Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Łask: dostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 2876 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użycia w asortymentach, ilościach i jednostkach wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ do wskazanych przez Zamawiającego Oddziałów i jednostek szpitala. Wspólny słownik zamówień CPV 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1. Cały asortyment objęty przedmiotowym zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP, to jest posiadać dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednio: - ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.). - aktami wykonawczymi do wskazanej wyżej ustawy oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.1. Zamawiający wymaga dla rękawic diagnostycznych potwierdzenia zgodności z normą EN-455-1,2,3 przez jednostkę notyfikowaną. 2. Okres ważności asortymentu nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych produktów. Dostawa asortymentu z terminem krótszym niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z Kierownikiem Działu Administracyjno- Gospodarczego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 3. Wykonawca będzie dostarczał asortyment zapakowany w oddzielne paczki zgodnie z treścią zamówienia na poszczególne Oddziały i inne jednostki szpitalne; będzie również wystawiał odrębne faktury. 4. Zamówienia będą dokonywane telefonicznie bądź faxem. 5. Asortyment będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem w ciągu 2 dni od dostarczenia zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca zabezpiecza dostawy, z wyjątkiem braku dostępności produktu na rynku (zakończenie produkcji, czasowy brak produkcji, wyrejestrowanie). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie o tym fakcie z podaniem przyczyny. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety, gdzie pakiet (zadanie, część zamówienia) stanowi: Pakiet, część zamówienia, zadanie nr: Opis 1 Temat: dostawa rękawic jednorazowego użytku 2 Temat: strzykawki i igły jednorazowego użytku 3 Temat: Igły do nakłuć lędźwiowych, wkłucia, opatrunki, mocowania 4 Temat: Rurki i akcesoria 5 Temat: Cewniki do odsysania i inne 6 Temat: Dreny i końcówki 7 Temat: Kraniki, kaniule dla dorosłych 8 Temat: Wkłady do odsysania 9 Temat: Pościel z włókniny, obuwie ochronne 10 Temat: Odzież ochronna jednorazowego użytku 11 Temat: Rękawy foliowo- papierowe 12 Temat: Papier do sterylizacji 13 Temat: Papier do rejestracji potencjałów czynnościowych oraz videoprinterów 14 Temat: Testy do sterylizacji 6. Zamawiający nie dopuszcza dalszego dzielenia poszczególnych części zamówienia - pakietów przez Wykonawcę. Część zamówienia to 100% pakietu. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania oraz możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych artykułów medycznych, o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia. 8.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian), - zmian cen urzędowych wyrobów medycznych, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili ich wejścia w życie, nadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy. 9. W przypadku zaprzestania produkcji danego wyrobu medycznego lub wygaśnięcia jego rejestracji po dacie opublikowania niniejszej SIWZ, Wykonawca przygotowujący ofertę jest zobowiązany do skierowania pytania do zamawiającego o możliwość modyfikacji pakietu. Pytanie musi zostać skierowane nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania. Obligatoryjną formą porozumiewania się jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faxem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia pisemnego drogą listowną . 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w punkcie VI.1 SIWZ. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na sprzęt jednorazowy dla ZOZ-u o wartości minimalnej równej wartości złożonej oferty. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w punkcie VI. 2 SIWZ 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w VI.3 SIWZ Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie VI niniejszej SIWZ - odpowiednio do poszczególnych warunków. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sadu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 1.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo- akcyjne, których komplemantariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.10. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 2.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2.2. nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania oferta lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania oferta; 2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie V Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.1.VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie V Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.1. 1.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.2. 2.1. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 2.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na sprzęt jednorazowego użytku dla ZOZ - u o minimalnej wartości równej wartości złożonej oferty z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonana należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 7. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.3. 3.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 4 . Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.4. 4.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 4.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. * oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ należy złożyć tylko jeden raz z zastrzeżeniem punktu XV SIWZ. 5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 5.1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 5.2 Wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4. 5.3. 1.6. Dokumenty dopuszczające dany wyrób do obrotu na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi sporządzona i podpisana przez wytwórcę - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, - wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania 5.4.Parafowany wzór umowy załącznik nr 3. 5.5. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany asortyment składający się na wybrany pakiet posiada aktualne na czas trwania i realizacji zamówienia świadectwa i dopuszczenia uprawniające do stosowania- załącznik nr 6. 5.5 Oświadczenie własne Wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - przykładowy tekst oświadczenia - załącznik nr 8. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.VI SIWZ i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego (załącznik nr 1). Weryfikacja spełnienia warunków określonych w punkcie V zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na dzień składania ofert, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 1.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.2. 2.1. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 2.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na sprzęt jednorazowego użytku dla ZOZ - u o minimalnej wartości równej wartości złożonej oferty z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonana należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 7. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.3. 3.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 4 . Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.4. 4.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 4.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. * oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ należy złożyć tylko jeden raz z zastrzeżeniem punktu XV SIWZ. 5.1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 5.2 Wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4. 5.3. 1.6. Dokumenty dopuszczające dany wyrób do obrotu na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi sporządzona i podpisana przez wytwórcę - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, - wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania 5.4.Parafowany wzór umowy załącznik nr 3. 5.5. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany asortyment składający się na wybrany pakiet posiada aktualne na czas trwania i realizacji zamówienia świadectwa i dopuszczenia uprawniające do stosowania- załącznik nr 6. 5.5 Oświadczenie własne Wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - przykładowy tekst oświadczenia - załącznik nr 8. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.VI SIWZ i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego (załącznik nr 1). Weryfikacja spełnienia warunków określonych w punkcie V zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na dzień składania ofert, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl, www.spzozlask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 62
98-100 Łask
pokój nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.