, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- "Wyposażenie sali koncertowej w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie im. Jana Chorosińskiego" współfinansowano ze środków Województwa Mazowieckiego
- Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewo
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.