Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-09
Mikołów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa i wsparcia indywidualnego świadczonego przez doradcę zawodowego i psychologa dla uczestników projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy
Numer ogłoszenia: 28768 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.mikolow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa i wsparcia indywidualnego świadczonego przez doradcę zawodowego i psychologa dla uczestników projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa i wsparcia indywidualnego świadczonego przez doradcę zawodowego i psychologa dla uczestników projektu Krok w przyszłośćw ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy. Część 1 usługi indywidualnego doradztwa zawodowego Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie dla min. 35 uczestników indywidualnego doradztwa zawodowego obejmującego czynności związane z orientacją w zagadnieniach dotyczących rynku pracy i bezrobocia, aktywnego poszukiwania pracy w ramach których zostanie określona ścieżka wsparcia uczestników. Przygotowanie analizy predyspozycji uczestników, diagnozy ich potencjału, wskazanie kierunku rozwoju osobistego i zawodowego, w tym gromadzenia list obecności, sporządzania opinii. Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 2 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika indywidualnie w godzinach pomiędzy 10.00 a 19.00 zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora. Część 2- usługi indywidualnego doradztwa psychologicznego Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie dla min. 39 uczestników indywidualnego doradztwa psychologicznego obejmującego czynności związane z diagnozą osobowości, analizą sytuacji uczestników pod kątem problemów i obaw, jakie wiążą się z uczestnictwem w projekcie, zwiększenie motywacji do działania i aktywności edukacyjno - zawodowej, rozpoznanie ewentualnych barier czy problemów psychologicznych, które mogą mieć wpływ na realizację planów społeczno - zawodowych oraz wspólne poszukiwanie sposobów ich rozwiązania, podniesienia poczucia własnej wartości, sporządzania dokumentacji wykonywanych usług, w tym gromadzenia list obecności, sporządzania opinii. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania narzędzi w postaci testów służących analizie psychologicznej uczestników oraz do posiadania niezbędnej wiedzy i uprawnień do ich przeprowadzania. Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 2 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika indywidualnie w godzinach pomiędzy 10.00 a 19.00 zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a w szczególności o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia (art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy)- dla części 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - ilość doradców/ psychologów - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.mikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2
43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 usługi indywidualnego doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 usługi indywidualnego doradztwa zawodowego Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie dla min. 35 uczestników indywidualnego doradztwa zawodowego obejmującego czynności związane z orientacją w zagadnieniach dotyczących rynku pracy i bezrobocia, aktywnego poszukiwania pracy w ramach których zostanie określona ścieżka wsparcia uczestników. Przygotowanie analizy predyspozycji uczestników, diagnozy ich potencjału, wskazanie kierunku rozwoju osobistego i zawodowego, w tym gromadzenia list obecności, sporządzania opinii. Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 2 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika indywidualnie w godzinach pomiędzy 10.00 a 19.00 zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2- usługi indywidualnego doradztwa psychologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2- usługi indywidualnego doradztwa psychologicznego Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie dla min. 39 uczestników indywidualnego doradztwa psychologicznego obejmującego czynności związane z diagnozą osobowości, analizą sytuacji uczestników pod kątem problemów i obaw, jakie wiążą się z uczestnictwem w projekcie, zwiększenie motywacji do działania i aktywności edukacyjno - zawodowej, rozpoznanie ewentualnych barier czy problemów psychologicznych, które mogą mieć wpływ na realizację planów społeczno - zawodowych oraz wspólne poszukiwanie sposobów ich rozwiązania, podniesienia poczucia własnej wartości, sporządzania dokumentacji wykonywanych usług, w tym gromadzenia list obecności, sporządzania opinii. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania narzędzi w postaci testów służących analizie psychologicznej uczestników oraz do posiadania niezbędnej wiedzy i uprawnień do ich przeprowadzania. Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 2 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika indywidualnie w godzinach pomiędzy 10.00 a 19.00 zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
- Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
- Budowa oświetlenia na ul. Bolesława Śmiałego w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Świadczenie usług przez psychologa na rzecz uczestników/uczestniczek projektu
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.