eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja imprez rekreacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Lublin: Organizacja imprez rekreacyjnych
Numer ogłoszenia: 287667 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprez rekreacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja otwartych imprez rekreacyjnych dla pracowników Poczty Polskiej. Miejsce organizacji imprez: Lublin lub okolice Lublina w promieniu 30 km. Imprezy powinny odbywać się na salach zarezerwowanych wyłącznie do dyspozycji pracowników Poczty Polskiej, które powinny posiadać odpowiednią ilość miejsca do ustawienia stołów i krzeseł, poza tym - otwartą przestrzeń przeznaczoną na zabawę taneczną oraz konkursy. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do posiadania własnego zaplecza kuchennego-wykluczony catering. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I zamówienia- organizacja imprezy rekreacyjnej dla 350 pracowników Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Wydział Zarządzania Kadrami w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a do SIWZ- wzór umowy z załącznikami (opis przedmiotu zamówienia oraz menu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób biorących udział w imprezie o 20 %. Część II zamówienia- organizacja imprezy rekreacyjnej dla 650 pracowników Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Dział Zarządzania Kadrami w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4b do SIWZ- wzór umowy z załącznikami (opis przedmiotu zamówienia oraz menu ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób biorących udział w imprezie o 20 %..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część I- 1000 zł część II- 2000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia na potwierdzenie czego przedstawią : -oświadczenie w tym zakresie -wykaz wykonanych usług organizacji imprez rekreacyjnych w pomieszczeniach zamkniętych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). Wymagane jest wykonanie w wyżej wymienionym okresie: część I zamówienia-co najmniej jednej imprezy rekreacyjnej w pomieszczeniu zamkniętym o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł część II zamówienia-co najmniej jednej imprezy rekreacyjnej w pomieszczeniu zamkniętym o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000 zł Uwaga: w przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na 2 części zamówienia wymagane jest wykonanie w przedmiotowym okresie co najmniej jednej imprezy rekreacyjnej w pomieszczeniu zamkniętym o wartości brutto nie mniejszej niż suma wyżej wymienionych kwot wymaganych dla poszczególnych części lub co najmniej dwóch imprez rekreacyjnych w pomieszczeniach zamkniętych, których łączna wartość brutto jest nie mniejsza niż suma wyżej wymienionych kwot wymaganych dla poszczególnych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: - zmiana terminu organizacji imprezy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, - wywołane zmianą przepisów prawnych, w szczególności zmianą stawki VAT; warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ul. Moritza 2 20-900 Lublin Dział Zamówień Publicznych, pok.201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ul. Moritza 2 20-900 Lublin, budynek biurowy, pok.206/3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja imprezy rekreacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja imprezy rekreacyjnej dla 350 pracowników Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Wydział Zarządzania Kadrami w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a do SIWZ- wzór umowy z załącznikami (opis przedmiotu zamówienia oraz menu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób biorących udział w imprezie o 20 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja imprezy rekreacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja imprezy rekreacyjnej dla 650 pracowników Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami Dział Zarządzania Kadrami w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4b do SIWZ- wzór umowy z załącznikami (opis przedmiotu zamówienia oraz menu ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób biorących udział w imprezie o 20 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.