Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-05-21
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: remont kuchni i jadalni wraz z zapleczem w budynku Szko³y Podstawowej Nr 14 w Lublinie, przy Al. Warszawskiej 94 Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Gmina Miasto Lublin, do kontaktów: Bogdan Hetman, Zbigniew Sech, Edmund Pitera, £ukasz Urbanek, Pl. £okietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.um.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Lublin Wydzia³ Organizacyjny Dzia³ Administracyjno - Gospodarczy, Bogdan Hetman, Zbigniew Sech, Edmund Pitera, Pl. LItewski 1 , pokój nr 109 i 114, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 44-35- 519, 44-35- 536, 44-35- 727, fax 081/ 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.bip.lublin.eu. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Lublin Wydzia³ Organizacyjny Referat ds. Zamówieñ Publicznych, £ukasz Urbanek, Pl. Litewski 1, pokój 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 44-35-768, fax 081/ 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.bip.lublin.eu. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: Urz±d Miasta Lublin Wydzia³ Organizacyjny Referat ds. Zamówieñ Publicznych, £ukasz Urbanek, Pl. Litewski 1, pokój 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 44-35-768, fax 081/ 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.bip.lublin.eu. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: remont kuchni i jadalni wraz z zapleczem w budynku Szko³y Podstawowej Nr 14 w Lublinie, przy Al. Warszawskiej 94. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lublin. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Remont kuchni i jadalni wraz z zapleczem w budynku Szko³y Podstawowej Nr 14 w Lublinie, przy Al. Warszawskiej 94. Zakres robót obejmuje: - roboty budowlane; - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana instalacji wod.-kan. wraz z przy³±czem kanalizacyjnym, przebudowa instalacji wewnêtrznej gazowej - wykonanie nowej wentylacji mechanicznej. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: nie dotyczy 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szko³y podstawowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: tak jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesi±cach: 3
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wp³acenia wadium przez Wykonawców 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest spe³nianie postanowieñ okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci nastêpuj±cych wymagañ: a) dysponowanie osobami posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych wraz z wa¿nymi za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), b) wykazanie siê wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy , remontu lub przebudowy obiektów kubaturowych (min 2 roboty o warto¶ci, co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da) w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie przeprowadzona w oparciu o przed³o¿one przez wykonawców dokumenty i o¶wiadczenia. 2. Wykonawcy, którzy nie przed³o¿± dokumentów i o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie wymaganych warunków zostan± wykluczeni z postêpowania. 3. Wykonawcy, którzy przed³o¿± dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych warunków oraz kwalifikuj±ce ich do dalszego udzia³u w postêpowaniu zostan± zaproszeni do sk³adania ofert. 4. Wykonawcy, którzy przed³o¿± dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikuj±ce ich do dalszego udzia³u w postêpowaniu niezostan± zaproszeni do sk³adania ofert. 5. Kryteria kwalifikacji: Do¶wiadczenie wykonawców - 100 % Dla ka¿dego wykonawcy do oceny bêdzie brana liczba wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy, remontu lub przebudowy obiektów kubaturowych (min 2 roboty o warto¶ci, co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da) w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek bêdzie oceniany wed³ug wzoru: (ilo¶æ robót z wykazu w badanym wniosku / najwiêksza ilo¶æ robót z wykazu ) x 100 x 100%= ilo¶æ punktów. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia: 1.1. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. 2. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiaj±cego warunków posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 3.1.Uprawnienia budowlane osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w specjalno¶ci : konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych wraz z wa¿nymi za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), 3.2.Wykaz prac zawieraj±cy wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzieleniu zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie: robót budowlanych w zakresie budowy, remontu lub przebudowy obiektów kubaturowych (min 2 roboty o warto¶ci, co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da) wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz winien zawieraæ pozycje: przedmiot , warto¶æ, data (z podaniem dnia, miesi±ca i roku) i miejsce wykonania roboty. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - sk³ada dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Zapis dotycz±cy terminów wystawienia stosuje siê odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej czê¶ci dokument winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. Pozosta³e dokumenty wymagane w niniejszej czê¶ci winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców. 7. Wszystkie powy¿sze dokumenty winny byæ sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku sk³adania elektronicznych kopii dokumentów powinny byæ one opatrzone przez wykonawcê bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do wniosku za³±czyæ nale¿y pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 10. W przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub z za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej) do wniosku nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy. 11. Dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia powinny byæ podpisane przez osobê upowa¿nion± do wystêpowania w imieniu Wykonawcy (uprawnion± zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub z za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej albo przez osobê umocowan± przez osobê uprawnion±), a w przypadku sk³adania wspólnego wniosku - przez pe³nomocnika Wykonawców sk³adaj±cych wniosek wspólny o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 12. Poprawki powinny byæ naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upowa¿nionej. 13. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 14. Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ w trwale zamkniêtej kopercie. Nale¿y stosowaæ koperty zewnêtrzne i wewnêtrzne. Koperta zewnêtrzna powinna byæ zaadresowana na adres: Urz±d Miasta Lublin, Wydzia³ Organizacyjny, Referat ds. Zamówieñ Publicznych, Plac Litewski 1, 20-950 Lublin oraz oznakowana: Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - Remont kuchni i jadalni wraz z zapleczem w budynku Szko³y Podstawowej Nr 14 w Lublinie, przy Al. Warszawskiej 94. Nie otwieraæ przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. Koperta wewnêtrzna powinna byæ zaadresowana i oznakowana tak jak wy¿ej, a ponadto opatrzona nazw± i dok³adnym adresem Wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Oferowana cena 98 2. Okres gwarancji 2 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa po¿ywki do konserwacji rogówki
- "Dostawa dimetylosulfotlenku (DMSO) na potrzeby Banku Tkanek i Komórek."
- ¦wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug zaufania polegaj±cych na dostawie certyfikatów kwalifikowanych
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 czê¶ci
- us³uga sta³ej, codziennej, ca³odobowej, bezpo¶redniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i gara¿u MUP w Lublinie, ¶wiadczona przez okres 24 miesiêcy
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania statystycznego na potrzeby projektu ZSU
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP S³awêcin
- Malowanie i szpachlowanie ¶cian i sufitów oraz wymiana spêkanych p³ytek pod³ogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± towarzysz±c±
- Kompleksowa termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. My¶liwca w Zdzieszowicach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV czê¶ci)
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.