Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Zabrze: Usługi sprzętowe walcem wibracyjnym na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 287627 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. , ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, faks 032 2716340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe walcem wibracyjnym na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu usług walcem wibracyjnym samojezdnym okołkowanym z kołami stalowymi o wadze minimum 13 t polegających na zagęszczaniu odpadów komunalnych. Przedmiot umowy realizowany będzie w poszczególnych miesiącach, w poniedziałki, środy i piątki, wg potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych przez kierownika MSOK lub upoważnionego pracownika. Zamawiający przewiduje również realizowanie zamówienia, w zależności od potrzeb, w jedną sobotę w miesiącu, co również wymaga zgłoszenia przez kierownika MSOK lub upoważnionego pracownika. W okresie trwania umowy do przepracowania jest ogółem 637 godz. 30 min. Zamawiający przewiduje następujący harmonogram pracy walca: - m-c listopad 2010 r. 13 dni+ 1 sobota - m-c grudzień 2010 r. 14 dni+ 1 sobota - m-c styczeń 2011 r. 13 dni+ 1 sobota - m-c luty 2011 r. 12 dni+ 1 sobota - m-c marzec 2011 r. 14 dni+ 1 sobota - m-c kwiecień 2011 r. 13 dni+ 1 sobota* *praca walca w soboty uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego i każdorazowo wymaga odrębnego zlecenia. Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego, o którym mowa w pkt II.1.3. ogłoszenia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--------------------
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--------------------
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
--------------------
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
---------------------
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
---------------------
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące: - zmiana podwykonawców; Zmiana podwykonawców możliwa będzie w następujących przypadkach: - na wniosek Wykonawcy, - na żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, iż podwykonawca nierzetelnie wykonuje swoje obowiązki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, pokój nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. (Hala Widowiskowo-Sportowa) 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6, p. nr 31 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.11.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 12/TP/I/24 DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
- 14/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
- Modernizacja instalacji przyzywowej wraz z jej rozbudową dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- ZP/54/TP2/2024 - DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - OFATUMUMABUM
- 13/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, TESTÓW LABORATORYJNYCH, MIKROBIOLOGICZNYCH I IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA POTRZEB MEDYCZNEGO LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie oraz najem kontenerów typu KP-7
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki - IV postępowanie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników wytworzonych przez Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Urzędu Gminy Łubniany oraz terenów stanowiących mienie Gminy
- Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w "Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.
- Transport i zagospodarowanie osadów ściekowych wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.