eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa świeżych warzyw, przetworów warzywnych, jabłek oraz ziemniaków dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Szczecin: Dostawa świeżych warzyw, przetworów warzywnych, jabłek oraz ziemniaków dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 287728 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8105800, faks 091 8105802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.109szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżych warzyw, przetworów warzywnych, jabłek oraz ziemniaków dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw, przetworów warzywnych, jabłek i ziemniaków z podziałem na dwa zadania:zadanie nr 1 - świeże warzywa, przetwory warzywne, jabłka, zadanie nr 2 - ziemniaki o wartości szacunkowej poniżej 14.000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.23.21 - Jabłka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na sprzedaży warzyw i owoców, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jak np. koncesja, licencja, zezwolenia); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu Wykonawcy przedłożą wykaz wykonanych, co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz przedłożą zaświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP w procesie produkcji i obrotu żywnością; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu Wykonawcy przedstawią Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 10.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Sprawdzenie wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia / nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczeń z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4); 4) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 10.000,00 zł; 5) dokumenty potwierdzające wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji i obrotu żywnością w zakresie wyspecyfikowanym w SIWZ, wystawione przez upoważnione organy. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania (dostarczy dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP przez producenta)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.109szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, Sekcja zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, Kancelaria Ogólna - budynek administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świeże warzywa, przetwory warzywne, jabłka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5, 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.