Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Kościan: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w następujących obiektach położonych w Kościanie:
1) w budynkach usytuowanych na nieruchomości przy ul. Bernardyńskiej 2,
2) w budynku Ratusza przy ul. Rynek 1, w budynku Domu Organizacji Społecznych przy ul. Wały Żegockiego 2,
3) w budynku Urzędu Miejskiego przy Al. Kościuszki 22.
Numer ogłoszenia: 287690 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w następujących obiektach położonych w Kościanie: 1) w budynkach usytuowanych na nieruchomości przy ul. Bernardyńskiej 2, 2) w budynku Ratusza przy ul. Rynek 1, w budynku Domu Organizacji Społecznych przy ul. Wały Żegockiego 2, 3) w budynku Urzędu Miejskiego przy Al. Kościuszki 22..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z utrzymaniem czystości winny być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nieniszczejącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. Usługi sprzątania wykonywane będą przez Wykonawcę profesjonalnym specjalistycznym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni, gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług. Wykonawca będzie używał środków czystości i środków higieniczno - sanitarnych, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania, a także właściwych do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wykonawca będzie używał środków czystości o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto. Wykonawca zapewni (zakupi) na własny koszt i na bieżąco papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i wkłady zapachowe do właściwych dozowników i pojemników zainstalowanych w budynkach Zamawiającego oraz zapewni ich działanie. Środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci oraz potrzebny sprzęt, narzędzia i materiały do wykonywania usług Wykonawca zapewni (zakupi) na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek, a prace wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu. W przypadku usług wykonywanych okresowo, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) wielkości powierzchni (ilości m2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności załączą do oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych: a) dla Cz. I ( obiekt przy ul. Bernardyńskiej) o łącznej powierzchni przekraczającej 2000 m2, b) dla Cz. II (Ratusz, Dom Organizacji Społecznej) o łącznej powierzchni przekraczającej 300 m2 c) dla Cz. III (Urząd Miejski) o łącznej powierzchni przekraczającej 1000 m2. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Doświadczenie zawodowe - wykaz zawierający następujące dane: wartość, przedmiot, datę i miejsce wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana z należytą starannością np. referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscian.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 204 Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:30, miejsce: kancelaria, pok. 108 w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach usytuowanych na nieruchomości przyl ul. Bernardyńskiej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje codzienne przez 7 dni w tygodniu sprzątanie pomieszczeń po skończonych zajęciach i wykładach przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w miesiącach od 01.10. do 30.06. oraz przez 5 dni w tygodniu w okresie od 01.07. do 30.09. Powierzchnia do sprzątania 3401 m2. Zapewnienie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie, wkładów zapachowych do elektrycznych odświeżaczy powierza dla 600 osób w miesiącach od 01.10. do 30.06. dla 10 osób w miesiącach od 01.07. do 30.09.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynku Ratusza oraz Domu Organizacji Społecznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje codzienne sprzątanie przez 5 dni w tygodniu. W budynku Ratusza w godz. od 15,00 do 22,00, w budynku Domu Organizacji Społecznych w godz. od 8.00 do 15,00. Zapewnienie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie do dozowników i wkładów zapachowych do elektrycznych odświeżaczy powietrza dla 15 osób. Powierzchnia do sprzątania: Ratusz 283,00 m2, Dom Organizacji Społecznej 178 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje codzienne sprzątanie przez 5 dni w tygodniu. W budynku Ratusza w godz. od 15,30- do 22,30. Zapewnienie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie do dozowników i wkładów zapachowych do elektrycznych odświeżaczy powietrza dla 85 osób. Powierzchnia do sprzątania: 1321,00 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- DOSTAWA POJAZDU DO PRZEWOZU PACJENTÓW
- "Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na biura oraz pomieszczenia socjalne w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1".
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.